Hani terkebil-kebil membuka matanya perlahan.Perutnya yang agak sakit diusap perlahan.
"HANI!!"Seseorang menerpa kearah Hani.
"Am,kau buat apa kat sini?Bahaya.Aku takut kal cederakan kau"Kata Hani.Matanya melilau mencari kelibat Xincent.
"Aku adik kal,Hani.Kau jangan risau,kau dekat bilik aku"Kata Amni.Wajahnya ditundukkan kebawah.
"Kau adik kal!?Selama ni,kau ke yang bersengkongkol dengan kal untuk dapatkan aku?"Tanya Hani.Suaranya meninggi.
"Aku sendiri pun tak tahu kau lah Hani yang abang aku cari.Apa yang aku tahu,aku kena hancurkan Adam Mikael sebab abang aku kata dia punca aku dengan abang aku kena berpisah dari mak kitaorang"Kata Amni perlahan.Air matanya mengalir perlahan.
Hani mendapatkan tubuh Hani dan memeluknya perlahan.
"Am,aku tahu kau terpaksa.Aku harap kau tahu yang Adam Mikael yang kau cari tu,laki aku dan juga sepupu kau"Kata Hani sambil mengusap kepala Amni.aAmni tersentak.Wajah Hani ditatap tidak percaya.
"Apa mak-maksud kau yang,Mi-Mika tu,sep-sepupu aku?"Tanya Amni tidak percaya.
"Aku pun baru tau dari Zack dengan Izyan.Tolong berhenti buru Mika."Rayu Hani.Tangan Amni digenggam erat.
"Aku boleh but not kal."Jawab Amni.
"Kau rehatlah dulu.Kal pergi Klang sebab semalam dia dapat urgent call.So dia takde 3 hari,kau jangan risau"Kata Amni lalu melangkah keluar dari bilik tidurnya.
Papan target penembak yang berada dihadapannya dipandang tajam.Mikael meletakkan pistolnya diatas meja.Tubuhnya disandarkan pada kerusi yang disediakan ditepi tempat menembak.Matanya dipejam rapat dan perlahan air matanya mengalir.
"Mika,jom balik"Ajak Izyan.Mikael memakai cermin mata hitamnya dan bergerak masuk kedalam keretanya.izyan menjeling Mikael sekilas.
"Mika,kau nak pergi mana-mana tak?"Tanya Izyan.
Mikael menggiling dan memeluk tubuhnya."Guys,dah 2 hari Hani tak angkat phone.Sumpah aku risau"Kata Izatul.
"Kau dah try call Mika?"Tanya Faseeh sambil menyiapkan kerjanya.
"Siapa ada nombor Mika?"Tanya Izatul.
"Aku ada nombor Mika.Call lah pakai phone aku"Kata Azra lalu menghulurkan telefonnya kepada Izatul.
"Wait my darling,macam mana you boleh ada nombor Mika?"Tanya Aishah.
"Kalau baby nak tahu,company tempat boyfriend Azra kerja,dekat company Mika"Azra tersenyum bangga.
"Kau senyum macam tu lagi,aku sumbat kaki ayam ni dalam mulut kau"Ugut Anis yang sedang makan ditepi Aishah.
"Alah,taulah dia tak sepeloles orang"Azra senyum mengejek.
"Haih dua ekor alien nie,aku suruh tidur luar kang"Kata Hazel yang membawa makanan dari dapur.Anis dan Azra menjeling antara satu sama lain."Hani,bangun.Aku bawa makanan tuk kau"Kata Amni.Tubuh Hani digerakkan perlahan.Hani membuka matanya perlahan.Perutnya yang agak sakit diabaikan.
"Am,aku nak husband aku."Air mata Hani mengalir.
"Kau makan dulu.Kal balik malam ni.aku-"Amni terdiam apabila seseorang merentap tangannya.
"Ab-abang"Panggil Amni perlahan.Hani terdiam.Xincent menarik rambut Hani supaya perempuan itu mengikutnya keluar dari bilik Amni.
"Sa-sakitttt!lepas kal.Sakit"Hani merintih.Xincent mencampak tubuh Hani kedinding dan mencabut tali pinggang dari seluarnya.
"KAU NI MEMANG NAK KENA!!"Xincent melibas badan Hani menggunakan tali pinggang tersebut.
"Kal,cu-cukup.Sa-sakit kal"Hani menangis sepuas-puasnya.
Xincent mengabaikan Hani dan terus memukul Hani.Badan Hani terkulai lemah.Xincent tertawa,dahi Hani dikucup lembut.
"bye sayang."Xincent melangkah keluar dari bilik stor tempat Hani diletakkan.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...