BÖLÜM 31

1.7K 110 198
                                    


Steve duşunu alıp odaya geçti. Üzerine birşeyler giyerken Grant'ın dalgın bir şekilde elindeki bir fotoğrafa baktığını gördü. Üzerine tişörtünü geçirmeden önce yanına gelip fotoğrafı inceledi. Fotoğrafta Grant'ın yanında uzun siyah saçlı birisi vardı ve kolunu onun omzuna atmış bir şekilde gülümsüyordu. Siması tuhaf bir şekilde tanıdık gelmişti.

"Kim o Grant?"

Daldığı düşüncelerinden bir anda sıyrılan Grant bakışlarını ona doğru çevirdi. "Steve... Buradan kaçmamız gerekiyor."diye fısıldadı.

Duyduğu bu cümle Steve'in kaşlarını çatmasına sebep oldu. "Neden? Babamızı neden bırakalım?"

Grant güldü. "O babamız değil. Bizim babamız öldü Steve. Red Skull bizim zihnimizi yıkayıp yalanlarla zehirledi. Ben hatırlıyorum. Zihnim artık makinanın etkilerine alıştı."

Steve bu bilgiyi duyduğuna şaşırmış olsada hiç bir zaman onun babası olduğuna dâir duyguyu taşıyamamıştı. "Sana inanıyorum ve yanındayım."

Grant'ın bakışları sertleşti. "Kaçmadan önce küçük bir işim olacak. Sen hazırlan."

Steve onun kötü birşey yapacağını tahmin etmişti. Yine de karşı çıkmadı. Onun odadan çıkışını izledi.

&

Tony gruba Steve'in yaşadığını ve Grant'la ikisinin yerini öğrendiğini söyledi. Sonra da hazırlanmaları için onları odalarına yolladı. Aslında planı Sam'in lideriyle irtibata geçmesini sağlamaktı. Böylece gerçekten Steve ve Grant'ın yerini tespit edecek, ayrıca Red Skull'un da icabına bakacaktı. Bu işi halletmek Jarvis'e kalmıştı. Yapılacak her hangi bir telefon görüşmesinde sinyali yakalayıp koordinatları belirleyecekti. Artık bu işi sonlandıracaktı.

Sam odaya gittiğinde Quill ve Scott'tan gizli işini halletmek için banyoya girdi. Kolundaki saatin bir düğmesine bastı ve karşı taraftan ses gelene kadar bekledi.

"Seni dinliyorum."

Sam fısıldayarak "Yuva bulundu. Tehlike."dedi.

"Anlaşıldı."

Jarvis bu kısa konuşmada frekansı yakaladı ve izini sürerek hesaplamaları yaptı. Sonra atölyesinde beklemekte olan Tony'e bilgileri iletti.

"Aferin Jarvis. Rhodey ve Natasha'ya üssün yerini ilettin mi?"

"Evet efendim."

Tony zırhına doğru yürürken "Barnes, Sam'i paketle."dedi.

"Ben de seninle gelmek istiyorum."

Tony zırhın içine girip kaskını kapatmadan önce "Orada görüşürüz. Jeti sen kullanacaksın."dedi ve açılan tünelden uçarak gitti.

Bucky sinirli bir şekilde atölyeden çıkıp Sam'in Quill ve Scott ile kaldığı ortak yatak odasına çıktı. İçeriye öyle bir girdi ki Quill ve Scott yerinde sıçradı.

Sam banyodan çıkınca Bucky'nin yüz ifadesindeki karanlığı gördü. "Bir sorun mu var Bucky?"

Bucky hızla onun boynunu eliyle kavrayıp duvara yapıştırdı. "Hain!"

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin