BÖLÜM 2

12.4K 266 547
                                    

Pekala devam ediyoruz. Bu bölümde +18. Ve rahatsız olabilecek kişiler bu bölümü de okumasın lütfen.

Steve sabah hücre kapılarının açılma sesiyle gözlerini açtı. Kendini inanılmaz yorgun hissediyordu. Tony sex konusunda doymaz bir iştaha sahipti. Ve ikinci seferden sonra kaç defa daha yaptıklarını hatırlamıyordu. Vücudundaki her bir kas ağrıyordu. Ama üzerindeki tatlı bir yorgunluktu. Stark ile sevişmenin bu kadar güzel bir tecrübe olacağını düşünmemişti. Eh... En azından artık onun korumasındaydı.

Başını çevirip tek kişilik yatakta kendisine dönük yatan Tony'e baktı. Uyurken hiçte tehlikeli görünmüyordu.

Tony sırıtarak bir anda gözlerini açtı. Kahvelerinin rengi yoğun bir renkteydi.

"Uyurken yüzümü izlemek hoşuna gitti mi sarışın?"

Steve tebessüm edip "Bebek gibi uyuyordun. Kendime engel olamadım." dedi.

Tony battaniyenin altından elini onun karın kaslarına koydu ve okşadı. "Beni kışkırtma. Hücre kapıları açıldı demem yoksa."

Steve güldü. "Sen hiç doymaz mısın?"

Tony yüzünü ona yaklaştırıp mavi gözlerine bir süre baktı. "Sadece sen... Dün gece fark ettim. Ben bu kadar sex düşkünü bir adam değilim. Bir gecede biriyle bu kadar birlikte olmadım. En tuhafı hala canımın seni çekmesi."

Steve mavi gözlerini onun kahvelerinden çekmedi.

Tony dudaklarını onun dudaklarına sürtüp "Gardiyanlara para vereceğim. Bizim için banyoyu hazırlasınlar." dedi.

Steve elini onun ensesine atıp kendine bastırdı ve inleyerek onu öptü.

Tony buna kesinlikle karşı çıkmamıştı. Hatta bu anın tadını çıkarıyor gibiydi. Onun şişmiş dudaklarını daha çok şişirmek için adeta sömürüyordu.

Hücre kapısından gelen bir öksürük sesiyle ikilinin dudakları ayrıldı.

Tony başını kaldırıp sesin geldiği yere baktı. Zenci arkadaşı arkası onlara dönük bir şekilde hücrenin açık olan kapısının önünde duruyordu.

Tony "Rhodey hadi ama. Anın içine ediyorsun. Görmüyor musun burada sarışını yemekle meşgulüm." dedi.

Rhodey "Paket yap, sonra yersin dostum. Herkes hücrelerinden çıktı. Gardiyanlar dolaşıyor. Kapalı hücre cezası istemiyorsanız kalkın." dedi.

Tony rahat bir tavırla arkasına yaslandı. "Hapishaneyi aslında müdür değil ben yönetiyorum. Burada çalışan herkesin cebi benim sayeme parayla doldu. Bir düşün bakalım neden en çok korkulan suçlu benim dostum."

Rhodey "Egondan."dedi umursamaz bir tavırla.

Tony kahkaha attı. "Güzel şakaydı dostum. Şimdi adamlardan birini gardiyana yolla. Benim için banyoyu hazırlasınlar."

Rhodey "Adamım, bugün banyo günü değil. Burası da otel değil. Bence sen hala nerede olduğunu kavrayamadın." dedi.

Tony "Yoo... Ben gayet nerede olduğumun farkındayım. Beş yıldızlı bir otelin plajında, dün gece yatağıma attığım yanımdaki sarışınla hoş bir tatil yapıyorum. Hizmetlimiz kapının önünde bizi memnun edecek emirleri yerine getirmek için bekliyor." dedi.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin