BÖLÜM 26

2.2K 117 176
                                    


Bir Hafta Sonra...

Steve, Peter ile iş birliği yaparak Bucky'nin temelli yanlarında kalmasını sağlamak için Tony'i ikna etmişti ve asıl uğraşı onun başına atmışlardı. Bu konuyu Fury ile konuşmak ve Bucky'nin temelli tesisten çıkışını sağlamak için adamı çenesiyle neredeyse delirtecekti ama bu metot işe yaramıştı. Bucky, Tony Stark'ın evinde kalması şartıyla özgür bırakılmıştı. Grant gibi Bucky'nin sorumluluğu da artık Steve ve Tony'e aitti.

Mutlu bir şekilde akşam yemeğini yiyen Peter kalabalıklaşan aile fertlerine bakıyordu. Geçmişte çoğu zaman masada yalnız yemek yemişti. Babasıyla yediği zamanlar bile çok azdı. Bu yüzden bugünler onun için çok değerliydi.

"Ailece birşeyler yapsak."

Steve yanında oturmakta olan oğlunun başını okşadı. "Ne yapmamızı istersin?"

Peter gülümseyerek ona baktı. "Ne olursa. Ailece yapacağımız bir etkinlik olsun. Evde yapalım. Dışarıda en son eğlendiğim zaman kötü şeyler oldu. Wade'de gelsin. İyileşip hastaneden çıkmış."

Steve "Elbette çağırırız."dedi.

Tony somurtarak "Bir o eksikti."

Steve ona bir bakış attı. "Hadi ama bebeğim."

Tony onun son kelimesiyle sırıttı. "Pekâlâ."

Bucky yüzünde imâlı bir tebessümle Tony'e baktı. "Bakıyorum da artık Steve'in her dediğini dinliyorsun Stark."

Tony somurttu. "Sen kendine bak Mançuryalı aday. Grant'ın ağzından çıkacak tek bir lafa burnunda top bile sektirirsin."

Steve ve Grant aynı anda gözlerini devirince Peter bu anı gördü ve şaşırdı. Bir saniye bile kaçırmadan aynı hareketi yapmışlardı. İkizlerin birbirlerinin yansıması gibi hareket edebildiğini bilmiyordu.

"Vay canına!"

Tony ve Bucky birbirleriyle olan tartışmalarını kesip dikkatlerini Peter'a verdi.

"Ne oldu oğlum?"

Peter heyecanla "Steve babam ve Grant amcam aynı anda aynı hareketi yapabiliyor."dedi.

Steve ve Grant birbirlerine bakıp aynı anda sağ kaşlarını yukarıya kaldırdılar.

"Yine yaptılar. Wade de gelince ikili gruplar hâlinde ayna yansıması oynayalım lütfen. Ben de Wade ile yapmak istiyorum."

Tony "Oğlum bu durumda benim karşıma Barnes geçecek demek. Biz zıt hareketler yaparız. Hatta ben ona öyle bir hareket çekerim ki tekrarını sinemalarda izlersiniz. Bu yüzden kesinlikle olmaz."dedi.

Peter ve Steve kahkaha attı. Doğru söylüyordu ve oluşabilecek görüntü komik olurdu.

Wade geldiğinde Peter ona sıkıca sarılarak karşıladı. Babasının arkasından Wade'e ölümcül bakışlar attığından habersizdi. Wade bu bakışları görmüştü ve kan çıkmasın diye yavaşça ondan ayrılmıştı.

"Aile gecesi demek. Onur duydum. Demek bende ailedenim."

"Hayır."

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin