Bu bölümden itibaren hikayemiz bambaşka bir noktaya taşınıyor. Tony'nin ve Steve'in geçmişlerinde ne yattığını öğrendiniz. Sonrasında bir bağlantı noktası olacak ama şimdi söylemeyeceğim. O an gelince siz okuduğunuz zaman anlayacaksınız. Tabi bu kimbilir kaç bölüm sonra olur.
Lütfen fikirlerinizi yazın. Benim için önemli çünkü.
&
5 Ay Sonra...
Scott aylardır güçlü durmaya çalışan Steve'i izliyordu. Diğer mahkumlara Tony'nin kalbinde açtığı yarayı belli etmemek için elinden geleni yapıyordu. Zayıflığını göstermemeliydi. Ama şu anda aynı hücreyi paylaştığı Scott gerçeği görüyordu. Steve geceleri altındaki ranzada yatarken karanlıkta sessizce hıçkırarak ağlıyordu. Bunun öğrenilmesini istemediğini çok iyi bildiği için Scott hiç kıpırdamadan sessizce onu dinleyip onun için üzülüyordu. Bu konuda ona sonuna kadar hak veriyordu. Çünkü onun grubundaki hiç kimse Tony'nin gizli işini bilmiyordu.
Hapishaneye yeni müdür ve gardiyanlar atanmıştı. Gardiyanlarla mahkumlar birbirlerine sorun çıkarmamak için uğraşıyordu. Çünkü özellikle mahkumlar Ezekiel'in işkencelerinden sonra artık huzur istiyordu.
Stark grubu dağılıp Thor'la Bucky'nin gruplarına katılmıştı. Sam ve Loki, Steve'i kendi gruplarına davet etmişlerdi ama o kabul etmemişti. Artık birilerinin himayesinde olmak istemiyordu. Scott'a da gidip bir gruba katılmasını defalarca söylemesine hatta yanından kovmaya çalışmasına rağmen bunu ona kabul ettirememişti. Steve böylesine sadık ve iyi bir dosta sahip olduğu için kendini çok şanslı görmüştü.
Gardiyanlardan biri ikilinin hücresine gelip "Steve Rogers, ziyaretçin var."dedi.
Steve Scott'la bakıştı. Sonra "Kim?"dedi.
Gardiyan "Tony Stark."dedi.
Bunu duyan Steve beyninden vurulmuşa döndü. Yüreğindeki kapanmamış olan yara tekrardan kanamaya başladı. Ve öfkesi geri geldi. "Görüşme yapmak istemiyorum."
Gardiyan "Emin misin?"dedi.
Scott "Gidip belki de konuşman en iyisidir."dedi.
Steve "Hayır."dedi.
Gardiyan hücreden çıkıp gitti. Scott "Neden Steve? Onu unutamadın. Neden bir şans vermiyorsun?"dedi.
"Ona zaten bir şans vermiş oldum Scott. Onun yüzünden yaşadığım berbat tecrübeden sonra. Daha fazlasını veremem. Yoksa benden geriye birşey kalmaz."
Scott onu bu konuda daha çok zorlamaması gerektiğini anladı.
&
Tony şansını denemeye gelmişti ama kabul edilmemişti. Steve onu görmek dâhi istemiyordu. Üzgün bir şekilde hapishaneden çıktı.
Hâlbuki aylardır buraya gelip onunla konuşmak için cesaretini toplamaya çalışmıştı. Oğlu Peter'a Steve'den bahsedince yaşına rağmen inanılmaz bir olgunluk göstermiş ve şöyle demişti:
"Bir erkek ya da bir kadın, masum ya da suçlu olsun fark etmez. Yine de kalbinin hükümdarını hayatından bu kadar kolay çıkaramazsın baba. Ondan vazgeçersen işte asıl o zaman ona ve sevginize ihanet etmiş olursun. Ayrıca kimsesi olmayan, şimdiye kadar zor ve kötü anılar edinmiş olan birini yüz üstü bırakırsan seni ben affetmem. Senin anlattıkların onu sevmeme ve saygı duymama yetti. Bırakma onu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...