Hayranı olduğunuz başka biri daha hikayeme katılıyor. Bu hâliyle hepinizin çok hoşuna gidecek. İyi okumalar.
Tony bir sonra ki ziyaret günü geldiğinde belki de bir kez daha Steve'i görmeden eve döneceğini düşünerek gelmişti. Arada camdan duvar olan yerde oturmuş iki yanında sevdikleriyle konuşan eski mahkum arkadaşlarına bakıyordu.
Birisi gelip onun karşısına oturunca dönüp ona baktı. Bu Steve'di. Ayrıldıkları günde ki hâlinden daha güzel görünüyordu. Aslında o hep güzeldi. Sadece ondan uzak kaldığı için böyle bir etki yapmış olmalıydı.
Gülümseyerek çoktan eline ahizeyi alan Steve'e baktı ve o da hemen ahizeyi tutup kulağına dayadı. "Merhaba Steve. İyi görünüyorsun."
Steve ona ciddi bir ifadeyle baktı. "Merhaba. Sende iyi görünüyorsun."
Tony, Steve'in yokluğunda boğazında bir anda büyümeye başlayan aynı tanıdık yumruyu yutkunarak yok etmeye çalıştı. Ama pek başarılı olamadı. "Herşey yolunda mı? Birşeye ihtiyacın varsa söyle lütfen. Umarım sana sataşan yoktur."
"Herşey yolunda. Scott yanımdan ayrılmıyor. İşini çok ciddiye almış. Senin grubunda dağıldı. Diğer iki gruba katıldı."
Tony onun gözlerinin maviliğine bakarken hafızasına kazımaya çalışıyordu. "Peki sen ve Scott? Hangi grubu seçtiniz?
Steve onun kahverengilerinin koyulaşmış olduğunu fark etti. 'Özlemden kaynaklı mı?' diye düşünmeden edemedi. "Hiç birini seçmedim. Scott'ta beni bırakmadı."
Tony biraz endişelendi. "Keşke birini seçseydin."
"Loki ve Sam teklif etti ama istemedim. Artık her şeyi akışına bıraktım. Bir tek Scott'ı başımdan atamadım."
Tony tebessüm etti. "Seni seçmiş."
Steve "Ben bir grup kurmak istemiyorum. Bir grupta olmakta."dedi.
Tony bir süre onun kırgın olan bakışlarına takılı kaldı. "Üzgünüm Steve ama bunları isteyerek yapmadım. Hayatımda büyük bir hata yaptım. Onun cezasını çektim. Şu anda bile oğlumla sakin bir hayat yaşamak istememe rağmen hükümet benim gibi bir dahiyi elinden kaçırmamak için uğraşıyor. Seni yeniden hayatımda görmeye ihtiyacım var Steve. Lütfen beni affet. Elimde olsa sana söylerdim."
Steve "Seni affettim Tony. Ve seni çok özledim. Ama beni beklemeni istemiyorum Tony. İki insan öldürdüm. 20 yıl buradayım. Bu kadar yıl beni bekleme. Hayatını yaşa."dedi.
Tony'nin boğazındaki yumru konuşmasını engelledi. Gözlerinden yaşlar gelmeye başlarken sonunda Steve'e zayıf tarafını da göstermiş olduğunu anladı. Ama elinde değildi. Artık engel olamıyordu kendisine.
Steve onu bu hâlde görünce içinde birşeyler parçalandı. Camın diğer tarafında olup ona sarılmak, onu teselli etmek, hep yanında olacağını söylemek istiyordu ama bunların hiç birini yapamazdı.
Elini uzatıp cama dokundu ve Tony'nin dikkatini çekti. "Seni seviyorum Tony. Daima seveceğim."
Tony elini camın üstünden onun elinin üstüne koyup "Bende seni seviyorum Steve. Ve daima seveceğim. Seni beklemekten hiç vazgeçmeyeceğim."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...