"YEAYY!!!!MALAYSIA!!"Hani berlari-lari keluar kereta Audi tt Mikael.
"Kali ni,aku memang tak mengaku akak ipar"Kata Izyan.
"Alah,kau chill jelah.Biasalah tu,dia memang rindu nak balik kot"Kata Zack.
"Weyh,dekat airport tadi dia boleh lari macam budak-budak weyh.Buat malu muka hensem aku je"Kata Izyan sambil mengusap rambautnya.
"Mati kau.Dia bini aku,apahal kau yang nak malu?"Tanya Mikael
"Entah"Jawab Izyan sepatah
"Abang!Jom makan tomyam!makan laksam!mee mamak,nasi lemak,na-"Hani terdiam kerana Mikael mencium pipinya.Wajahnya membahang.
"Apa abang ni?!!!!"Hani menumbuk dada Mikael.
"Sayang kenapa ni?Asyik makan macam-macam?"Tanya Mikael lembut.
"Hani laparkan!Hishhh"Hani terus masuk kedalam rumah dan mengunci pintu utama.
"Ha,baguslah.Kau dah sweet-sweet,sekarang kita kena bentang tikar tidur luar"Kata Aryan.
Mikael hanya tersenyum.Izyan, dan yang lain hanya menjeling Mikael dan berlalu masuk kedalam kereta Audi tt Mikael.
"Weyh!Korang nak gi mana?!BANGANG"Tanya Mikael.
"Hotel"Kata Hafizul.
Kereta Audi tt Mikael meluncur laju meninggalkan kawasan perumahan Mikael.
"Bangang punya member"Kata Mikael perlahan.Badannya disandarkan pada pintu masuk.
"Sayang,tak nak buka pintu untuk abang ke?"Tanya Mikael.
"Sayang,abang na-"Mikael tak sempat menghabiskan kata-katanya apabila Hani mencampakkan bantal dan selimut kearahnya.
"Tidur luar.Nite"Hani terus masuk kedalam.
"Luar pun luarlah sayang"Mikael tersenyum dan tidur dipondok disebelah kolam ikan.
Mikael terbangun kerana tangan seseorang memeluknya.
"Sayang,kenapa ni?"Tanya Mikael.
"Hani nak tidur dengan abang"Hani menyembamkan wajahnya pada dada Mikael.
"Okey"Mikael mengusap rambut Hani.
"Abang,Hani minta maaf sebab suruh abang tidur luar"Kata Hani lembut tetapi jelas suara seraknya di telinga Mikael.
"Sayang jangan nangis.Abang tak marah pun"Mikael mencium dahi Hani.
Hani tidak mengangkat wajahnya.
"Sayang?"Mikael memanggil Hani tetapi tiada respon.
"Tidur dah"Mikael tersenyum.Mikael mengangkat Hani masuk kedalam dan tidur didalam bilik mereka ditingkat 2.
"Sayang,bangun.Jom makan"Mikael mengejut Hani.
"Taknak."Hani menarik selimut menutup wajahnya.\
Mikael tersenyum dan mencium bibir Hani.
"Bangun sekarang.Kalau tak abang cium lagi"Kata Mikael.
Hani menjeling dan berlari masuk kedalam tandas.Mikael tersenyum dan turun kebawah.
"Mana Hani?"Tanya Aryan.
"Eh,kau sibuk.Semalam dah tinggal aku dekat sini,mati jelah korang"Mikael menjeling mereka.
"Alah jangan marah"Izyan mengurut bahu Mikael.
"Mati jelah"Mikael mendengus.
Izyan tergelak dan duduk disebelah Mikael.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...