Haziq terbangun dari lenanya.Langkah diatur ke tingkat bawah.
"Rumah siapa ni?Asal besar sangat?"Tanya Haziq perlahan.
"Kau duduklah makan dulu.Pembantu aku dah masak"Panggil Zack.
Haziq tersentak dengan suara garau seseorang.Langkah diatur kemeja makan.
"Encik ni siapa?"Tanya Haziq.
"Aku zakhril,kau panggil aku Zack jelah.Kakak kau dekat atas.Kau jangan kacau dia,sebab dia masih trauma."Kata Zack lagi.
"HAA!!!KENAPA DENGAN KAKAK?!"Tanya Haziq.Kerusi dihadapan Zack ditarik.
"Tulah kau,pengsan lama sangat.Ada orang buat cubaan merogol dekat kakak kau.Nasib baik kawan dia tolong"Katanya Zack lagi sambil menyuapkan nasi goreng kedalam mulut.
ARGHHHHHH!!!
Suara seseorang menjerit menyebabkan Haziq berdiri dan menuju ketingkat atas tetapi langkahnya terhenti apabila tangannya ditarik oleh Zack.
"Kan aku cakap jangan kacau.Biar kawan dia yang settle.Kau teman aku makan"Zack menarik tangan Haziq supaya duduk bersamanya.
Hani menolak Dr.Janny.Mika terus menerpa kearah Hani lalu membawa gadis itu kedalam dakapannya.Mika membuat isyarat mata supaya Dr.Janny pulang.Dr.Janny mengganguk tanda faham.Mika masih lagi mengusap belakang wanita itu.
"Kau ni,nasib baik dh jawab spm masa tu"Mika mengeluh perlahan.
Pelajar Shimmy High School semua telah menjawab peperiksaan SPM sebelum Hani hampir dirogol oleh Ridzal.
"Hani,tengok muka aku"Mika mengangkat wajah Hani supaya menghadap wajahnya.
"Kita kahwin ey?"Tanya Mika lembut.
Hani mengganguk lalu mengeratkan pelukan dibadan Mika.Setelah Hani terlelap,Mika membaringkan badan Hani keatas katil.Mika turun kebawah.
"Haziq,kau dah bangun?"Tanya Mika.
"Dah,abang,kakak macam mana?"Tanya Haziq.
Zack hanya menghiraukan dua orang manusia yang sedang berbual dihadapannya.
"Aku dengan Hani akan kahwin hujung bulan ni."Kata Mika mendatar.
Zack yang sedang menyuap nasi goreng tersedak.Mika menghulurkan air kepada Zack sambil mengusap belakang Zack.
"Kau serious ah?"Tanya Zack yang cuba meyakinkan dirinya.
Mika mengganguk.Zack menarik tangan Mika lalu dibawa keluar.
"Kau nak cakap apa dekat daddy?"Tanya Zack.
"Alahhh,daddy takkan marahlah kalau aku setuju jadi mafia.Kau tak payah risau.Lagipun aku nak jaga Hani sampai dia pulih."Kata Mika lalu masuk kedalam.
Zack mengeluh lalu masuk kedalam.Wajah Hani yang sedang makan mengejutkan Mika dan Zack.
"Encik,sa..saya dapat terangkan siapa dia.Dia Mikael kawan saya."Kata Hani gagap takut dimarahi dengan Zack.
"Kau tak payah risau.Kau makan je"Kata Zack kepada Hani.
Hani mengganguk.Zack tiba-tiba menarik tangan Mika.
"Weyhh bangang,ambilkan gambar aku"Suruh Zack kepada Mika.
"mai sini pro amik"Kata Mika.
Zackhril
23,400 likes 1893 comments
Zackhril The White DeathMikael:Apahal bae sgt ni???
MinHaou:auchhhhh..IDOL!!!
Zackhril:TABAIK!!!
Mikael tertawa melihat komen-komen digambar Zack.Wajah Hani yang sedang basuh pinggan dijeling sekilas.
"Hani,selasa ni kita beli baju kahwinlah tetapi esok aku nak kau ikut aku pergi China"Kata MiChina?Nak buat apa?"Tanya Hani.Langkah diatur kesofa yang diduduki oleh Mika."Jumpa daddy aku"Kata Mika.
"Tapi..saya nak bagitahu bos saya dulu.Nanti saya tanya Encik Zack sama ada adik dia benarkan atau tak saya kahwin dengan awak."Kata Hani.
"Tu kau tak payah risau.Nanti aku settle adik Zack tu"Kata Mika.Telefon disimpan didalam poket.
"EIIII..awak ni,dia tu bos saya,awak jangan nak macam-macam.Saya cubit awak nanti"Kata Hani.
"Berani pulak kau nak cubit aku"Mika tersenyum sinis.
"Nanti dah kahwin,saya cubit awak puas-puas"Hani bangun dan menuju kebiliknya.
Mika tersenyum lebar.Apahallah perempuan ni makin lama makin comel.
OKEYYY SAYA BANYAK MENGARUT,MAAF SGT....WATAK JAHAT BAKAL WUJUD..HUHUHU
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...