'Herşey silik, parçalara ayrılmış... Birşeyler unutmuş gibi hissediyorum. İçimde büyük bir boşluk var ama bunu adlandıramıyorum. Şimdilik tek bir soru var aklımı kurcalayan. Kimim ben?'1 Hafta Sonra...
Scott sıkkın bir şekilde iç çekti. Salonda diğerleriyle birlikte oturmuş sessizce yemeğini yiyordu. Kimsenin keyfi yoktu ve konuşmamayı tercih ediyordu. Red Skull'u yakalamak için yaptıkları baskın büyük kayıplarla sonuçlanmıştı. Ve bu kaybın etkilerini hâlâ üstlerinden atamamışlardı.
Peter bir haftadır yanından ayrılmayan Wade'e baktı. Bakışlarında çaresizlik vardı.
Wade iç çekerek onun başını okşadı. Hafif bir temasla onu rahatlatabilirdi ama kaygısını yok edemezdi. "Merak etme Peter, bir şekilde herşeyi yoluna koyacağız."
Clint "O dediğini nasıl yapacağız?"dedi sinirle. Bruce onun kolunu okşayarak sakinleştirmeye çalıştı.
Bunun cevabını Wade'de bilmiyordu. Ama bir çaresini bulacaklarına inanıyordu.
Thor içkisinden büyük bir yudum içip "Birşeyler yapmalıyız. Böyle oturup bekleyemeyiz."dedi.
Yanında oturmakta olan Loki gözlerini devirdi. "Bir planın var sanırım. Böyle konuştuğuna göre."
Quill yemeğini yerken sadece sessizce onları dinledi. Herkes biraz gergindi. Her an patlamaya hazır bir bomba gibi.
Sam de sessizlik konusunda ona katılıyordu. Masadaki eksik kişilerin yokluğu fazlasıyla belliydi.
Peter ayağa kalktı. "Ben babamın yanına gidiyorum. O hiç iyi değil. Yalnız kalmamalı."
Atölyeye gittiğinde babasını koltukta içki içerken buldu. Artık buraya birşeyler icat etmekten çok içmek için geliyordu. Onun bu hâli Peter'ın telaşlanmasına yetiyordu.
"Baba... Lütfen topla kendini. Sana ihtiyacımız var."
Tony başını kaldırıp ona baktı. Gözlerinin altı çökmüş ve hafif kızarmıştı. "Yapamıyorum oğlum. Steve yanımda değilken, o artık yokken yapamıyorum. Eksik nefes alıyorum. Sol yanımda onunla birlikte gitti."
Peter gözlerinin yaşarmasına engel olamadı. Onun yanına gelip sarıldı. "Bir babamı kaybettim, seni de kaybedemem. Lütfen kendine gel baba. Sana ihtiyacım var. Ayrıca Grant amcayı kurtarmalıyız. Bucky amca da senin gibi. Yaraları iyileşti ama odasından çıkmıyor."
Tony oğluna sıkıca sarıldı. "Onu- Steve'imi kaybettim Peter. Ben nasıl savaşacağım? Gücüm kalmadı."
"Tek başına savaşmayacaksın. Bizde senin yanındayız. Gücünü grubundan ve oğlundan alacaksın. Sen Demir Adam'sın. Sağlam durmalısın."
Peter haklıydı. Sağlam durup Hydra'dan intikamını almalıydı.
&
Hydra üssü...
"Doktor Zola, ikisinin son durumu nedir?"
Zola düşmek üzere olan gözlüğünü geri iterek ona baktı. "Kaptan Hydra'nın zihnini silmeye çalışıyoruz efendim ama makinaya karşı direniyor. Çok sık makinaya girdiği için beyni bu duruma alışmış ve bir şekilde karşı koyuyor. Steve'in ise ciddi yaraları vardı. Bu yüzden ona Grant'ta kullandığımız özel serumdan enjekte ettik ve zihni tamamen silindi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...