BÖLÜM 27

2.2K 120 245
                                    

"Evet ekip, yeni evinize hoşgeldiniz."

Oturdukları yerden evin içini  inceleyen arkadaşları birşey söylemedi. Tony onların yüz ifadelerini incelerken "Steve size hoşgeldiniz dedi. Birşey desenize."dedi.

Thor "Bu ev küçük değil mi?"dedi.

Tony kaşlarını çattı. "Bence sen aşırı irisin."

Loki gülümsedi. "Atmosferi sıcak. Ev gibi hissettiriyor. Ben beğendim."

Scott "Bende çok beğendim."dedi.

Quill "Başımı sokacak rahat bir yer olsun da bana her yer ev."dedi.

Sam sessizdi. Grant ve Bucky'nin yakınlığını gördükçe canı yanıyordu.

Clint, Bruce'un omzuna kolunu atmış salona bakarken "Umarım bizim gibi çiftlere ayrı oda ayarlamışsındır Tony."dedi.

Tony gözlerini devirdi. "Tâbi ki beyefendi. Otelimizden memnun kalmalısınız ki tekrar gelesiniz. Beş yıldız kalitesindeyiz."

Clint kaşlarını yukarıya kaldırarak ona baktı. "Dalgamı geçiriyorsun? Hem ne beş yıldız kalitesi?"

Tony sırıttı. "Birisine sert bir yumruk atınca ne olur Clint?"

Loki gülerek "Yıldızları sayar."dedi.

"Bingo. Bildin. Stark otelinde lezzetli bir yemek kazandın."

Steve elini onun omzuna yerleştirip gözüyle artık susması gerektiğini işaret etti. Onların gelip temelli evinde kalacağını öğrendiğinden beri huysuz tavırları gözünden kaçmamıştı.

Peter büyük bir tepside getirdiği kahve kupalarını hepsine dağıtırken Tony memnuniyetsizliğini dile getiriyordu.

"Şuraya bak. Oğlum oda servisi yapan eleman, ben otel müdürü oldum. Yakında Grant, Bucky ve sende kat görevlisi olarak işe başlarsın Steve."

Loki kahkaha attı. Kaliteli espirilere hakkını vermek gerekirdi. "Güzel espiri Stark. Kabul et ya da etme. Seninle birlikte yaşayacağız."

Tony somurttu. Bu durumu kabul edip Fury'i ikna ettiği için pişman olmuştu. Daha yeni Grant ve Bucky'nin varlığına alışmıştı. Bir de bunlara katlanacaktı. Tıpkı hapishanedeki gibi.

"Kahvelerinizi için. Odalarınızı göstereceğim."

Steve onun elini tutup okşayarak sakinleştirmeye çalıştı. Tony ona bir bakış atıp gülümsedi.

Loki onları izlerken "Stark, umarım bu evin duvarlarına ses yalıtımı yapmışsındır."dedi.

Tony kaşları çatık bir şekilde bakışlarını ona çevirdi. "Sevişirken ses yapmayız merak etme."

Loki sinsi bir gülüş sergiledi. "Ondan demedim. Thor sevişirken tam bir hayvana döner ve beni zevkten bağırtır da ondan uyarıyorum. Hapishanede ağzıma birşey sokar onu ısırırdım. Yoksa hepiniz duyardınız."

Thor onun kulağına doğru eğildi. "Var ya Loki, kaşınıyorsun."

Loki omuz silkti. "Kaşımak istiyorsan pantolonu indireyim."

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin