"BODOH!!"Badan Mikael terdorong kebelakang.
"Kau Tyler!Tak sedar ke tu lelaki orang!"Wajah Tyler dilempang oleh seseorang.
"HAHAHAH!Siapa kau ni?"Mikael tergelak seorang diri.
"Kau,jom balik"Badan Mikael dipapah keluar dari cafe hotel tersebut.
"Aku nak perempuan tadi!Kenapa kau tampar dia!?"Tanya Mikael.
"Kau ni mabuk teruk.Aku XianHaou lah!"XianHaou menampar wajah Mikael perlahan.
Mikael meletakkan tangan pada bawah dagunya.Wajah XianHaou ditilik teliti.
"XianHaou?Aku tak kenallah.HAHAHAH"Mikael tergelak.
XianHaou menggeleng dan memapah Mikael masuk kedalam kereta.Mikael menyanyi seorang diri didalam kereta.XianHaou memegang tangan Mikael erat dan sebelah tangannya memegang stereng kereta.
"AAH!"XianHaou mencampakkan tubuh Mikael pada sofa.
"Aku nak dialah.Korang ni!"Mikael memberontak.
Izyan mengurut pelipisnya.
"Mika,kau minum air ni"Zack memberikan segelas air kepada Mikael.
Mikael menepis cawan tersebut dan tergelak.
"korang ni apahal?HAHAHAHA,aku tadi baru nak enjoy"Mikael merungut.
"TEPI!"Aryan menumbuk wajah Mikael.
"Dia pengsan weyhhh"Kata Izyan.
"Bagus.Pergi angkat dia tidur bilik aku"Kata Zack.
"Hani?"Tanya Imran.
"Better dia tidur dengan aku.Nanti kalau Hani bau arak dekat dia kang,mati kita.Mika minum Balkan 176 Vodka pastu Tyler tambah ubat peransang jadi effect lah dekat dia."Kata Zack.
"Macam mana kau boleh tahu tu Balkan 176 Vodka dan ubat peransang?"Tanya Hafizul.
"Arak ni memang takda bau tetapi aku takut effect dekat Hani.Ubat peransang pula sebab dari tadi Mika macam teransang sangat.XianHaou tadi kau tengok Mika buat apa?"Tanya Zack.
"Aku tengok,Tyler cium pipi Mika tapi yang peliknya Mika bernafsu gila"Kata XianHaou.
"Dahlah bawak dia naik.Esok muntahlah tu"Kata Zack.
Izyan dan Aryan memapah Mikael naik kebilik Zack.
Mikael terbangun dari lenanya dan terus meluru ke tandas.Segala isi perutnya dibuang.Zack yang tersedar suara Mikael ditandas terus menggosok belakang tubuh lelaki itu.Mikael membasuh mukanya dan baring diatas katil.
"Kau okey tak?"Tanya Zack.
"Aku sakit kepala.Kenapa aku tidur dekat bilik kau?Mana Hani?"Tanya Mikael.Sakit kepalanya diabaikan.
"Hani dekat bawah.Kau nak aku bawa makanan ke?"Tanya Zack.
"Aku turun"Kata Mikael lalu turun kebawah.
Semua mata tertumpu kearahnya.Mikael duduk disebelah Hani.Pelipisnya diurut perlahan.
"Abang,kenapa tak teman Hani semalam?"Tanya Hani.
"Abang pun tak tahu kenapa abang tidur dekat bilik Zack."Kata Mikael.
Tiba-tiba tekaknya rasa loya.Rasa loyanya ditahan.
"Sayang,abang-"Mikael tidak sempat menghabiskan kata-katanya.Muntahnya terkena baju Hani.
"Abang,are you okey?"Tanya Hani risau.Belakang leher Mikael diurut perlahan.
Semua yang berada dimeja makan mengangkat Mikael dan letakkannya diatas sofa.Hani meluru kaearah Mikael.
"Zack,sini kejap"Panggil Izyan.
Zack dan Izyan duduk diluar.
"Mika tak pernah minum arak.Jadi badan dia lemah weyh"Kata Izyan.
"Tulah,aku pun risau tengok dia asyik muntah"Kata Zack.
"Aku takut Hani tahu"Kata Izyan lagi.
"Tu takpe.Kita boleh terangkan."Kata Zack.
Izyan hanya mengangguk.
"Aku dah buat kerja aku.Aku yakin Hani akan marah Mika"Kata Tyler dengan gelak tawanya.
"Bagus.Kau dah tolong aku.Nah duit kau"Xincent mencampakkan duit berjumlah RM5000 kepada Tyler.
"Huh,aku pergi dulu.Bye!"Kata Tyler gembira.
Xincent tersenyum.
"Kerja aku dah nak siap,Adam Mikael"Kata Xincent.
Hani duduk dibalkoni sambil bermain telefonnya.
TING!
Hani melihat gambar yang dihantar oleh orang yang tidak dikenalinya.
"Ya Allah!Abang!"Telefonnya jatuh dari genggamannya.
Mikael menerpa kearah Hani yang sedang menahan esaknya.
"Sayang,what happen?"Mikael memegang lengan Hani tetapi Hani menepis tangan Mikael kasar dan turun kebawah.
Mikael melihat gambar-gambar yang berada dalam telefon Hani.
"Ya Allah!"Mikael memakai bajunya dan turun kebawah.
"Sayang!trust me,Abang tak tahu apa ni"Pujuk Mikael.
"Abang tak tahu apa lagi?!Tu dah memang muka abang.Hani tahu,Hani mengandung,tak dapat puaskan nafsu abang tapi perlu ke abang pergi dekat orang lain"Kata Hani.
XianHaou dan MinHaou turun kebawah kerana terdengar suara orang bertengkar.
"Hani,you kena percaya Mika."Kata XianHaou.
"Dahlah.I nak masa"Hani mengambil kunci kereta Mikael dan keluar darii rumah Miakel.
Mikael terduduk.Wajahnya diraup kasar.
"Mika,aku rasa ni kerja Xinxcent"Kata XianHou.
MinHaou menarik tubuh XianHaou.
"Bagi dia masa"Kata MinHaou perlahan.
XianHaou mengangguk.Dia dan MinHaou naik keatas meninggalkan Mikael dibawah seorang diri.
TOKTOK!!
Mikael membuka pintu apabila terdengar bunyi ketukan.
"Mika sayang!"Tyler menerpa masuk dan memeluk Mikael.
Mikael memeluk Tyler.
"I miss you,sayang"Kata Mikael.
YOU ARE READING
-I'M MAFIA- (COMPLETE)
RomanceADAM MIKAEL Adam merupakan seorang jejaka kacukan cina.Pekerjaannya sebagai CEO ZA Holding adalah hanya untuk pekerjaan gelapnya.Sifat dinginnya membuatkan ramai wanita tertarik dengannya.Dari satu job yang diberikan oleh bapanya,dia dipertemukan de...