33

3.7K 165 2
                                    

"AKU TANYA KAU LAGI SEKALI!MANA HAIKAL?"Aryan menarik rambut Tyler.

"Kau takkan tahu dan aku takkan bagitahu"Kata Tyler dengan senyuman sinis.

"Bodoh-"

"Berhenti"Tingkah laku Aryan terhenti kerana seseorang menarik lengannya.

"Hani,you buat apa kat sini?Siapa hantar you?"Tanya Aryan lembut.

"Biar I settle perempuan ni dulu"Kata Hani dingin.Pistol dari poket seluarnya dikeluarkan.Aryan terdiam.Tyler terkejut melihat pistol pada tangan Hani.

"Aku taknak cakap banyak kali.Sekarang kau bagitahu atau aku bunuh je kau.Senang.Kau tu pun memang semak."Kata Hani.

"A-aku tak tahu"Kata Tyler.Hani menembak dinding yang berada disebelahnya.

"JANGAN JADI BODOH!"Hani menampar pipi Tyler.

"Dia dekat Perak"Kata Tyler perlahan.Hani tersenyum.Langkah diatur keluar dari markas Mikael.Aryan mengikut langkah Hani.

"Hani,macam mana you boleh sampai sini?"Tanya Aryan.

"I tanya budak-budak Mika lah"Kata Hani.

"Mika tahu tak?"Tanya Aryan sambil bermain telefon.

"Kalau Mika tahu,I takkan sampai sini"Seloroh Hani.

"Balik jom"Aryan menarik lengan baju Hani.

"I taknak balik"Kata Hani.Lengannya direntap kasar.

"You tu pregnat Hani,kalau Mika tahu macam mana?"Tanya Aryan sambil memeluk tubuh.

"Dia takkan marah.You bawa I beli mangga dulu"Pujuk Hani.

Aryan hanya mengangguk dan menarik lengan baju Hani masuk kedalam kereta.





"Yeay!!"Hani duduk disofa sambil mengupas kulit mangga yang dibeli oleh Aryan ketika mereka pergi ke pasar tadi.

"Sayang,mana dapat mangga tu?"Tanya Mikael yang baru turun.

"Aryan beli."Jawab Hani.Mikael duduk disebelah Hani dan melentokkan kepalanya pada bahu Hani.Perut Hani diusap perlahan.

"Baby apa khabar?"Tanya Mikael.Telinganya dilekatkan pada perut Hani.

"Baby sihat.Papa sihat?"Tanya Hani sambil memotong buah mangga.

"Papa sihat sayang.Baby jaga mama tak masa papa takde?"Tanya Mikael lagi pada perut Hani.

"Tak,baby asyik sakitkan mama je.Sama macam papa"Jawab Hani lagi.

Mikael menganggkat wajahnya menghadap wajah Hani.Wajah Hani diusap perlahan.

"Abang minta maaf sayang.Abang takde dengan sayang waktu sayang sakit.Abang yang tambah kesakitan sayang"Kata Mikael.Tubir matanya mula bertakung.

"Abang,jangan menangis.You're my hero.Kalau hero menangis,siapa nak jaga mama dengan baby?"Hani mengelap air mata Mikael.Tubuh Mikael ditarik masuk kedalam dakapnnya.

"Abang taknak sayang tinggalkan abang dah.I'm lost sayang."Kata Mikael lagi.

"Hani takkan tinggalkan abang."Hani menghadap wajah Mikael dan tersenyum.





"Kita start misi kita minggu depan.Aku nak Hani dalam genggaman aku"Kata Xincent.

"Aku akan tolong kau."Kata Amni pula.Epal yang berada diatas meja Xincent diambil olehnya.

"Am akan settle plan.Yang lain follow.Zaim!aku nak kau kawal rumah Hani dari jauh.Pastikan kau tahu kemana saja dia pergi.Aku taknak dia terlepas kalini"Kata Xincent lagi.Zaim mengangguk dan keluar dari markas Xincent.





CHAP NI PENDEK..SORRY...🙆🙆

-I'M MAFIA- (COMPLETE)Where stories live. Discover now