BÖLÜM 19

2.6K 122 300
                                    

Artık Bucky ve Grant ile ilgili daha çok şey okuyacaksınız. Steve ve Tony'den sonra hikayenin ana kahramanlarından biri Grant çünkü. Steve hapisten kurtuldu ama yeni bir sexy mahkumumuz var. O da Grant. Teröristlerin arasında mahkum gibi bir hayatı vardı. Yılları onların arasında kötü anılar biriktirerek geçti. Bakalım sevgiyi ne zaman hatırlayacak?

Bu arada bir yerde küçük bir +18'li içerik var.

&

Teröristlerin yer altındaki merkez üssü...

"Başarısız oldum ne demek! Sen gittiğin her görevi başarıyla yerine getiren kişisin. Sen Kaptan Hydra'sın!! Başarısız olamazsın!!"

Grant başını önüne eğmiş sessizce onun söylediği herşeyi dinliyor ve cevap vermiyordu. Red Skull "Bir planım var. Bu sefer de başarısız olursan cezalandırılacaksın. Şimdi odana git."dedi sinirle.

Grant "Peki efendim."dedi ve oradan ayrıldı. Herkesten, herşeyden hatta bu hayattan nefret ediyordu. Nefret soluduğu hava gibi olmuştu artık. Kalbi atıyordu ama atışını bile duyamıyordu. Sanki orada hiç yokmuş gibiydi.

Odasına girdiğinde biraz olsun rahatladı. Dışarıdaki dünya bu kapıların arkasında kalıyordu ve bu kendisini biraz olsun iyi hissetmesini sağlayan tek şeydi. Kostümünü çıkarıp banyoya girdi. Musluğu açtı ve soğuk suyun altına girdi. Hayatında hiç sıcaklık yokken neden içinin ısınmasını sağlamaya çalışmalıydı ki? Herşey soğuktu ona göre. İnsanlar, hava, hayat, ölüm...

Beyaz teni soğuk suyla daha da soluklaştı. Saçlarının önündeki uzun kısımlar su ile gözlerinin önünü kapattı. Alnını duvara dayadı ve cildi buz gibi olana kadar suyun altında kaldı.

Görevini tamamlamasını engelleyen siyah saçlı adamı hatırlayınca gözlerini açtı. Kendisini tanıdığını söylemişti. Dövüş teknikleri aynıydı. En tuhafı içinde bir yerlerde onu tanıdığına dair bir his vardı. Onu düşününce içini bir sıcaklık kapladı. Bu kendisini iyi hissetmesini sağladı. Ve daha fazla soğuk suyun altında kalmak istemedi. Musluğu kapatıp duştan çıktı ve beline havlu sarıp odasına geçti. Altına siyah bir eşofman altı geçirip yatağa uzandı.

O adam kimdi? Bunu öğrenmeliydi. Ama şimdi biraz uyumalı ve kendisinin nasıl biri olduğunu unutmalıydı.

&

Bucky gözlerini açar açmaz kendini spor salonunda kum torbasını yumruklarken buldu. Grant'a o kadar yaklaşıpta kurtaramadığı için kendini suçluyordu.

'Daha fazla çabalamalıydım.'

Kum torbasına daha sert vurmaya başladı. Sanki Red Skull'u dövüyormuş gibi. Ve anılar yine zihnine doluştu.

Geçmişten gelen +18'li anısı...

Görev sonrası Bucky kendi odasına çekilmek yerine her zamanki gibi Grant'ın odasına gelmişti. Onun gelişiyle üzerini çıkarmakta olan Grant gülümsemiş ve soyunmaya devam etmişti. Bucky ona arkadan sarılıp açıkta kalan teninin her bir noktasını öpmeye başladı. Dışarıda yağan karda görevlerini yerine getirirken Grant'ın vücudu soğumuştu. Kendi vücudu hemen ısınırdı ama Grant'ı tanıdığından beri onun vücudunun çabuk soğumaya müsait olduğunu ve aynı hızla ısınmadığını biliyordu. Bu yüzden öpücükleri ve dokunuşları ile ısıtmaya çalışıyordu.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin