I'm prisoner of love inside you...
Queen ne güzel söylemiş şarkısında. Medyaya bir göz atın bence.
Bu arada yine uyarı yapıyorum. Bu hikayenin çoğu bölümü +18. Rahatsız olan okumasın lütfen.
Steve artık Tony ile hücre arkadaşı olmuştu. Nereye giderse Tony'de onunla geliyordu. Yanında da grubun bir kısmı oluyordu tabi.
Tony'nin bu kadar üstüne titremesi hoşuna gidiyordu. Değer verdiğini hissettiriyordu. Bu da onun mutlu olmasını sağlıyordu. Kısa sürede Tony hayatında önemli bir yere sahip olmuştu. Onunla vakit geçirmek ve sohbet etmek çok hoşuna gidiyordu. Onu tanımaya da çalışıyordu ama Tony kendi hakkında pek fazla bilgi vermiyordu. Sanki sakladığı birşeyler vardı.
Anlayamadığı şey, bu kadar dahi birisini neden sırf askeriyenin bilgisayarını hacklediği için hapise atmışlardı? Hükümet istese böyle bir beyni kendi çıkarları için kullanabilirdi. Onu şüphelendiren diğer şeyde Rhodey'nin eski bir asker oluşuydu. Askeriyeyi hacklemesine yardımcı mı olmuştu? En iyisi bunları düşünmemekti.
Tony ona çikolata parçası uzatıp "Sarışınım, daldın yine..."dedi. Steve çikolatayı almak için elini uzattığında Tony elini geri çekti. Steve gülümsedi. Belli ki Tony'nin canı sıkılmıştı ve oyun istiyordu.
Steve onun çikolata parçasını tekrar uzatan eline bir bakış atıp parmaklarıyla birlikte ağzına aldı. Emerek parmakların ucuna doğru geldi ve çikolatayı dişleriyle alıp geri çekilerek çiğnedi. Bir yandanda onun koyulaşmış kahvelerine bakıyordu.
Tony, onun emdiği parmaklarını yalayıp "Beni çıldırtmaya mı niyetlisin?"dedi.
Steve gülümseyerek masumca "Neden bahsettiğini anlamıyorum."dedi.
"Bence gayet iyi anladın."
Steve yerinden kalkıp onun kucağına oturdu ve boynuna sarıldı. Tahrik olduğunu poposuna değen aletinden hemen anladı. Onun kulağının arkasına bir öpücük kondurup "Neden bahsediyormuşum sen söyle..."diye fısıldadı.
Tony onu kendine çekip dudaklarına yapıştı ve sertçe sömürmeye başladı. Steve inleyerek onu daha çok azdırmak için poposunu biraz oynattı. Tony hırçın bir şekilde onun alt dudağını ısırdı.
O sırada gelen gardiyan "Hey! Ayrılın."diyerek tüm keyiflerini kaçırdı.
Steve hemen Tony'nin kucağından kalktı. Gardiyan, Steve'i işaret ederek "Sen, benimle geliyorsun Rogers."dedi. Steve, Tony'e kısa bir bakış attıktan sonra "Neden?"dedi.
Gardiyan "Hapishane müdürü seninle görüşmek istiyor."dedi.
Tony hemen araya girdi. "Neden? O yanlış birşey yapmadı."
Gardiyan "Stark şansını zorlama. Rogers gidiyoruz."dedi.
Steve, Tony'e son bir kez bakıp gardiyanı takip etti. Farkında olmadan başını belaya mı sokmuştu?
Hapishane müdürü Ezekiel Stane, çok acımasız biriydi. Bazen sebepsiz yere bazı suçluların kapalı hücre cezası aldığını ve bu hücrelerde onlara ne yapılıyorsa mahkumların bir daha eskisi gibi olmadığını duymuştu. Onlardan biri olmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...