Dikkat. Bölümde +18'li içerik var...
&
Aldıkları yeni silahları denemek isteyen ekip talim alanına gitmişti. Bir tek Bruce onlarla gelmemişti. O, kendisi için ayarlanan laboratuarı merak etmişti. Clint hedef tahtasına ok atarken, Loki cansız mankenlerin etrafında dolaşıyor, elindeki bıçaklarla saldırıyor, âdeta dans ediyordu. Sam, Tony'nin tasarımı olan simülasyon aletine girmiş kullanacağı Jetin bire bir kopyası olan programda füzelerden kaçıyor, düşman uçaklara ateş ediyordu. Thor başka bir tarafta çekicini kullanmayı öğreniyordu. İlk kullandığı an yanlışlıkla kendini elektrikle çarpmıştı ama hemen sonrasında odaklanıp kullanmayı öğrenebilmişti. Bucky metalik kolu kendi koluna geçirmiş gücünü test ediyor, cansız mankenlere karşı silahları kullanıp hızlıca onları etkisiz hâle getiriyordu. Scott ve Quill önlerindeki birçok mekanizmadan oluşan iki kapıyı açmaya çalışırken aynı zamanda en iyi hırsızın kim olduğunu öğrenmek için birbirleriyle yarışıyorlardı.
Steve kalkanı geri çekecek eldiveni takmış, her kalkanı fırlatışında geri çekiyordu. Birkaç seferden sonra buna alışmaya başlamıştı.
Tony'se onları bir köşeden izliyordu. Ekip onlara verilen silahları ve diğer şeyleri çok iyi kullanıyordu. Ama bazıları dövüş teknikleri konusunda çok zayıftı. Bu yüzden dövüş eğitimi de verilmeliydi. Strange'e bunu söylese iyi olurdu.
Gözü sevdiği adama kaydı. Kalkanı hedefe atınca yüzünde oluşan gülümseme onu da gülümsetmişti. Onun adına bir anlamda sevinmişti. Çünkü ikizi hayattaydı. Onu yakalasalar da zihnini kurtarabilecekler miydi? Bundan da emin değildi. Ama bildiği ve emin olduğu tek birşey vardı. Steve'in üzülmesine izin vermeyecekti.
Cebindeki alyanslara eli değince Steve'in hapishaneden çıktığı haberini aldığı günü hatırladı. Hapishaneye ziyaret için giderken yüzükleri götürmüştü. Bağlılık sembolü olarak ikisinin de takmasını istiyordu ve kimbilir belki bu gece bunu teklif ederdi.
Saatine bakınca grubun üç saattir durmadan talim yaptığını fark etti. "Arkadaşlar, bu kadar yeterli. Bir duş alıp yemek yiyin. Bu arada bazılarınız dövüşte pek iyi değil. Bu yüzden dövüş eğitimi de alacaksınız."
Hepsi durmuş ona bakıyordu. Sonra talim alanını terk etmeye başladılar. Steve, Tony'nin yanına geldi. Gülümseyerek elindeki kalkanı gösterdi. "Tony bu gerçekten çok mükemmel."
Tony sırıtarak "Çünkü onu ben yaptım, bebeğim."dedi.
Steve bir kahkaha attı. Bu kadar egolu olduğunu bilmiyordu. "Haklısın. Şimdi eve gidelim mi, bebeğim?"
Tony onun elini tutup çekerek götürdü. Eve gidip Peter ve Steve ile aile saatini geçirdikten hemen sonra, Steve'le yatağında bir bütün olup cebindeki yüzüğü onun parmağına takmayı planlıyordu.
Steve'in görevde giyeceği kıyafeti de alıp arabaya bindiler ve Tony hızla eve sürdü. Steve onun sabırsızlığını anlayamamıştı. Sevişmek istediği için olduğunu düşünüyordu. En kuvvetli tahmini buydu.
&
Steve ve Tony evin kapısından girdiklerinde tuhaf bir manzarayla karşılaştılar. Peter, Wade ile PlayStation oynarken kahkaha atıyor, kanepenin üstünde tuhaf bir dans yapıyordu. Wade, Steve ve Tony'nin içeriye girdiğini görmüştü. Boğazını temizler gibi sesler çıkarıp Peter'ın dikkatini çekmeye çalışıyordu. Ama çocuk zaferine o kadar çok odaklanmıştı ki onları fark etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...