BÖLÜM 8

5.6K 181 347
                                    


Yanlış anlamadıysam hikayenin konusu sizler tarafından beğenildi. Buna sevindim. Çünkü bende konusunu çok sevmiştim.

Bu bölümde de her zamanki gibi sert bir seks var. Başında uyarıyorum.

+++

Hücre kapıları açılırken midesinin gurultusu yüzünden daha önce uyanmış olan Steve bir iç çekti. Yaşadığı bu kapalı kafeste yeni bir gün daha başlıyordu. Kendini biraz geri çekip yanında uyumakta olan sevdiği adamın yüzüne baktı. Bu yüze bakmak bile kendini iyi hissetmesi için yeterde artardı. Yaramaz bir sırıtışla battaniyenin altına doğru kaydı.

Tony tuhaf, içini kıpır kıpır eden bir hisle gözlerini açtı. Aşağı bölgesinde bir ısınma ve doluluk hissi, tam uyanamamış olan Tony'nin ağzından küçük bir inilti çıkmasına neden olmuştu. Vücudunun canlandığını hissedince gözleri bir anda büyüdü. Vücudunda hissettiği bu hissin ne olduğunu anlamıştı. Hayır, şu anda hissediyordu. Aleti Steve'in ağzının içindeydi ve bu konuda büyük bir beceri kazanmış Steve yüzünden aleti iyice büyüyüp sertleşmişti. Bu noktada onu durduramazdı. Ellerini battaniyenin altındaki sarışının başına sabitleyip bastırdı.

Steve zorda olsa ona istediğini vermek için hepsini ağzına almaya çalıştı. Ama küçük bir senkronize hatası ile gırtlağına doğru değen aletin ucu yüzünden öğürme hissi ile kendini geri çekti. Midesinin boş olmasından da kaynaklı olabilirdi tabi.

Tony "Steve iyi misin?"dedi.

Steve başını onun aletinin yanına kasık bölgesine doğru dayayıp "Seni istiyorum. Hem de çok. Ama midem boş. Ve bu da arzularıma zincir vurmama sebep oluyor."dedi.

Tony acı dolu bir iniltiyle "Bağrı elinle beni boşalt. Çok kötü bir haldeyim. Ve lütfen bir daha kendini pek iyi hissetmezken bana bunu yapma. Resmen işkence ediyorsun."dedi.

Steve hemen kendini yukarıya çekti. Pantolonunun fermuarını da açarak aletini çıkardı ve onunkiyle birlikte tutup sıvazlamaya başladı. Bir yandanda dudaklarını onun dudaklarının üzerine örtmüş dilini onun ağzının içine sokup çıkarıyor, âdeta sevişmelerini taklit ediyordu.

Boşalmaları fazla uzun sürmedi. İnleyerek aynı anda geldiler. Steve nefes nefese yüzünü onun boynuna gömdü. Tony biraz uzamış olan sarı saçlara elini attı ve parmaklarını arasından geçirirken verdiği hissi gözleri kapalı bir şekilde tecrübe etti.

Onu çok seviyordu. Hâlbuki sadece ona değer verdiğini düşünmüştü. Ama bu his çok güçlüydü ve uzun zaman sonra ilk defa birine güvenmeye başlayıp kalbini ona açmıştı.

En son birine ne zaman güvendiğini hatırlamaya çalıştı. Tabi ki yıllar önce evlendiği zaman sevdiği kadına güvenmişti. Evlilerken eşi ona mükemmel bir oğul vermişti. Ama sonrasında onun teröristlerle çalışan bir casus olduğunu öğrenmişti.

Flashback...

"Peter! Gel oğlum!"

Kahverengi saçlı, mavi gözlü ve neşesini hiç kaybetmeyen 5 yaşındaki çocuk babasının açmış olduğu kollarının arasına koşup hemen onun boynuna sarıldı. Tony oğluna sıkıca sarılıp diz çöktüğü yerden ayağa kalktı. İçine dolan sıcaklıkla kahkaha atmaya başlayınca oğlu biraz geri çekilip babasına baktı.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin