BÖLÜM 3

10.8K 268 427
                                    

Bu bölümde +18 içerikli. Rahatsız olabilecek kişiler bu hikayeyi de atlasın lütfen. Ya niye böyle? Diyenler olursa diye yazıyorum: benim kitabım yetişkin içerikli olarak işaretlenmişti. Bu yeterince açık olmuştur sanırım.

İyi okumalar.

Tuhaftır ama Tony bir haftadır yanıma gelmedi. Sadece hep uzaktan beni izliyor ve ben bunu fark ettiğimde ona dönüp bakışlarını yakalıyorum. O da gözlerini benden kaçırıyor. Bu bizim için bir tür oyuna dönüşmüş gibi.

Scott yanımdan bir an bile ayrılmıyor. Görevini ciddiye almışa benziyor. Ama yine de Sam'den sonra benim için iyi bir dost oldu. Burada fazla insanla konuşmuyorum. Verdikleri izlenim pek iyi değil.

Ortak alanda Scott ile bir köşede otururken gözüm bazen yan yana oturmuş Clint ve Bruce'a takılıyor. Öyle sevgi dolu dokunuyorlar ki birbirlerine, içim sızlıyor. Gerçek aşkı hapishanede bulan bu aşıklar favori çiftlerim olmuştu. Her boş anımda onların ışıldayan gözlerle birbirlerine olan bakışlarını görüyordum ve bu içimi inanılmaz bir duyguyla dolduruyordu.

Banyo günleri artık daha rahatım. Bir köşede, arkaları bana dönük küçük bir Stark ordusuyla yıkanıyorum. Özellikle böyle günlerde Tony çok dikkat ediyor. Bu da beni güldürüyor. Neden bilmiyorum ama beni bu kadar önemsemesi hoşuma gidiyor. Her ne kadar ben onun ihtiyaçlarını gideren adamı olsam da. Her neyse bunu artık sorun etmiyorum.

Scott'tan, Tony'nin grubundaki her bir adamın neden ona katıldığını ve sadakatle hizmet ettiğini öğrendim. Hemen hemen hepsi, Tony onların ailelerine ve sevdiklerine para konusunda destek olduğu ve bir sorunları olduğunda dışarıdaki adamlarını devreye soktuğundan dolayı bu gruba katılmış. Bu Tony için kendi kendime şunu düşünmeme sebep oluyor: Tony ya gerçektende iyi bir kalbe sahip ya da bunları çıkarları için yapıyor... Bilmiyorum. Ama ben ilk sebebi düşünmeyi tercih ediyorum.

Onu özledim. Bana her ne yaptıysa onu arzuluyorum. Tenimde tenini hissetmek, kokusunu içime çekmek istiyorum. Bir yandanda kendime kızıyorum. Belki de diğer seviştiği kişilerde böyle hissetti. Acaba bırakılmak ve onun başka biriyle olduğunu görmek bu parmaklıklar arkasındaki tehlikeli otelde nasıl yaşamaya devam etmelerini sağlıyor. Birkaç ay sonra beni bırakıp yeni gelecek biriyle ilişkiye girse ben çıldırırım. Ben sahipleniciyim. O kişi benden başka biriyle olursa kendimi zaptedemem. Peki o an gelirse ne yapacağım?

"Hey Steve! Daldın yine..."

Steve dönüp yanındaki ayrılmaz arkadaşı Scott'a baktı. "Baksana görevin olduğunu anlıyorum. Ama arada bir başkalarıyla takılsana. Hep benim suratımı görmek, benimle konuşmak zorunda değilsin."

Scott gülümsedi. "Kimin suratına bakayım. Sen benim hayran olacağım birisin. Bende senin hayranın olarak yanından ayrılmıyorum."

Steve güldü. "İyimserliğini seviyorum. Burada kaybetmemende çok güzel."

Scott "Evet öyledir. Bunu usta hırsızlığıma borçluyum." dedi.

Steve şaşkınlıkla "Burada da hala çalıyor musun?"

"Evet."

Steve "Arada bir yalnız kalsam fena olmaz Scott." dedi.

Scott "Sen kafa dinlemekten bahsediyorsun. Tamam ben patronun yanına gidip sorayım." dedi ve sıçrar gibi kalkıp hızla gitti. Steve onu durdurmaya fırsat bulamadı. Tony'e birşey söylemesini istememişti halbuki.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin