"BAGITAHU AKU SEKARANG!!MANA RIDZAL!!SIAL!"Mikael menarik kolar baju Jai.
"Aku tak tahu.Aku dah lama tak berhubung dengan dia"Kata Jai gagap.
"ARGHHH!!"Mikael menolak Jai.
"Mika,aku dah dapat tahu location bini kau.Tapi kita tak boleh terus serbu.Ready weapon,baru boleh serbu"Kata XianHaou.
"Betul cakap XianHaou.Kalau kita terus serbu,bahaya untuk Hani.Aku tahu Zal takkan sentuh dia lagi"Kata MinHaou.
"Aku ikut je korang.Apa yang aku tahu,lepas Hani selamat,aku tak nak kita duduk Malaysia"Kata Mikael.
Semua hanya akur.Hani membuka matanya perlahan.Tangannya sakit kerana ikatan tali pada tangannya terlalu ketat.Air matanya mengalir.
"Abang,sayang takut"Kata Hani perlahan.
"My hani dah bangun?"Kata Ridzal sambil membetulkan rambut Hani.
"Lepaskan aku bodoh!"Hani menjerit.
"Berani kau maki aku!"Ridzal menampar wajah Hani berkali-kali.Mulut Hani terkoyak sedikit akibat dari tamparan Ridzal.
"Cu..cukup.Aku tak larat"Kata Hani perlahan.
Ridzal tergelak.Wajah Hani dipandang dengan senyuman sinis.
"sorry sayang"Ridzal mencium pipi Hani dan keluar dari bilik.Mikael menilik gambar Hani diatas katil.Tanpa dia sedari air mata kejantanannya mengalir perlahan.
"Abang rindu sayang"Kata Mikael perlahan dan akhirnya dia terlelap diatas katil.
Hafuzul masuk kedalam bilik Mikael untuk mengajak Mikael makan malam.Tubuh Mikael digerakkan perlahan.
"Mika,makan jom"Kata Hafizul.
"Korang makanlah,aku tak nak"Kata Mikael lalu menyambung tidurnya yang terganggu.Aryan dan Imran duduk dibilik bawah tanah sambil memilih senjata.
"Ran,kau nak guna pistol apa?"Tanya Aryan sambil bermain pistol birunya.
"Aku tak sure lagi.Aku rasa aku ready dengan sniper jelah dekat atas"Kata Imran.Imran merupakan seorang headhunter yang tidak suka bersimpati dengan sesiapa yang berani bermain api dengannya.Tembakannya sentiasa tepat dan tidak pernah tersalah mangsa.Mikael mengambil hoodinya dan menuju masuk kedalam kereta yang akan dipandu oleh MinHaou.Glock 17 dan Glock 19 kemas dibelakang seluarnya.
"Imran akan tunggu dekat tempat biasa,need him tell him.Dia ada untuk be hancurkan kepala mamat tak guna tu"Kata MinHaou.
"Ridzal letak Hani dekat ONE Holding.Aku rasa dia sengaja letak situ sebab dia selamat kalau letak dalam syarikat tu."Kata XianHaou.
"Then,dia salah kacau orang."Kata Mikael dengan senyuman yang penuh makna.Mikael masuk kedalam ONE Holding.
"Sir,who are you?May I help you?"Kata pekerja ONE Holding yang berada di meja hadapan.
"I"m Adam Mikael from ZA Holding.I"m your partner.I want to meet your owner."Kata Mikael mendatar tanpa sebarang senyuman.
"I will tell Mr.Ridzal and ask his permission"Kata wanita itu ramah.
"no need,I will go without his permission.Dont tell him"Kata Mikael lalu meluru masuk kedalam lift ViP.
Cctv yang berada didalam lift dijeling sebelum senyuman sinis dilontarkan.Hani meronta-ronta apabila Ridzal mencium bibirnya.
"DONT TOUCH MY LIPS!!ASSHOLE!!"Jerit Hani.
"KURANG AJAR!!"Ridzal menampar pipi Hani.
"Kau dengar sini sayang,malam ni,aku akan rasmikan kau"Kata Ridzal sambil tersenyum manis.Nampak manis dihadapan wanita lain tapi bukan dihadapan Hani.Wajah Ridzal nampak kacak dengan wajahnya yang dihiasi lesung pipit yang menyebabkan dirinya menjadi rebutan.
"Jangan beranganlah nak sentuh aku.Mika akan datang sebelum kau sentuh aku"Kata Hani perlahan.Badannya terlalu lemah.
"Kau ni bodohlah!!"Ridzal menendang tubuh Hani.
"Cuku...cukup zal"Kata Hani perlahan.
"Haishhh,lama lagi ke nak pukul dia.Aku banyak kerja lagi ni?"Tanya seseorang yang sedang duduk disofa sambil bermain telefon.
Pandangan Hani makin pudar dan akhirnya gelap.
"Ma..macam mana kau boleh sampai sini?"Tanya Ridzal tidak percaya.
"Seriouslah tu soalan dari orang bangsat macam kau ni?"Kata Mikael sebelum tawanya pecah.
"Aku nak selamatkan bini akulah"Kata Mikael dengan wajah dingin.
Ridzal menunmbuk wajah Mikael.Mikael dapat menangkis penumbuk Ridzal.Mereka berlawan sehingga semua barang didalam bilik Ridzal berselerak.
"Settle him"Kata Mikael lalu mengangkat Hani dan membawa tubuhnya turun.ARGHHH
Tubuh Ridzal jatuh keatas lantai.Pihak polis menyerbu kawasan pejabat Ridzal dan Mikael melaporkan apa yang berlaku dan berlalu pergi menuju ke hospital.
"kau bagitau polis pasal kita ke?"Tanya Aryan.
"Kepala otak kau,aku dah bagitau polis suruh tutup kes sebab mamat tak guna tu mati dan polis okey je"Kata Mikael.Dirinya masih setia menunggu diluar bilik kecemasan.
"Hani tadi terok ke?"Tanya Hafizul.
"Dia macam terok,sebab tadi depan mata aku Ridzal tendang badan dia"Kata Mikael.
"Tak pelah benda dah selesai.Lepas ni kau nak kita stay mana?"Tanya Imran.
"Kita pergi Korea lah.Aku nak jumpa adik aku,dia kan belajar dekat sana."Kata Mikael.
"Oh aku lupa pulak budak tu dekat korea"Kata Zack.
"Aku dah lama tak jumpa dia.Last sebelum aku pergi Malaysia.Apalah khabar dia"Mikael tersenyum.
"Habih aku kalau Zack dengan Izyan bergabung"Kata Hafizul sambil mengurut pelipisnya.
"Aku rindu Izyan."Kata Aryan teruja.
Aryan dan Izyan belajar bersama-sama Izyan ketika menetap di Korea.Izyan mengambil keputusan untuk menjadi mafia ketika berumur 15 tahun.Selepas Mikael dilantik sebagai don,Izyan mengambil keputusan untuk menetap di Korea.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...