Yemeklerini yedikten sonra hep birlikte salona geçip birşeyler içerken Peter'ın komik birşeylerden bahsetmesini dinliyorlardı. Grant hariç hepsi gülüyordu. Bucky'nin neşesi bile yerine gelmişti. Tâbi aslında bu sevdiği kişinin varlığından kaynaklıydı.Grant ise böyle ortamlara yabancıydı. Bu yüzden tuhaf bir şekilde Peter'a bakarak mantık dışı şeyler dinliyordu. Çocuğun en son Star Wars diye bir filmden başlayıp ardından bir tür gerçek hayat simülasyon oyunu olan Sims diye bir oyunla ilgili anlattıklarına hepten şaşırdı. Uzay filmleri ve simülasyon oyunları. Bunlar onu aşan konulardı. Hem gerçekten oyundaki karakter her istediğini yapabiliyor muydu? Oyun bile hayatında yaşadığı acımasızlığı yüzüne çarpıyordu.
Bucky ona bir bakış atınca düşüncelere daldığını fark etti. Suratında ki ciddiyet hiç bozulmamıştı. Onun yeniden hissetmesini sağlamak zaman alacaktı.
Tony tek koluyla sardığı Steve'e bir bakış attı ve sonrasında önüne dönüp "Peter oyununa bakma vaktin gelmedi mi?"dedi.
Peter babasına baktı. Onun göz kırpmasını görünce aynı şekilde göz kırparak ayağa kalktı. "Haklısın baba. Yatma vaktime kadar bunu kesinlikle yapacağım. Tavsiye ettiğin üzere oyunun keyfini kulaklıklarla deneyimleyeceğim."
Steve'e yaklaşıp yanağından öptü "İyi geceler baba."
Steve gülümsedi. Bu çocuk yüreğinin en derinlerinde bir yer edinmişti. "İyi geceler Peter Pan."
Peter gülümseyerek öz babasını da yanağından öptü. Kulağına doğru "Çok yaramazlık yapma baba."dedi ve hızla geri çekildi.
Tony "Tch... Tch... Tch... Babayla ne biçim konuşuyorsun."dedi.
Steve ona bakıp "Ne dedi ki?"dedi.
Tony sırıttı. "Yapmamamın imkânsız olacağı birşey söyledi."
Steve gözlerini devirdi.
Peter, Grant'a bakıp "İyi geceler amca." Bucky'e dönüp "İyi geceler Bucky amca."dedi ve koşarak merdivenlerden yukarıya çıktı.
Bucky, Tony'e bakış attı. "Oğlun bir konuda sana benzememiş."
"Hangi konuymuş o?"
"Çocuk aşırı sıcak kanlı."
Tony somurttu. "Bende öyleyim. Sadece senin gibi gıcık tiplere göstermiyorum. Steve'e sor."
Bucky bir kaşını yukarıya kaldırdı. "Sormasam daha iyi olur. Konu nereye kayar bilemem."
Tony aklına gelen birşey konusunda onları uyarmaya niyetliydi. Bu kesinlikle onun için ciddi bir konuydu. "İkinizde beni iyi dinleyin. Birbirinize olan derin aşkınıza saygım var ama sakın ola ki karşımda öpüşme ya da onun benzeri bir yakınlaşma yapmayın. Odanıza gidip orada yapın."
Grant bakışlarını Tony'e çevirdi. Durduk yere niye böyle birşey söylemişti ki?
Sormaya niyetlenirken Bucky ondan önce davrandı. "Neden lan? Ne demek istiyorsun açık konuş?"
"Grant, Steve'in ikizi. Ona yanlış bir gözle bakmasam bile birinin karşımda onu öptüğünü görürsem sanki Steve bunu yapıyormuş gibi hissederim ve bu da benim kalbimi kırar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...