Kapitola č.19.

518 24 8
                                    

,, Caroline, já nemohu. Tohle není správné a víme to obě. Jsi moje nadřízená a chodím s tvojí sestrou," řekla jsem, když jsem se vzdálila od jejích rtů.,, A i když to tak teď nevypadá, miluju jí."

,, Ne, nemiluješ jí a nechodíš s ní . Pouze s ní spíš  Kdyby jsi jí milovala a chodila s ní, nikdy bys mě nepolíbila a nebyla tu. Zlato, s ní nikdy nebudeš šťastná. Ona tě jednoho dne opustí, já ne," řekla a já se vzdálila. Potřebovala jsem čas a hlavně dostatek vzduchu.,, A pokud jde o to, že jsi můj zaměstnanec, tím líp. Udělám z tebe společníka a podnik bude šlapat jak hodinky."

,, To se nikdy nestane. Možná máš pravdu, ale ne úplně. Spala jsem s ní dvakrát, jednou v opilosti, a věřím tomu, že mě miluje. Dokazuje mi to pořád tím, jak se o mě zajímá," oponovala jsem a snažila se dívat jinam, jen ne na ní.,, Moc dobře víš, že mezi námi dvěma nic nebude. U Patrice to vidím jinak, vidím v tom budoucnost," řekla jsem a stočila hlavu jejím směrem. Přisedla si ke mě blíž a já, i když jsem chtěla, nemohla odvrátit pohled od jejích očí. V nestřeženou chvíli si mě přitáhla a začala znovu líbat. Nezmohla  jsem se na víc, než jí polibky opětovat a prsty jsem zapletla do jejích vlasů. Když ze rtů přejela přes tvář a políbila mě na krk, ztratila jsem veškeré zábrany a začala jí sundavat košili.

,, Já z tebe zešílím, Chris. Zničí tě, vím to. Tak moc tě miluju a ty to přehlížíš," šeptla a trochu mi pomohla. Když košile dopadla na zem, následovalo moje triko a po chvíli i vrchní díl spodního prádla. Donutila mě, si lehnout a sklonila se nademnou.

,, Nikdo mě nezničí. A šílíš pouze z mého těla. Nikoliv láskou," řekla jsem mezi vzdechy ve chvíli kdy se přesunula na můj zvedající se hrudník. Neodpověděla mi, ale věděla jsem, že mě slyšela a doufala jsem, že to dodrží.

,, Ne, šílím z lásky k tobě. A tělo k tomu jen patří. A neměj strach, nic jí neřeknu," řekla a pokračovala tam kde přestala. Jakmile se její prsty a jazyk dotkly bradavek, neudržela jsem se a hlasitě zavzdychala. Chvílemi jsem měla pocit, že je lepší než Patrice. Dělala to tak zkušeně a jemně, že jsem ztrácela kontrolu nad svým tělem po několika minutách. V opojení jsem ani nepostřehla, kdy mi rozepla pásek u kalhot a než jsem stačila jakkoliv zareagovat, byli dole. Musela jsem uznat, že měla dokonalou postavu. Mohla jsem na ní nechat oči. Stejně jako na její sestře.,, Pokud to chceš zastavit, udělej to teď, pak už bude pozdě. Teď se ještě zvládnu vzdálit, ale pak už ne," šeptla mi a dlaní mě pohladila přes spodní prádlo v klíně.

,, Pokud teď přestaneš, budu tě dokonce života nenávidět," řekla jsem zrychleně a to byl zřejmě povel na, který čekala. Moje spodní prádlo letělo kdo ví kam a já se začala ztrácet ve světě Caroline. Moje vzdechy nabraly na hlasitosti a tak se mi je pokoušela tlumit polibky. Vklouzla do mě dvěma prsty najednou a začala s nimi po chvíli hýbat.

,, Miluju tě. Miluju tě tak moc, že to slovy nemohu říct," šeptala mi a já se pouze pousmála a oddávala se tempu, které nasadila. Když rty doputovala až dolů, zakřičela jsem. Byl to šok. Ale krásný. K prstům zapojila i jazyk a já pomalu cítila, jak se blížím ke svému konci. Zřejmě to vytušila a tak přidala i třetí prst. V jednu chvíli jsem se vzepjala a všechny svaly se mi stáhly. Dostala jsem se do Carolininýho sedmého nebe. Ještě chvíli mi trvalo než jsem svaly povolila a Caroline se vrátila zpět k mým ústům. Chtěla jsem něco říct, ale prstem na rtech mě zastavila. Posadila jsem se a pomohla jí z kalhot a spodního prádla. Oplatila jsem jí to celou měrou a možná ještě mnohem víc. Naše dvě nahá těla se o sebe vzájemně třela a jazyky se proplétaly. Bradavky mým zkušeným ústům neodolali a její klín si mě svou vlhkostí přímo volal. Po hodině a půl jsme ležely spocené jedna na druhé a těžce oddechovaly.

,, Máš tu něco k pití?" zeptala jsem se a ona přikývla. Sáhla za gauč a já zaslechla cinkání skleniček a po chvíli zahlédla láhev vína a dvě sklenky. V ruce držela i ovladač a tak jsem na ní nechápavě pohlédla. Pochopila jsem ve chvíli, kdy se začala pohovka rozkládat.

,, Víno stačí?" zeptala se s úsměvem a já se po rozložení uvelebila vedle ní. Z poza pohovky mi podala deku a já jí přes nás přehodila. Jediné jsem věděla, tohle se Patrice nesmí nikdy dozvědět.

Díky za přečtení, komentáře a hlasy. Doufám, že se kapitola líbila a těšíte se na další. Dozví se to Patrice? A brala tohle Chris jen jako uvolnění nebo něco jako víc? Byli v tom city nebo nikoliv? To vše v dalších kapitolách  :-)

Zachráněná ( DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat