"Apa khabar perempuan aku?"Tanya Ridzal sambil menatap gambar Hani.
"Puan Hani sihat tuan"Jawab Mark.
"Good,aku nak kau terus perhatikan perempuan kesayangan aku tu."Kata Ridzal.
"Baik Tuan"Kata Mark lalu keluar dari bilik Ridzal."My Hani just gonna be mine.Bukan mamat tak guna tu.Bodoh punya Adam Mikael!!"Ridzal menjerit didalam biliknya.
Tyler meneguk beberapa botol arak.
"Mikael,I nak U,sayanglah I"Kata Tyler penuh menggoda.
"Hai beautiful.I nak jadi your Mikael boleh?"Tanya seorang lelaki berhoodie dihadapannya.
"Mikael!"Tyler terus memeluk lelaki tu dan masuk kedalam sebuah bilik.Mikael duduk didalam bilik sambil menyiapkan kerjanya.Hani duduk disebelahnya.
"Abang,kenapa semenjak ni Hani rasa ada orang perhati Hani?Hani takutlah"Kata Hani perlahan.Kepalanya dibaringkan di peha Mikael.
"Orang perhati?Sayang punya bayangan kot"Mikael mengusap kepala Hani.
Hani hanya mengeluh.Mikael meletakkan laptopnya diatas meja dan membelai rambut Hani.
"Sayang jangan risau.Lagipun kawan-kawan abang semua tolong abang jaga sayang"Pujuk Mikael.
"Okey.Nak peluk"Hani memeluk pinggang Mikael.
Mikael tersenyum kecil dengan perangai manja Hani.Setelah 10 minit berlalu dengkuran halus Hani didengari oleh Mikael.
"Tidur dah sayang abang ni?"Mikael tersenyum dan membetolkan posisi tidur Hani.
Mikael membaringkan badannya dan Hani pantas memeluk badannya.
"Manja sayang ni"Mikael tersenyum dan tidur.Mikael keluar dari perut kereta dan masuk kedalam pejabatnya.AZ Holding.Semua staff menunduk hormat dan tersenyum kearah Mikael tapi senyuman mereka tidak dibalas oleh Mikael.
Mikael masuk kedalam biliknya ditingkat 30.Pintu bilik dihempas kuat dan badannya dicampak keatas sofa yang berada didalam biliknya.Fail-fail diatas mejanya dibaca sekilas.
"Hishhh,banyaknya kerja!"Mikael merungut.
Nombor Zack didail.
"Zack,datang office weyh.Sekarang!"Kata Mikael dingin.
"Okay"Zack akur.Langkah diatur kearah kereta Ferarri milik Mikael.
Hani terbangun dari lenanya.Dia turun kebawah dan mencari kelibat Zack dan Mikael.
"Zack?Abang?"Panggil Hani.
"Awak cari Zack dengan Mika ke?"Tanya Aryan yang baru muncul sambil menggigit buah epal.
"Haah.Awak nampak diorang?"Tanya Hani.
"Mika dah pergi office pagi tadi.Pastu dia call Zack suruh jumpa dia.Awak nak makan apa-apa ke?"Tanya Aryan lagi.
"Taknaklah.Saya naik dulu.Awak dengan yang lain kalau nak cari saya,cari kat atas"Kata Hani lalu naik keatas.
Hani berselisih dengan Imran dan XianHaou.Wajah dingin Hani dipandang sekilas.Imran mengangkat keningnya kearah Aryan.
"Tadi dia tanya mana Mika dengan Zack.Aku cakaplah dah pergi office.Pastu dia terus kata nak naik atas"Jelas Aryan.
"Aku rasa dia rindu Mika tu.Bawaklah dia pergi jumpa Mika."Kata Imran.
"Aku takut Mika marah"Jawab Aryan.
"Alahhh,kita bual je dengan Hani"Cadang XianHaou.
"Okey gak,jom kacau dia."Ajak Aryan.
Aryan,Imran dan XianHaou naik keatas.Pintu bilik Hani diketuk perlahan.Hani membuka pintu biliknya.
"Korang nak apa?"Tanya Hani perlahan.
"Hani nak tidur ey?Sorry kacau.Kitaorang baru nak ajak Hani join kitaorang berpesta kat bawah.Nak join?"Tanya XianHaou
Hani menghela nafas.Langkah diatur turun kebawah bersama makhluk-makhluk tak matang tu.
"Okay,lets start our party!!"Jerit Hani.
Aryan,Imran dan XianHaou bergelak tawa bersama Hani.Hani mengeluarkan xbox dan main bersama mereka.
"Hani,you kalau kalah,jangan meroyan ey"Kata Aryan.
"I takut you yang nangis"Hani tersenyum sinis.
Setelah lima minit bermain.Aryan terbaring diatas sofa.
"Mengalah dah ke encik Aryan?"Tanya Hani sambil menyedut smoothie strawberry yang berada disebelahnya.
"Yelah!you hebat.I tak nak main dah"Aryan mengangkat kedua-dua tangannya tanda mengalah.
Imran dan XianHaou tergelak melihat karenah Hani dan Aryan.Tiba-tiba Imran mendapat panggilan dari orang bawahan Mikael.
"Imran,kita punya sistem kena ceroboh dengan musuh.Kami perlukan boss sekarang"Kata Kevin.
"Bodoh,nanti aku dengan yang lain datang."Kata Imran lalu menarik tangan Aryan dan XianHaou untuk berdiri.
"Our system,ada someone dah ceroboh masuk.Kita kena gerak dengan Mika."Arah Imran dingin.
"How about Hani?"Tanya Aryan serious.
"Sorang tinggal.Keep her save"Kata Imran.
"Aku.Korang pergi office Mika and inform dia"Kata XianHaou.
Aryan dan Mika menggaguk.Mereka naik kebilik untuk bersiap.Aryan mengambil pistol biru kesayangannya dan diletakkan dibelakang seluarnya.Imran tidak membawa pistol kerana pstolnya didalam kereta.Kereta BMW m5 milik Imran meluncur laju meninggalkan perkarangan rumah.Hani masih terpinga-pinga dengan perubahan sikap mereka bertiga.
"XianHaou,what happen?"Tanya Hani.
"Nothing,just ada orang main api dengan Mika.Rilex je"Kata XianHaou selamba.
Hani terkejut.
"Mikael dalam bahaya?Call lah polis"Hani cuba untuk mencari telefonnya.
"No need sis,Mika tau apa nak dibuat dengan anjing-anjing yang dah kacau tempat dia"XianHaou tersenyum sinis.
Hani hanya mengeluh.Dirinya masih kaku menunggu keetibaan suami tersayang.
"BODOH!KORANG BUAT KERJA MACAM MANA?!"Mikael menghentak meja.
"Nanti aku suruh XianHaou pasang wall dekat sistem kita.Kau jangan risau"Kata Imran.
"Mana XianHaou?Apahal dia tak ikut?"Tanya Mikael bengang.
"Aku suruh dia guard Hani dekat rumah.Sebab aku takut ada yang try kacau Hani waktu kita takda"Jelas Aryan.
"Sorry,I hampir lupa Hani dekat rumah I"Mikael meraup wajahnya.
"Kau baliklah dulu tengok bini kau.Pastu hantar XianHaou"Kata Imran perlahan.
"Okey.Aku gerak lu"Mikael memandu kenderaannya pulang kerumahnya.
Pintu rumahnya dibuka perlahan.
"Assalamualaikum"Kata Mikael lalu menutup pintu rumah.
Matanya tertancap kearah figura Hani yang sudah terlena diatas sofa.Badan gadis itu dicempung keatas.Perlahan-lahan dia meletakkan badan Hani keatas katil lalu diselimutkan.Langkah diaju kebilik XianHaou.
"XianHaou pergi uruskan diorang."Kata Mikael.
XianHaou menggaguk lalu menuju kearah keretanya dan berlalu pergi.Mikael masuk kedalam biliknya.Badannya dibasahkan dibawah pancuran air.Setelah mandi dia merehatkan badannya diatas katil.Tubuh Hani dipeluk erat dan akhirnya dia terlena.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...