BÖLÜM 17

2.7K 137 321
                                    

Steve sabaha karşı elini yatağın yanına attı ve oranın boş olduğunu fark etti. Doğrulup saate baktı. Daha sabahın 8'iydi. Tony neredeydi?

"Jarvis, Tony nerede?"

Yapay zekâ hemen cevap verdi. "Atölyesinde efendim."

Bu saatte atölyede ne yapıyordu? Önemli bir proje üstünde çalışıyor olmalıydı. Kalkıp banyoya gitti. Poposu sızlıyor, başı çok içmiş gibi ağrıyordu. Tony dün gece çok aktifti. Küvette bir süre keyif yaparsa rahatlayacaktı.

Tam ayağa kalkarken sol elindeki yüzük parmağında birşey hissetti ve eline bakma ihtiyacı duydu. Parmağında gördüğü şey onu şaşırtmıştı bu altın bir alyans yüzüktü. Yani evlilik yüzüğü. Tony uyurken bunu parmağına geçirmiş olmalıydı. Acaba onun parmağında da var mıydı?

Mutlulukla gülümsedi ve banyoya gitti. Midesinde hareketlenen o mutluluk hissinin yok olması biraz zor olacaktı.

&

Peter çoktan uyanmış ve aşağıya inmişti. Babası ve Steve için sürpriz kahvaltı hazırlıyordu. Sırf bunun için o çok sevdiği uykusundan feragat etmişti.

"Jarvis, babam ve Steve uyandı mı?

"Babanız sabah 5'te, bay Rogers ise şimdi uyandı."

Peter ağzına attığı bir kaşık dolusu çokokrem ile durdu. Belli ki babası yeni bir proje üstünde çalışıyordu. Merak etmişti ama atölyeye girişi yasak olduğu için gidip bakamazdı. En son oraya girdiğinde kazara yapmakta olduğu projesine zarar vermişti. Bunu tekrar yapmak istemiyordu. Çünkü babası kızmak yerine o projeyi bitirene kadar uyumamayı tercih etmişti. Oradan çıktığında ruh gibi görünüyordu. Kesinlikle mükemmel bir babaya sahipti.

&

Tony projesine ara vermesi gerektiğini düşünüp yukarıya çıktı. Jarvis'ten Peter'ın onlara kahvaltı hazırladığını sarışının da küvette olduğunu öğrenmişti. Onunda banyo yapmaya ihtiyacı vardı ve kesinlikle küvette ki sevgilisiyle öpüşme şansını kaçırmayacaktı.

Yatak odasında soyunup çıplak bir şekilde banyoya girdi. Steve büyük küvetin içinde boylu boyunca uzanmış, gözlerini kapamış dinleniyordu. Tony sırıtarak suya girerken tam onun bacaklarının arasına denk gelecek şekilde diz çöktü.

Steve onu hissederek gözlerini açtı ve gülümsedi. Yüzüğün takılı olduğu elini göstererek "Bu ne anlama geliyor bay Stark?"dedi. Bilmesine rağmen sorup cevabı ondan almak istemişti.

Tony onun üzerine doğru uzanıp kendisinin de yüzüğü taktığı elini onun eliyle birleştirdi. "Seninle hayatımı birleştirmek istediğim anlamına geliyor. Eşim olur musun Steve?"

Steve gülümseyerek "Bilemedim şimdi. Ben teklif için daha romantik bir ortam hayal etmiştim."dedi.

Tony onun boynuna bir öpücük kondurdu. "Mum ışığında bir yemek ve biz aşkımızı yaşamaya çalışırken gece boyunca başımızdan ayrılmayacak bir kemancı mı isterdin?"

Steve kahkaha attı. Bunun hiçte romantik olmadığını kabul etti. "Ya da ben mumlarla aydınlatılmış çiçek dolu küvette böyle uzanırken sen bacaklarımın arasında bana teklif eder ve kendini içime iterek bu güzel anı kutlamamızı sağlardın."

SEXY MAHKUM (STONY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin