36

3.6K 156 11
                                    

"AKU SURUH BAGITAHU!!BAGITAHU JELAH SIAL!!"Aryan menggores pipi Tyler.Darah dari pipi Tyler mengalir laju

"Tolong,ja-jangan seksa I lagi"Kata Tyler lemah.

"KALAU TAKNAK!!CAKAP!!"Aryan makin menggila.Rambut Tyler ditarik kasar.

"Ar!"Seseorang menarik tubuh Aryan.

"LEPASKAN AKU!BIAR MAMPUS PEREMPUAN NI!SIAL!BODOH!SEBAB DIA,MIKA MARAH AKU!!SEBAB DIA,HANI KENA CULIK,SIAL!!!!!"Aryan memaki hamun Tyler.

"Ar,ni aku Ar!Mika"Mikael menarik tubuh Aryan masuk kedalam pelukannya.

"Mika,aku minta maaf Mika.Aku tak jaga Hani elok-elok"Aryan melutut dan menundukkan wajahnya.Kaki Mikael dipeluk erat.

"Ar,aku tahu kau dah cuba jaga Hani.Tolong.kawal kemarahan kau"Kata Mikael perlahan.Tubuh Aryan diangkat supaya dia berdiri.Aryan memandang Tyler dingin.

"Sekarang aku takkan seksa kau.Kau cuma perlu bagitahu aku,mana tempat Xincent atau.."Aryan mengeluarkan Glock 19 dari belakang seluarnya dan meletakkan pada kepala Tyler.

"Now tell me,sayang"Aryan tersenyum sinis.



"Amni!kau nak pergi mana?"Tanya Faseeh yang sedang duduk didepan tv sambil makan keropok lekor.

"Aku nak keluar jap.Kau nak order apa-apa tak?"Tanya Amni sambil membetulkan tudung shawl hitamnya.

"Kau belikan aku laksam.Aku kempunan weyhh"Kata Faseeh sambil mengusap perutnya.

"Eleeeeh,kempunan.Kau punya kempunan,mengalahkan Hani yang pregnant"Kata Mai yang baru turun.Mai mengambil air dan duduk disebelah Faseeh.

"Ha-Hani?Korang kenal Hani mana pula ni?"Tanya Amni.

"Amni yang anak Cikgu Jai.Kau tahu tak,dia kahwin dengan Adam Mikael weyh.Tengah pregnant lagi"Kata Mai.

"Di-dia pregnant?"Tanya Amni risau.Mai dan Faseeh mengangguk.Amni terus mengambil kunci motornya dan keluar.Aishah yang baru turun mencari kelibat Amni.

"Am mana?"Tanya Aishah.

"Am keluar.Asal?"Tanya Mai.

"Aku baru tahu motor besar tu dia punya.BMW K1600B tu.Aku suka tengok warna motor dia"Kata Aishah lalu duduk bersama Mai dan Faseeh.

"Motor biru yang parking depan rumah kita tadi tu?"Tanya Mai.

"Haah.Kau tengok ni,aku cari dalam google,warna dia sama dengan motor Am.Lawa kan?"Tanya Aishah bangga.

Lawa kan?"Tanya Aishah bangga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Not bad lah.Aku rasa Am ni kaya.Tapi kenapa dia macam biasa je?"Tanya Mai.

"Alahh,kau macam baru kenal Am sehari.Dia memang macam tu kan.Kau tak ingat ke,masa kita buat party untuk birthday Azra,dia tempah hotel mahal kot."Jawab Faseeh lalu menyuap keropok lekor kedalam mulutnya.

"Aku lupa pula."Kata Mai.

"Hai korang.Morning"Kata Izatul yang baru bangun dari tidur.

"Izat,kau dengan Chan kejap lagi ada apa-apa program tak?"Tanya Aishah.

"Aku kena pergi jemput adik aku dekat airport.Chan macam takde.Training dia esok"Jawab Izatul.

"okey,gud"Aishah terus meluru naik keatas dan menuju kebilik Chan dan Izatul.

"Apahal tu?"Tanya Izatul.

"Entah dia.Aku pun tak tahu.Azra mana?Selalunya Aishah turun dengan Azra."Tanya Faseeh.

"Azra penat sangat tu.Ian dengan Hazel pun tak bangun lagi"Jawab Izatul sambil membelek majalah diatas meja.

"Banyaklah kau,kembar aku dah keluar pergi jumpa tunang dia.Hazel,kau tanya faseeh.Mereka kan sehati sejiwa"Jawab Mai.

"Hazel lena lagi.Semalam dia tidur lambat siapkan kerja"Jawab Faseeh.Matanya masih tertancap kearah tv.

"KORANG!!JOM KITA PERGI BOOK HOTEL NAK?!!Tanya Aishah yang baru turun.

"Hotel?Ajak Hani sekali nak?"Tanya Faseeh.

"Okey juga.Hani pun dah macam kawan baik kita."Kata Mai

"Aku call Hani jap"Kata Izatul lalu duduk di balkoni.

"Okey,sementara Izat call Hani,kita tengok dulu hotel"Cadang Aishah.

"Ha,buatlah"Jawab Faseeh selamba.




"KALAU KAU DENGAR JE CAKAP AKU!AKU TAK PAYAH SUSAH KAN DIRI AKU NAK PUKUL KAU!"Xincent menampar pipi Hani berkali-kali.Bibir Hani agak terkoyak dan kepalanya agak pening

"Kal,cuk-cukup."Kata Hani perlahan.

"MENYUSAHKAN!"Xincent menolak Hani kearah dinding dengan kuat dan meninggalkan Hani.Hani terduduk dan badannya terasa sakit.Hentakkan dari dinding tadi agak menyakitkannya.Makanannya yang dicampak oleh oleh Xincent dijeling sekilas.Air matanya mengalir menahan sakit yang tiba-tiba datang dari perutnya.Matanya mula kabur.Badannya terjatuh ketepi tetapi dia sempat mendengar seseorang memanggil namanya sebelum pandangannya gelap.


AUTHOR TAHU MAKIN LAMA STORY NI MAKIN MENGARUT,BUT DON'T WORRY,AUTHOR AKAN HABISKAN SECEPAT MUNGKIN;)TYPO SILALAH BUAT"TAK NAMPAK XDXDXD

-I'M MAFIA- (COMPLETE)Where stories live. Discover now