Bölümde +18'li kısa kısımlar vardır. Uyarıyı burada koydum çünkü aşağısı karışık.&
Grupça minik bir tatile çıkmak kesinlikle verdikleri en iyi karardı. Özellikle de Amerika şu anda bol kar yağışını görürken Maldivler'deki en lüks otelde kalıp güneşin keyfini çıkarmak mükemmeldi.
Steve odalarının balkonuna çıkmış karşısındaki denizden esen güzel meltemi teninde hissederek huzur buluyor ve gülümsüyordu. "Buna çok ihtiyacım varmış Tony."
Onun arkasından yaklaşıp beline sarılan Tony omzunun üzerinden dalgaları izledi. "Hepimizin ihtiyacı varmış bebeğim. Bu tatil sana sevgililer günü hediyem."
Ellerini onun ellerinin üzerine koyup okşarken "Sadece bana ait bir hediye olduğuna emin misin?"dedi.
Onun bu söylediğiyle Tony somurttu. "Önce Grant ve Bucky peşimize takıldı ve sen hayır diyemedin."
"Biri benim ikizim diğeri de dostum."
"Ardından bizim konuşmalarımızı duyan çok sevgili oğlum, Wade'i ayarlayıp zorla kendini de araya sıkıştırdı."
Steve güldü. "O da Wade'de bu tatili hak etti."
"Tâbiii... Hak etti ama bunu tüm gruba Jarvis aracılığıyla iletmek zorunda da değildi. Thor ile Loki'yi, Clint ile Bruce'u, Natasha ile Wanda'yı, hatta Rhodey ile yeni sevgilisi Carol'u anlayışla karşılarım. Ama Scott ile Quill'i anlamadım. Onlar ne sevgililer, ne de yanlarında sevgili getirdiler."
"Olabilir. Henüz kendi kafalarına göre birini bulamadılar."
"Scott sempatik oluşuyla belki bulur ama Quill'den yana pek umutlu değilim."
Steve küçük bir kahkaha attı. Sonra başını ona doğru çevirdi. Tony onun mavi gözlerinin içindeki ışıltılara baktı. Ömrünün sonuna kadar gözlerini yumduğunda ve her açtığında bu mavilere bakmak istiyordu.
"Seni çok seviyorum..."diye fısıldadı. Dudaklarını yaklaştırdı. Sıcak nefesini hissedecek bir mesafedeyken yandaki odanın balkonundan birinin sesi geldi. "Stark... Ne yapacaksanız odanızda yapın."
Aynı anda Steve ve Tony'nin yüzü sesin sahibine doğru döndü. Suratlarına kondurdukları sırıtışla bakmakta olan Thor ve Loki sinir bozuculukta sınır tanımamıştı.
"Film mi oynuyor burada? Ne bok yemeye balkona çıkmış bizi izliyorsunuz? Düşünceli biri görünce içeriye girerdi. Sizde ne gezer o düşünce."
Steve arkasındaki Tony'nin hayıflanmalarını dinlerken gözlerini devirdi.
Thor'la Loki'nin bulunduğu balkonun yanından Clint'in sesi geldi. "Ortalığı film setine çevirmişsiniz."
Loki onun elindeki cips paketine baktı. "14 Şubat sevgililer günü için çıkılan tatilde cips yemek ancak senden beklenirdi Clint."
Clint omuz silkti. "Ben değil beni düşünen çok sevdiğim aşkım almış. O bu Dünya'daki en mükemmel sevgili. HERKES DUYSUN! BRUCE BENİM HAYATIMIN ANLAMI!" Sonlara doğru bağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...