BÖLÜM 28

1.9K 116 182
                                    

En sevdiğim örümcek adam film müziklerinden biri.

&

2 AY SONRA...

YENİ BİR KAHRAMAN DOĞDU!

Kendisine Örümcek Adam diyen süper güçlü bir kahraman bir ay içinde sayısız suçla savaştı, birçok soyguncuyu yakaladı ve bir çocuğu yangından kurtardı. O hem güçlü hem zeki bir kahraman olduğu gibi aynı zamanda kızların gözdesi olan biri. Ayrıca bir hayvansever. Hayvan barınaklarına kedi köpek maması dağıttı.

Peki ama kim bu Örümcek adam? Bu herkesin aklında oluşmuş bir soru.

&

Steve gazeteyi kenara bıraktı. Herkes gibi o da bu soruyu merak ediyordu.

Thor kahveyi almak için tezgaha yaslanmış ve düşüncelerinin arasında dalıp gitmiş olan Steve'in arkasından geçti. Kupasına kahve boşaltırken ona baktı. "Hey! Rogers! Ayakta uyumak marifet değil."

Steve düşüncelerinin arasından sıyrıldı. "Dalmışım."

Thor kupa elinde yanına geldi. "Ne oldu?"

Steve gazetedeki yazıyı gösterdi. Thor sessizce yazıyı okuduktan sonra güldü. "Örümceklerin adamı demek. Daha güzel bir isim bulamamış mı?"

"Örümcek adam. Örümceklerin adamı değil."

Thor arkasını dönüp cevap veren kişiye baktı. Peter ona ters bir bakış atıyordu. "Ne var ufaklık? İstediğimi derim. İstersem eklem bacak adam derim. Avukatı mısın adamın?"

Peter dudaklarını büzdü. Ciddiye alınmamak kesinlikle sinirlerini bozuyordu. "Bazı şeyleri okuduğun gibi söylemek seni daha zeki gösterir."

Thor kaşlarını çattı. "Sen bana aptal demeye mi çalışıyorsun?"

Steve onun omzuna dokunup "Sakin ol Thor."dedi.

Thor derin bir nefes alıp verdi ve elinde kupasıyla oradan ayrıldı. Steve derin bir iç çekti. "Peter, biraz daha saygılı olmalısın."

Peter ona üzgün bir bakış atınca Steve dayanamayıp yanına geldi ve onu kolları arasına aldı. Hâliyle 'ben ergenim çocuk değil' diyen Peter bir anda göğsünde ufaldı. Kollarını sıkıca beline sardı. "Baba... Seni çok seviyorum."

Steve onun saçlarını okşarken gülümseyerek bir öpücük kondurdu. "Bende seni seviyorum oğlum."

Peter'ın yüzünde bir gülümseme belirdi. Vücudu duyduğu huzurla rahatlamıştı.

Wade evin kapısını açıp içeriye girdi. "Hey ufaklık! Okul saati geldi. Babandan kopta gel artık. Koala gibi yapıştın. Ya da örümcek gibi."

Steve'in gözleri bir anlık şaşkınlıkla büyüdü. Hydra onu kaçırdığında üzerinde deney yapılmış olabilir miydi? Bir anda Peter'ın ateşlendiği gece Grant'ın söyledikleri aklına geldi.

"Hydra üssünde ona birşey vermiş olabilirler. Bu tam da onların tarzıdır."

"Muhtemelen senin oğlunun zihnini yıkayıp en sadık adamlarından biri hâline getirmeden önce onu daha güçlü yapacak bir tür serum vermiş olabilirler. Ona zararı dokunmayacak. Tam tersine işine yarayacak bir serum. Soğuk suda tutsanız da ateşi düşmeyebilir. Verdikleri serum nasıl bir serumsa onun DNA'sına işliyor. Bu da onu ilk başta hasta gibi yapıyor. Sabaha kendini daha iyi hissedecek ve hiç hasta olmayacak."

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin