BÖLÜM 21

2.2K 117 244
                                    


Evin kapısı açılır açılmaz Peter, içeriye giren babalarına sarıldı. "Sonunda geldiniz. Çok endişelendim."

Steve bir koluyla ona sarılırken kapıyı kapadı. Tony'de onun saçlarını okşayarak "Ne oldu?"dedi.

"Jarvis'ten göreve gittiğinizi öğrendim."

Steve gülümsemeye çalışarak "Tony görev yerinde değildi."dedi.

Peter kaşlarını çatarak "Ama sen oradaydın. Sen de benim ikinci babamsın. Sana birşey olsa üzülmem mi sanıyorsun?"dedi.

Steve onun saçlarının arasına bir öpücük kondurdu. Peter'ın bakışları hemen yumuşadı. "Bu gece ikinizin arasında uyuyacağım."

Tony önce bir şaşırdı. Sonra "NEEE?"diye bağırdı.

"Ne var baba? Yatamaz mıyım?"

Steve Tony'nin yüz ifadesine bakarken gülmeye başladı. Tony ise boğazını temizleyerek aşırı derecede verdiği tepkinin etkilerini temizlemeye çalışıyordu.

"Peter, canım oğlum... Sen neredeyse 16 oldun. Yani sence de iki ebeveynin arasında yatma yaşını geçmedin mi?"

Peter somurtarak "Steve hayatımıza yeni girdi. Sen de ilk defa bu kadar uzun bir süredir evdesin. Yani baba anca fırsat bulabildim."dedi

Steve ona bir bakış attıktan sonra "Tamam. Bana uyar."dedi.

Tony ona yaklaşıp kulağına "Ama Steve... Ateşimi nasıl söndüreceğim?"dedi.

Steve aynı şekilde onun kulağına yaklaştırıp dudağını değdirerek "Ilık bir duş işe yarar. İzin verde bir gece götüm dinlensin."dedi ve ondan uzaklaşırken kolunu Peter'ın omzuna attı. "Bana bugününün nasıl geçtiğini anlat bakalım Peter..."

Peter vakit kaybetmeden konuşmaya başlarken Tony yatacağı saate kadar atölyesine çekilmeyi tercih etti. Projesi hemen hemen bitmek üzereydi.

&

Hydra Üssü...

"Konuş! Neden bana ihanet ettin!"

"Sen yalancının tekisin. Sen nefret ettiğim birisin ve biliyor musun, seni öldürecek kişi sonunda ben olacağım."

Bunları söyleyen Grant gülümsedi. Sanki elleri kelepçeli, zor durumda olan kişi o değilmiş gibi.

 Sanki elleri kelepçeli, zor durumda olan kişi o değilmiş gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin