Steve sessizce ama mutlu bir yüz ifadesiyle spor arabada, Tony'nin yanında oturuyordu. Şu anda duygularını tarif edemezdi. İkizi Grant yaşıyordu ve onu kurtaracağına dair inancı tamdı. Sevdiği adam sayesinde bunu başarabilirdi.Ayrıca artık Tony'le birlikteydi ve bunun hep böyle kalmasını istiyordu. Bunu sağlamak için elinden geleni yapardı.
"Ne oldu sarışın? Neden sessizsin?"
Steve ona dönüp baktı. "Bir günde hayatım değişti. Senin sayende mutlu hissediyorum. Hapishaneden çıkmayı kabul etmemin sebebi, senin yanında olmaktı. Ama ölmüş olan ikizimin yaşadığını ve kötü bir örgüt için çalışıyor olduğunu öğreneceğimi hiç düşünmemiştim. Yine de onun yaşamasına sevindim. Ve teşekkür ederim Tony, beni desteklediğin için."
Tony gülümsedi. "Her zaman seni desteklerim Steve. Seni seviyorum çünkü. Bir gün sevişirken ben sana 'Hayatımda verdiğim ikinci doğru kararsın' demiştim ve sen de bana 'İlk doğrun ne peki?' diye soru sormuştun. Hatırladın mı?"
Steve aslında Peter sayesinde bunun cevabını öğrenmişti ama gizlice geldiği için çocuğu zor durumda bırakmak istememişti. "Evet, hatırladım."
Tony "İlk doğrum benim oğlumdu. Çocuk yapma kararım sayesinde Peter gibi mükemmel bir çocuğa sahip oldum. O beni ayakta tutan tek şeydi. Seni sevdikten sonra ikinci kişi de sen oldun."dedi.
Steve "Peki ne oldu Tony? Ne oldu da kendini bir anda teröristlerle savaşırken buldun?"dedi.
Tony "Eşim onlardan biriydi. Peter 5 yaşındayken bunu acı verici bir şekilde öğrendim. Benden askeriyeyi hackleyip tüm füzeleri onların kontrolüne geçirmemi istediler ve bende oğlumun hayatı için kabul ettim. Neyse ki yardım mesajı da yollamıştım da bu sayede Rhodey'le tanıştım ve mükemmel bir arkadaşa sahip oldum. Tabi bir de özel ajan Natasha var. İlk başta görev için oğlumu korudu ama sonra onu sevdi. Peter da onu sever."dedi.
Steve gülümsedi ve elini Tony'nin bacağının üstüne koydu. Tony kısa bir anlığına ona bakıp gözlerini yeniden yola çevirdi.
"Seni seviyorum Tony. Bana duyduğun güveni asla boşa çıkarmayacağım."
Tony tebessüm etti. "Biliyorum."
&
Güneş batmaya başlarken evin olduğu yere geldiler. Steve arabadan inerken etrafa baktı.Tony'nin zevkli olduğu hiç kuşkusuz su götürmezdi. Villanın bahçesi ağaçlarla doluydu. Uzun zamandır yeşillikleri göremediği için şimdi gözüne etkileyici geliyordu. Gökyüzünde uzun zamandır hayalini kurduğu batmakta olan güneş ışığı yeryüzünde ise doğal hayat, cennet gibiydi.
Tony bir anda onu tutup kendine çekerek dudaklarından öptü. Bir eli de kuvvetlice beline sarılmıştı. Steve uzun bir zaman sonra yeniden onun dudaklarını hissetmenin keyfini çıkardı. Açık gökyüzünün altında öpüşüyorlardı. Bir de kumsalda, deniz kenarında olsalar postere bakıp kurdukları hayali gerçekleştirirlerdi. Bir gün buna da fırsatları olacağını umut etti.
Tony başını geriye çekip dudaklarının ayrılmasını sağladı. Ama elini onun belinde tutmaya devam etti. "Steve, sevgilim... Seni çok özledim."
Steve ellerini onun yanaklarında, boynunda ve omuzlarında gezdirdi. "Bende seni özledim Tony. Hemen şu anda bana sahip olmanı öyle çok arzu ediyorum ki anlatamam. Aynı zamanda oğlun Peter'ın evde olduğunu tahmin ettiğim için şu anda bunu yapmamızın pek doğru olmadığını da düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...