"KAU KALAU TAHU TAK BOLEH JAGA BINI AKU!!TAK PAYAH BAWA DIA KELUAR!"Mikael menghempas begnya keatas meja.Aryan hanya terdiam.
"Dahlah,Mika,kau pergi rehat dulu,nanti kita cari Hani sama-sama.Aryan biar kitaorang settle"Kata Imran.Bahu Mikael ditepuk perlahan.Mikael menjeling Aryan tajam lalu naik keatas.Aryan menghempas punggungnya keatas sofa.Wajahnya diraup kasar.
"Aku betul-betul tak perasan"Kata Aryan perlahan.
"Kitaorang tahu.Luka dekat tangan dengan muka kau tu okey tak?"Tanya Izyan.
"Oh,luka ni biarlah.Aku boleh ubat sendiri.Aku cuma taknak Mika benci aku.Kau tahu kan,aku dah anggap Mika macam abang aku"Aryan menundukkan wajahnya.
"Mika tengah stress,takpe,esok dia mesti okey.Kau jangan risau."Zack memujuk Aryan.
"Aku naik atas dulu."Aryan menepuk bahu Izyan lalu mengatur langkah naik keatas.First aid yang berada diatas meja diambil lalu dia duduk diatas katil dan merawat lukanya.
"Bodoh betul.Aku tinggal dia kejap je,korang boleh ambil dia."Aryan mengepal penumbukknya.
Mikael duduk dibalkoni.Udara malam menenangkan hatinya.
"Kau tak sepatutnya marah Aryan macam tu"Kata seseorang yang masuk kedalam bilik Mikael.
"Kenapa pula.Aku dah suruh dia terangkan apa yang jadi tapi dia diam."Mikael menjeling lelaki disebelahnya.
"Aku hantar Aryan suruh tolong kau,sebab dia boleh harap"Kata Izyan lalu menghirup teh yang dibuat olehnya.
"Entahlah Iz,aku masih geram."Kata Mikael.
"Kau tahukan Aryan tu macam mana.Pergilah minta maaf.Aku yakin,Aryan dah try pukul diorang.Kalau tak,takdenya badan dia luka-luka macm tu"Kata Izyan lagi.
"Luka?Aku tak nampak pula.Mungkin sebab aku marah sangat.Aku pergi minta maaf kejaplah"Kata Mikael lalu menuju kebilik Aryan.
Mikael menguak pintu bilik Aryan perlahan.Kelibat Aryan dicari sekeliling bilik.
"Ar!Mana kau?"Mikael mencari Aryan disetiap sudut bilik.
"Iz!Iz!Sini jap"Mikael menjerit memanggil Izyan.Izyan menguak pintu bilik Aryan.
"Pahal?"Tanya Izyan.
"Ar takde"Kata Mikael.Mereka berdua terus turun dan memanggil semua orang berkumpul.
Hani membuka matanya perlahan kerana tangan seseorang menyentuh wajahnya.
"Sayang,you dah bangun"Kata lelaki yang dihadapannya.
"Kal!?Jangan sentuh I lah!!"Hani menjerit kearah Xincent.
"Alah,sayang I ni,tak pernah tak garang.Ni I makin sayang"Xincent mengucup pipi Hani.
"You jangan berani pun nak sentuh wajah I"Kata Hani.
"Yeke?"Xincent mengucup bibir Hani.Hani tergamam.
Xincent tersenyum.Tudung Hani direntap kasar.
"You lagi cantik macam ni sayang.Cuma budak dalam ni memburukkan you.Lagi-lagi sebab dia benih lelaki tak sepatutnya"Xincent mengusap perut Hani.
"You dengar sini baik-baik.Mika akan datang sini"Kata Hani sinis.
"Opps.you mean Adam Mikael.I dah bunuh dia tadi."Xincent tertawa.Hani terdiam.Air matanya bertakung dan mengalir laju.Xincent tersenyum dan mengucup bibir Hani lalu keluar dari bilik tempat Hani dikurung.
"Ar hilang.Kita kena cari dia cepat"Kata Mikael.
"Aku rasa dia ada dekat markas"Kata Hafizul pula.
"Buat apa pergi markas tengah-tengah malam ni?"Tanya Zack pelik.
"Common guys,Aryan,siapa tak kenal.Sah-sah lah dia pergi ugut Tyler"Kata Hafizul.
"Then,ready kereta"Kata Mikael lalu naik keatas untuk bersiap.
SORRY SEBAB THIS CHAP PENDEK SANGAT:")TYPO ABAIKAN
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...