Mikael terbangun dari lena kerana Hani menolaknya hingga jatuh katil.Hani mengabaikan Mikael yang terjatuh lalu masuk kedalam tandas dan membuang segala isi perutnya.Mikael bangun dan menuju kearah Hani dan mengusap belakang tubuh Hani.
"Sayang,macam sakit je.Abang bawa pergi klinik jom"Ajak Mikael.
Hani menggeleng.
"Taknak,Hani nak tidur lepastu nak peluk abang."Hani memeluk badan Mikael dan menyembamkan wajahnya pada dada Mikael.
"Jom"Mikael membawa Hani baring diatas katil.Hani tidak mengalihkan wajahnya.Bau badan Mikael sangat menenangkannya.
Mikael membiarkan Hani yang sudah terlena lalu turun kebawah.
"Mika,kau nak gerak balik Malaysia bila?Tiket masa tu kita dah cancel"Tanya Imran.
"Alah,naik jelah kapal terbang daddy"Cadang Izyan.
"Okey juga.Aku pun senang nak tengokkan Hani"Kata Mikael.Pelipisnya diurut perlahan.Matanya dipejam.
"Apahal dengan Hani?"Tanya Izyan.
"Hani muntah-muntah weyh"Terang Mikael.
"Kau tak nak bawa check ke?"Tanya Imran.
"Aku dah tanya,tapi dia tak nak"Kata Mikael.
"Takpelaj,kau jaga je dia elok-elok.Masa kau sakit dia gak jaga kau"Kata Zack.
"Tapi,kali ni,manja dia terlebih.Tidur pun peluk aku."Kata Mikael.
"Rilex lah,dia nak manja dengan kau pun salah ke?"Tanya Zack.
"Tak salah just pelik"Kata Mikael lagi.
"Weyh,kau dah tahu belum siapa orang yang nak Hani tu?"Tanya Imran.
"Aku tak tau lagi.Kau hantar budak pergi check sana dulu.Nanti dah tahu siapa,kita gerak"Kata Mikael.
"3 pagi,laparlah.Abang"Hani menggerakkan badan Mikael.
Mikael terbangun.
"Ye sayang.Nape ni?"Tanya Mikael.
"Hani nak makan tomyam"Kata Hani.
Terbeliak mata Mikael.
"Tom..tomyam!Sayang,dekat Korea mana ada orang jual tomyam.Kita makan balik Malaysia nanti boley?"Pujuk Mikael lembut.
"Abang mesti tak sayang Hani.Dahlah,Hani taknak kawan abang.Abang mesti ada sayang orang lain"Hani bangun dan menuju ke bilik Izyan dan Aryan.
TOK-TOK!!
"Izyan,Aryan!"Hani terus masuk kedalam bilik Izyan dan mengejut kedua-dua lelaki itu.Mikael hanya melihat dari pintu.
"sayang,jomlah tidur.Jangan kacau dua ekor tenuk tu nak tidur"Kata Mikael.
"Hishh,sibuklah.Dah tak sayang Hani dahlah!"Air mata Hani mengalir.Mikael tersentak melihat Hani menangis.
"Izyan,Aryan,bangunlah.Hani taknak tidur dengan Mika,dia tak sayang Hani."Kata Hani.
"Apa you,Mika,apahal ni?"Tanya Izyan yang baru bangun.
"Tak tahu.Kau tanyalah"Kata Mikael.
"Hani nak makan tomyam,Mika taknak beli.Nampak sangat dia tak sayang Hani.Dahlah,Izyan bawaklah Hani makan"Kata Hani manja.
"Mana nak dapat tomyam dekat tengah-tengah Seoul ni"Kata Aryan sambil memeluk bantal peluknya.
"Hish,semua tak sayang Hani."Hani keluar dan menuju kebilik XianHaou dan MinHaou.
"XianHaou,Hani nak makan tomyam."Kata Hani sambil menarik rambut XianHaou.
"Hani,sakitlah!Mintalah Mika"Kata XianHaou.MinHaou terbangun kerana terdengar suara XianHaou menjerit.
"MinHaou,Hani nak tomyam.Semua tak sayang Hani.Jom bawa Hani makan tomyam."Kata Hani.
"tomyam?Hani,I dekat Malaysia pon tak tahu tomyam tu apa"Pujuk MinHaou.
"Alah!Korang semua ni memanglah!Sama dengan Mika"Hani mengatur langkah kebilik terakhir,Imran,Zack dan Hafizul.
"Imran!!Hani nak tomyam!Zack!Hafizul!"Hani menarik rambut mereka/
"ARGHH,Hani!Nak makan mintalah Mika"Kata Imran.Kepalanya diusap.
"BENCI SEMUA!"Hani mengatur langkah turun kebawah.
Semua jejaka yang terbangun akibat Hani mengikut Hani turun kebawah.
"Hani,you nak makan tomyam?"Tanya Izyan.
"Hmm"Jawab Hani.
"Sayang,mana abang nak dapat tomyam dekat Korea ni?"Tanya MIkael lembut.
"Alah,abang dah sayang orang lain pergilah dekat dia.Hani nak makan juga tomyam"Hani terus bangun dan masuk kedalam bilik Izyan dan Aryan.Dia terlena diatas katil Izyan.
"Hani mesti minta tomyam bangun nanti"Kata Aryan.
"Peliklah Hani.Kenapa dia asyik nak makan pelik-pelik"Kata Imran pula.
"Esok kita balik Malaysia"Kata Mikael.
Semua mata tertumpu kearahnya.
"Are you serious man?"Tanya Zack.
"Hani asyik nak makan makanan Malaysia.Lepastu,kita boleh settle masalah kita sekali"Terang Mikael.
Mereka hanya menggaguk.
"Mika,aku dengan Aryan tidur bilik kau lah,Hani tidur bilik kitaorang.Kau tidur dengan dia"KataIzyan.Mikael mengganguk.
Langkah diatur kebilik Izyan.Tubuh Hani ditarik masuk kedalam dakapannya.Hani memeluk tubuh Mikael.
"Abang,jangan tinggal Hani tau"Kata Hani perlahan.
"Ye sayang"Mikael mengusap rambut Hani.
"Hani sayang"Xincent mengusap gambar Hani.
"Zaim,aku nak kau dengan Romy,cari Hani aku sampai dapat"Kata Xincent.
"Baik boss"Jawab Zaim.
"Aku tahu,dia sayangkan aku"Xincent tertawa sambil mencium gambar Hani.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...