Hadi yine iyisiniz. Bir gün erken yayınladım.
Medyayı dinlerken ağladım. Dinlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Bölüm sonu için küçük spoiler veriyor.
&
6 Ay sonra...
ÖRÜMCEK ADAM AVENGERS GRUBUNA KATILDI.
Mahallemizin can dostu Örümcek Adam bir kahraman olarak birçok başarıya ulaştığı için Avengers ismiyle bilinen bir gruba katıldı. Bizim çok sevgili Örümcek Adamımızın katıldığı grup pek gözler önünde durmasa da örgütlerle savaşan gizli bir kahraman grubu olduğunu öğrendik. Ülkemizdeki vatandaşlarımızı tehlikeden korumak ve kaossuz bir ortamda ülkemizdeki çocukların büyümelerini sağlamak için canla başla çalışıyorlar. Buradan onlara da teşekkür ediyoruz.
Bir de grupta adı Demir Adam olarak geçen kahramanımızdan bir isteğimiz var.
Sevgili Demir Adam, lütfen uçarken önünüze bakın. Son uçuşunuzda neredeyse bir yolcu uçağı sizin yüzünüzden yere çakılacaktı.
Sonraki yazımda görüşmek üzere sevgili okuyucularım.
Mary J. Watson
Clint gazetedeki köşe yazısını sesli okuduktan sonra kahkaha attı.
Thor da gülerek ona katılmıştı. "Stark, zırha hassas sensör taktır. Belki o zaman bu sorunları yaşamazsın."
Tony somurttu. "Çok komik. Yorgunluktan zırhın içinde uyuyakalmışım."
Quill "Kenara çekip biraz uyusaydın."dedi.
Yine kahkahalar havada yankılandığı sırada Tony, Quill'e ters bir bakış attı. "Eski patronuna olan saygını ne çabuk kaybettin Quill."
Hapishane günleri hatırlanınca Quill bir daha ağzını açmadı. Adamın nasıl intikam alacağı belirsizdi.
Wade, Peter ile eve gelince salonda toplanmış gruba baktı. "Biz geldik diye susmayın."
Tony ona ters bir bakış attı. "Sen geldin diye ne susacağım."
Peter kaşlarını çatıp babasına baktı. "Neden Wade'e bu kadar sert davranıyorsun?"
Umursamaz bir şekilde omuz silken babasını görünce sabrı taştı. Buraya kadardı. Belki büyük bir hata yapacaktı ama şu anda umrunda değildi.
"Baba! Ben Wade'i seviyorum."
Wade başını hızlıca çevirip yanında ayakta durmakta olan Peter'a baktı. Bu bir anlığına onu mutlu etmişti ama aralarındaki yaş büyük bir sorun olabilirdi.
Tony kaşlarını çattı ve sinirle ayağa kalktı. "Ne dedin sen?"
Peter ilk söylediği an ki cesaretini kaybetmeye başlarken yutkundu. Yine de sözünün arkasında durmak istedi. "Onu seviyorum."
"HAYIR! KESİNLİKLE BUNA İZİN VERMEM! DEFOL GİT EVİMDEN WADE!"
Wade kapıya doğru yöneldiği anda Peter onu bileğinden tuttu. "Wade gitme. Seni seviyorum. Aramızdaki yaş sorun değil. Biraz daha büyümem için beni beklersen birlikte olabiliriz. Lütfen benden uzaklaşma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...