BÖLÜM 20

2.4K 160 227
                                    

Sevgili wattpad'te hikaye okuyan arkadaşlar, lütfen benim hikayem ve başkalarının hikayelerini okurken yorum yapmasanız bile oy vermeden gitmeyin. Okuyup ortadan kaybolmayın. Emekleri heba etmeyin. Benim gibi yazarlık yapan birçok arkadaş, okuyucuları hayallerinde farklı dünyalara taşımak için uğraşıyor. İlham gelmesi için kafa patlatıyor. Buna biraz saygı gösterelim.

(Oy veren arkadaşlar, siz üstünüze almayın. Sözüm meclisten dışarıdır. Sizin gibi herkese teşekkürlerimi iletirim.)

Hayatınızdan kısa bir anınızı çaldığım için özür dilerim.

İyi okumalar.

&

Tony, Bruce'un yanında donup kalmıştı. Ekip ile birlikte aynı anda onlarda tesiste silah sesini duymuştu. Bruce endişeli bir yüz ifadesi ile Tony'e baktı. Sonra mikrofondan ekibe bağlanabilmek için kontrol panelindeki bir tuşa bastı.

"Bucky... Steve... Beni duyuyor musunuz?"

Bir süre cevap gelmesi için bekledi. Sonra düğmeye yeniden bastı. "Ekipteki arkadaşlar biriniz ne olduğunu görebildi mi? Steve ve Bucky iyi mi?"

İlk Clint'in sesi geldi. "Loki ve ben birşey göremedik. Biz dışarıda gözcülük yapıyoruz."

Ardından Thor'un sesini işittiler. "Ben Scott ve Quill ile onların olduğu tarafa koşuyoruz. Bu arada bombalar hazır."

Bruce düğmeye basıp "Tamam, Steve ve Bucky'nin durumu hakkında bizi bilgilendirmeyi unutmayın."dedi ve Tony'e döndü.

Tony bir anda kendine gelmiş gibi mikrofonun olduğu yere gelip düğmeye bastı ve bağırdı.

"STEVE!!! BANA CEVAP VERSEN İYİ OLUR! YOKSA YANINA GELİRSEM DÜŞMAN CEPHANELİĞİNDE SENİ ÖYLE BİR SİKERİM Kİ ASLA UNUTAMAZSIN!!!"

Thor "Oha!"

Loki "Yuh Stark!"

Scott "Bu bayağı ayıp oldu patron."

Quill "Biz görevdeyiz adam sikmekten bahsediyor."

Clint "Kapa çeneni Quill."

Sam "Arkadaşlar orada neler oluyor? Bucky ve Steve'in durumu nasıl? Lütfen konuya odaklanın."

"Diline dikkat et Tony. Bu tarz işleri yatak odamıza sakla lütfen. Ulu orta konuşma..."

Tony onun sesini duyunca sevinçle gülümsedi. "Bebeğim iyi misiniz? Yaralandınız mı?"

"Hayır, yaralı değiliz. Thor buraya gelmeyin jete gidin. Bizde geliyoruz."

"Tamam."

Tony derin bir nefes alıp verdi. Şu 5 dakika da ömründen ömür gitmişti. Böyle olmayacaktı. Tesiste onun ölüm haberini almayı beklemek istemiyordu. Yapabileceği tek şey çalışmalarını yoğunlaştırıp projesini bitirmekti.

Jete önce Thor, Scott ve Quill vardı. Arkalarından Steve, Bucky, Clint ve Loki geldi. Sam jeti hızla havalandırdığı sırada bombalar tek tek patlayarak binayı ateş topuna çevirdi. Görev başarıyla tamamlanmıştı.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin