"You rindu I?!"Tanya Tyler teruja.
Mikael terus menolak tubuh Tyler kedinding dan mencengkam leher perempuan itu.
"KAU MEMANG BANGSAT!MURAH!BODOH!"Mikael mencengkam leher Tyler semakin kuat.
Tyler meronta-ronta minta dilepaskan.
"Mika,le-lepaskan I"Kata Tyler dengan suara yang tesekat.
Izyan dan Aryan yang baru turun terus menerpa kearah Mikael dan menarik tubuh lelaki itu.
"Perempuan bro"Kata Izyan.
"PEREMPUAN TAK PEREMPUAN!!KALAU DAH BANGSAT MACAM PEREMPUAN NI!MATI JELAH!"Jerit Mikael.
"Ar,bawa dia gi markas"Kata Izyan kepada Aryan.
Tyler terkebil-kebil apabila Aryan mengangkatnya masuk kedalam kereta.
"BODOH!MATI JELAH DIA TU!AKU NAK BUNUH DIA!"Mikael masih meronta-ronta.
"Mika!Sabarlah."Zack menolak Mikael ke sofa.
Mikael meraup wajahnya kasar.
"Aku nak Hani,Zack.Aku nak anak aku"Kata Mikael.Suaranya makin perlahan.
"Mika,kita kena settle Xincent.Kau tak boleh macam ni"Pujuk Zack.
"Aku nak Hani je weyh.Kenapa orang tak boleh faham?"Tanya Mikael.
"Kitaorang faham.Cuma,tolonglah,kalau kau sayang Hani,kita kena bunuh Xincent."Kata Hafizul.
"Aku nak balik jumpa daddy dalam masa 3 hari"Kata Mikael lalu naik ke atas.
"Mika dah tahu ke dia adik beradik angkat dalam family kau?"Tanya MinHaou.
"Mika tak tahu lagi."Jawab Zack.
Hani membuka matanya perlahan.Langkah diatur turun kebawah.
"Faseeh,mana yang lain?"Tanya Hani.
"Mai keluar dengan zatul pergi library.Ian kau tahulah kan dia still sambung belajar.Hazel keluar dengan tunang dia,Aishah teman Azra balik kampuang Azra kejap sebab Azra nak jumpa nenek dia,Anis tengah terbongkang lagi kat atas.Amni aku tak tahu sebab tadi dia nak keluar cepat and Chan dia pergi latihan bola jaring dia.Aku,layan oppa kesayangan aku"Kata Faseeh sambil membaca majalah.
"Thanks tau bagi aku stay dengan korang.Aku tak tahulah nak balas jasa korang macam mana"Kata Hani.
"Alah,kau pun kawan kitaorang.Kitaorang tak kisah.Lagipun baguslah kau tumpang sini,takdelah aku bosan sorang-sorang.Suami kau tak risau ke kau kat sini?"Tanya Faseeh.Tangannya ligat bermain dengan perut Hani.
"Dia dah ada Tyler.Dia tak kisah dah pasal aku"Kata Hani.
"Kau ni.Tak mungkinlah.Terang lagi bersuluh,masa dekat sekolah dulu dia selalu maki Tyler.Walaupun aku jarang tegur kau dekat sekolah,aku tahulah pasal Mikael tu"Kata Faseeh.
"ASSALAMUALAIKUM!"Faseeh membuka pintu dan tubuhnya didakap seseorang.
"IAN!!!!!"Faseeh membalas pelukan Ian.
"Faseeh mai abah!!Rindu I tak?"Tanya Ian atau nama sebenarnya Roselle.
"ofkoz my darling!!"Kata Faseeh.
"Hani!!"Ian menerpa kearah Hani dan memeluk Hani.
"Kau baru balik?"Tanya Hani.
"Mestilah.Aku tak nak bagitahu sesiapa."Kata Ian sambil membuka tudungnya.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...