BÖLÜM 23

2.2K 129 228
                                    


Grant yolculuk boyunca jetin bir koltuğunda sessizce oturmuş, hiç konuşmamıştı. Steve ise gözlerini ondan ayırmadan bakıp durmuş ve ne hissettiğini tahmin etmeye çalışmıştı.

Sam jeti tesisin pistine indirirken ajanların yaklaştığını gördü. "Beyler... Misafirlerimiz var. Sanırım Grant için geldiler."

Platform açıldı ve grup aşağıya indi. Ajanların yanında Fury ve Strange'te vardı. Fury'nin burada olması bir sorun çıkaracağı anlamına geliyordu.

"Grant'ı sorgulamalıyız. Ondan sonra size teslim edebiliriz."

Onlara yaklaştığı anda dediği şey buydu.

Steve ikizinin önüne geçip "Siz onu sorgularken yanında kalmama izin verirseniz olur. Ama sonra benimle gelecek. "dedi.

Fury başıyla onayladı. Steve ikiziyle bakıştı. O da başını sallayarak bu fikir konusunda ona katıldı.

Tony zırhın yüz kısmının açılmasını sağlayıp "Aklın varsa şansını çok zorlamazsın Fury. Akşam yemeğinden önce ikisini de evimde görsem senin için çok iyi olur."dedi.

Fury sinirlense de belli etmedi. "Tamam Stark."

Steve ve Grant yanlarında eşlik eden ajanlarla Fury'i izleyerek oradan ayrıldı.

Strange gruba bakarak "Sizin için Fury'den izin kopardım. Yanlış birşey yapmadığınız takdirde tesisten ajanlara haber vermek kaydıyla çıkabileceksiniz."dedi.

Scott sevinçle yerinde sıçrayıp "Oley be!!!"diye bağırdı ve hemen ardından da tuhaf bir dans figürü sergilemeye başladı. Gruptakilerin çoğu onun hâline güldü.

Strange, Tony'e bakıp "Güzel zırh."dedi ve kalan ajanlarla birlikte yanlarından ayrıldı.

Grup binaya girerken Peter babasının kucaklamasıyla ona sıkıca sarıldı. Belli ki eve kadar uçacaklardı.

"Baba, Wade iyi mi?"

"İyi olacak. Durumu ciddiydi ama uyandı. Merak etme. Adam dokuz canlı."

"Bunu duyduğuma sevindim. Kendimi toplayınca onu ziyarete giderim."

"Şimdilik değil ufaklık. Senin için dışarısı hâlâ tehlikeli."

"Peki baba. Araba yok mu?"

Tony havalanırken "Kusura bakma oğlum, sadece zırh var elimde... Ve sakın 'zırh transformers gibi araca dönüşmüyor mu' diye saçma bir soru sorma."dedi.

Peter sırıttı. Babası belli ki onu çok iyi tanıyordu.

&

Grant sorgu odasına alındığında Steve'e giriş izni vermemişlerdi ve şu anda kapının önünde beklemek sinirlerini hepten geriyordu. İçeride onun çok üstüne gidip gitmediklerini ya da sıkıştırıp sıkıştırmadıklarını bilmiyordu. Tâbi bir de Grant'ı kışkırtacak birşey bulup onu kapatmak istediklerini tahmin ediyordu ki bu kötü olurdu.

Natasha yanına gelip elindeki fazladan getirdiği kahve dolu bardağı ona uzattı. "İç. İyi gelir."

Steve geri çevirmedi. Bardağı alıp dudaklarına götürerek sıcak sıvının boğazından aşağıya kayıp gitmesine izin verdi.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin