Kapitola č.10.

473 22 4
                                    

Den kupodivu probíhal zcela klidně. Zákazníci se tentokrát nezdržovali dlouho a tak jsme s Patt měli dostatek času naplánovat nadcházející večer. Bylo to celé zvláštní. Neznala jsem jí a přesto jsem se s ní rozhodla jít trochu odreagovat. Po práci jsme se vydaly ke mě. Potřebovala jsem se trochu upravit a také se převléknout. Patrice si s tím  hlavu nelámala a tak jsme vyrazily krátce po půl osmé.

,, Vypadá to tu celkem slušně, jak jsi na to přišla?" zeptala se mě Patrice, když jsme zaplatily vstup a vešli dovnitř.

,, Byla to náhoda. Potřebovala jsem se jednou odreagovat a našla tohle. Ale dlouho jsem tu nebyla," odpovedela jsem a hned zamířila k baru. Oběma jsem nám pro začátek objednala bílé víno. Netušila jsem jak tenhle večer dopadne a bylo mi to zcela jedno.,, Doufám, že víno piješ."

,, Dneska piju cokoliv. Teda pokud ti nebude vadit, že u tebe zůstanu přes noc."

,, Kdyby mi to vadilo, nenabízím ti to. Stejně tam bydlím sama. A ty nemáš žádného přítele?" začala jsem vyzvídat a rozhlížela se kolem sebe. Snad jsem chtěla mít jistotu, že nás někdo nesleduje a nebo tu není přímo Caroline. Ano, měla jsem z ní strach. Měla jsem strach, protože jsem netušila, čeho je schopná.

,, Měla jsem, ale nějak to nefungovalo. A ani jsme spolu nebyli dlouho, tak nad tím jen člověk mávne rukou."

,, Jasně, to chápu. Třeba tu dnes narazíš na nějakého fešáka," odpověděla jsem a ona se nad tím jen zasmála.

,, Věřím tomu, že jich tu bude poměrně dost, ale já se v klubech neseznamuji. Byla by to stejně záležitost jen na jednu noc."

,, Jo, to je asi pravda. Tak na krásný večer?" zeptala jsem se a podala jí skleničku.

,, Na krásný večer," odpověděla a obě jsme si přiťukli. Bylo to zvláštní tam sedět s naprosto cizím člověkem. Nevěděla jsem zda jí mohu věřit, ale něco mi říkalo, že ano.,, Co jsi dělala před tím, než jsi nastoupila k nám?" zeptala se s úsměvem.

,, Také v kavárně. Ale jen takové obyčejné, ani moc lidí tam nechodilo. Byla bych tam pořád, ale majitelka to už zavřela. A tady jsem to jen zkusila a vyšlo to."

,, Sestra nevezme jen tak někoho. Lidi zájem měli, ale vydrželi pár dní. Pak zmizeli a už jsem je nikdy neviděla. Ale ty vypadáš v pohodě. Věřím, že zůstaneš dlouho," odpověděla a já se nad tím pousmála. Neměla jsem na výběr. Buď zůstanu, nebo se mohu začít stěhovat.

,, Jo, snad se nestane nic, co by mě k odchodu donutilo," odpověděla jsem a upila ze sklenky.,, Jak tě vůbec napadlo, že jsem...," nedořekla jsem, protože se zasmála.

,, Jak jsem poznala, že jsi lesba? Prostě jsem to poznala. Není to těžké. Přítele nemáš a oblékáš se víc mužsky než žensky. A za druhé mi stačilo, když jsem viděla ten tvůj pohled, když vešla ta zákaznice do kavárny."

,, A to hned musí znamenat, že jsem na ženský, jo?"

,, Nemusí, ale většinou to tak je. A u tebe se rozhodně nepletu," odpověděla a já souhlasně pokývala hlavou. Během několika minut jsme v sobě měly tři skleničky a dopíjely jsme již čtvrtou.,, Hele, DJ se ukázal. A, že mu to trvalo," řekla Patt a já se podívala směrem, kterým se dívala ona. Na místě DJ stál asi třiceti letý muž a rozbaloval své náčiní.

,, Možná už si budeme moct zatancovat. Pokud ovšem k něčemu bude," odpověděla jsem a obě jsme se zasmály.

,, A umíš tančit?"

,, Patt, já tančím jako bůh. Lepšího tanečníka jsi neviděla," odpověděla jsem se smíchem a dál upíjela ze své skleničky.

,, To zní jako výzva. Chlapa asi napodobit nedokážu, ale až začne hrát a někdo bude tančit, zvu tě k tanci," odpověděla pohotově a já na ní zírala, jakoby snad spadla z marsu.

,, To byl vtip, Patt. Nijak extra to neumím."

,, Pozdě, řekla jsi si o to sama," odpověděla a já si jen tiše dokázala představit, jak tohle může skončit. Než se do toho DJ dal, měly jsme láhev dopitou a já v sobě začala nalézat kousky odvahy. Bylo skoro deset hodin, když se to DJ rozhodl rozjet a lidé se hrnuli na parket.,, Tohle do sebe kopni, na kuráž," křikla mi do ucha Patt a já se podezíravě dívala na panáka s čirou tekutinou. Otázku, co to je, jsem raději vynechala a vypila to.

,, Tak takhle tu dlouho nevydržíme. Nejdřív láhev vína a teď vodka. Co To bude dál?"

,, Uvidíme, ale teď, teď jdeme tančit!" odpověděla a než jsem jakkoli zareagovala, táhla mě na parket. Nakonec jsem se začala pohybovat do rytmu hudby a chvílemi napodobovala i tančící Patt. A musela jsem uznat, že její pohyby, ty byli opravdu dokonalé.

Vítejte u další kapitoly tohoto příběhu. Jak může tenhle večer skončit? Může jí Christina věřit? Bude tenhle večer Christininou chybou, nebo to bude nezapomenutelný večer? Mphla opravdu v sestře Caroline najít dobrou kamarádku? Díky za komentáře, hlasy a přečtení.

Zachráněná ( DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat