BÖLÜM 6

7.3K 202 568
                                    

+18'li bölüm. Keyifli okumalar.

1 Ay Sonra...

Tony'nin tehdidi ya da kurduğu plan şimdilik işe yaramışa benziyordu. Çünkü müdür ne zamandır onlarla uğraşmıyordu.

Steve müdürün misilleme yapmasından korkuyordu. Öyle birşey yaparsa Tony'e en yakın kişi o olduğu için ilk hedefte o olacaktı.

Bu tarz korkuları dışında Tony ile ilişkileri iyi gidiyordu. Kapalı hücrede yaşadıklarını bilinçaltına itmeyi başarmıştı. Ve bu sayede hücreleri onların aşk yuvası gibi olmuştu.

Üç tehlikeli liderin birleşmesiyle hepsi birbirine kaynamıştı. Ve Steve, Sam'le Scott'tan sonra Loki'yle de iyi arkadaş olmuştu. Sadece konuşmaları bazen ürkütücü olabiliyordu. Onun dışında beyefendi tarzı tavırları hoşuna gitmişti. Üç lider bir araya gelip bilgi alışverişi yaparlarken onların sevgilileri olarak üçü de birlikte oturup sohbet ediyorlardı. Loki her geldiğinde eli boş gelmiyordu. Bir keresinde pasta getirmişti ki Steve'in sevdiği tattaydı. Üç çeşit çikolatalı ve çilek parçalı.

Pasta o gece onda farklı bir etki yapmıştı ve Tony'le defalarca birlikte olmuştu. Tony her kalkmaya niyetlendiğinde Steve kollarını ona sarıp kendine geri çekmişti. Onu bu kadar arzu dolu gören Tony'de gülmüş ve onu bu hale çeviren şeyi Steve'den öğrenmişti. Arada bir onu bu halde görmeyi isteyebilirdi ve bunun için ne getirtmesi gerektiğini artık biliyordu.

Steve yan dönüp Tony'e sarıldı. Tony onun saçlarına parmaklarını sokup yavaşça okşarken "Bu gece inanılmazdın sarışınım. Sana o pastadan daha çok getirtsem iyi olacak."dedi.

Steve güldü. "Sen benimle daha ne kadar böyle sevişmek istiyorsun?"

Tony, şu anda üzerinde duran çıplak bacağını tutup daha yukarıya doğru çekti. "Böyle söylerken neden dizini benim mahrem bölgeme sürtüp beni azdırmaya çalışıyorsun?"

Steve yaramaz bir şekilde güldü. "Bilmem, başarabildim mi?"

Tony sırıttı. "Kesinlikle."

Steve onun dudaklarına yapıştı. Tony'nin bir eli onun kalçasına kaydı. Bu gece ikisine durmak yoktu. Tony yine de yarın ilk iş Loki'ye aklını kurcalayan soruyu soracaktı. Pastada azdırıcı bir madde mi vardı?

&

Steve, hapishane müdürünün artık birşey yapamamasına sevinmişti. Belli ki Tony onu bir şekilde köşeye sıkıştırmıştı. Bunun ne olduğunu merak etmiyor değildi. Artık daha yakın olduklarına göre bunu ona sorabilirdi.

"Tony, sana birşey sormak istiyorum."

Elindeki dergiye bakarken "Sor bakalım. Ben zeki biriyimdir. Her soruna cevap verebilirim."dedi.

Steve gözlerini devirdi. Bazen egosunu insanın gözüne sokuyordu. Tam ağzını açıp birşey diyecekken Thor'un grubundaki Clint'in bir mahkumla kavga etme sesi dikkatini çekti. Dergiyi elinden bırakan Tony ile hücreden çıktı. Aşağıdaki ortak kullanım alanına baktıklarında Clint'in birini yumruklarken bir yandanda bağırmasını izlediler.

Steve "Ne oldu acaba?"dedi.

Tony "Tahminimce bu mahkum Bruce'a sarktı. Mahkum dua etsin, sadece Clint onu dövüyor. İşe Thor'da karışırsa adam ölür."dedi.

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin