BÖLÜM 18

2.6K 135 274
                                    


"Hadi Steve... Yakala beni..."

"Grant! Çok hızlı koşuyorsun
ama! Dur lütfen!"

"Neden Steve?
Bana yetişemiyor musun
yoksa? Koş hadi."

"Koşuyorum... Grant...
Nereye gittin? Korkuyorum...
Geri dön lütfen... Grant..."

"Steve... Steve..."

İrkilerek gözlerini açtığında kendini yatak odasında buldu. Tony yanında uzanmış sıcak eliyle saçlarını okşamaktaydı.

"Tony... Ne oldu?"

Tony onun dudağına bir öpücük kondurup "Neredeyse kaçırılıyordun? Hydra belli ki seni istiyor. Tıpkı bizim Grant'ı istediğimiz gibi."dedi.

"Grant... Grant! Tony oradaydı. O kadar yakındı ki. Ben..."

İnci tanesi gibi gözyaşları dökülmeye başladı. Tony anında onu kendisine doğru çekip sıkıca sarıldı. Saçlarına defalarca öpücük kondurdu. Elinden gelse yüreğindeki acıyı bile kendi yüreğine sevkederdi. Onun her gözyaşı yüreğinde bir acı gölü oluşmasına sebep oluyordu.

"Herşey geçecek bebeğim. Grant'ı yakalayacağız."

&

Sam, bahçedeki banklardan birinde oturmakta olan Bucky'nin yanına geldi ve yavaşça oturdu. "Bucky... Bu konuyu bir sonuca ulaştırmayız. Sen hâlâ Grant'ı seviyorsun değil mi?"

Bucky yüzünü ona dönüp baktı. "Evet."

Sam kalbi acısa da tebessüm etti. "Sorun değil Bucky. Artık benimle olmak zorunda değilsin. Sakın kendini mecbur hissetme. Sevgilin olamıyorsam en iyi arkadaşın olurum."

Bucky şaşırdı. "Sen ciddi misin?"

"Evet. Senin mutlu olmanı istiyorum."

Bucky gülümseyerek ona sarıldı. "Teşekkür ederim Sam."

Aşk acı veriyor olsa da sevdiğini mutlu etmek isteyen tarafı ağır basıyordu. 'Onu uzaktan da sevebilirim.'

Diğerleri salonda oturuyordu. Loki uzun zamandır aklına takılan soruyu Bruce'a yöneltti.

"Çok efendi bir adamsın. Naziksin, kibarsın... Neden hapisteydin Bruce? Bu her zaman aklımı kurcalamıştır."

Bruce biraz çekinerek "Yanında çalıştığım profesör bana sarkıntılık etti. Karşı koymaya çalışınca daha çok üsteledi. Ben de orada bulunan tüm deney tüplerini onun üstüne devirdim. Tüplerin bazılarında zehirli kimyasallar birkaçında da sülfürik asit vardı. Gerisini siz tahmin edersiniz. İsteyerek yapmadım. Ama sonuç bu."dedi.

Loki onu anladığını belirtmek ister gibi başını salladı.

O sırada Sam ve Bucky içeriye girdi. Loki "Sam, sen anlat bakalım."dedi.

Sam koltuklardan birine otururken "Neyi?"dedi.

Bucky de başka bir koltuğa yerleşti.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin