Ühüüü... Bölüm hüzünlü. Medyadaki şarkıda.
Bu arada bölümde minik bir cinsel içerik vardır. Dikkat diyorum yani. Her zamanki gibi başından uyarmış olduğuma göre, sizi hikaye ile baş başa bırakıyorum.
Steve iki hafta boyunca gündüzleri Tony ve Rhodey'i ortalıkta pek görmemişti. Bir işler çeviriyor gibilerdi. Bir kere Tony'e ne olduğunu sormuştu ama cevap alamamıştı. Neden bu kadar sır saklıyordu?
Gece ışıklar söndüğünde Steve, Tony'nin birşey yapıp yapmayacağını merak etti. İlk hareket genelde önce ondan gelirdi.
Birden çakmak ateşinin ışığını ve Tony'nin elinde yanmış mumlarla süslü bir pasta olduğunu gördü. "İyi ki doğdun Steve."
Steve öyle bir duygulandı ki onun elinde pasta olmasa üzerine atlayabilirdi. "Sen nasıl? Sana doğum günümün hangi gün olduğunu söylememiştim."
Tony sırıttı. "Ben Tony Stark'ım. Bulamayacağım şey, edinemeyeceğim bilgi yok benim."
Steve mumdan onun yüzüne yansıyıp oynaşan ışıklara baktı. Bu adam zaten yakışıklıydı. Bir de bu kadar romantik olupta mum ışığında karizması ortaya çıkınca daha bir aşık olunası duruyordu.
"Sen mükemmel birisin."
Tony'nin gülümsemesi iyice genişledi. "Biliyorum. Bunu çok fazla dile getirme bence. Sonra egoma söz geçiremiyorum. Hadi, bir dilek tut ve mumları üfle."
Steve "Gerçekleşir mi bilemem ama bu hayatta çok istediğim birşey var. Sanırım onu dinleyeceğim."dedi.
İçinden dileğini tuttu. "Yaşamda ve ölümde Tony Stark ile hep yan yana yürüyelim. Ve ellerimiz hiç ayrılmasın."
Hemen sonrasında mumlara üfleyerek tek ışık kaynaklarını söndürdü.
Tony fazladan aldığı bir mumu yakıp zemine oturttu. Küçükte olsa ışığa ihtiyaçları vardı.
Yan yana yere oturup dilimlenmiş pastayı çatalla birbirlerine yedirdiler. Steve normal hayatında yaşıyor olsaydı, dışarıda görmediği ilgiyi ve sevgiyi hapiste bir suçludan göreceğini hiç aklından geçirmezdi. Ama olmuştu işte. Tony onun için kesinlikle mükemmel birisiydi.
Steve pastanın üstündeki çileklerden birini dudakları arasına sıkıştırıp ona bir bakış attı. Tony onun ne istediğini tahmin edince bir kaşını kaldırıp gülümsedi ve burun buruna gelene kadar ona yaklaşıp çileğin diğer yarısını dudakları arasına aldı. Bu sırada ikisinin dudakları birbirine temas etti.
Çilek iki parçaya bölünüp ikisininde ağzına düşse de dudakları ayrılmadı. Kısa bir anlığına dudakları ayrıldı. Bu sürede çileği çiğneyip yuttular. Ve hemen sonrasında dudakları yeniden birleşti. Kolları birbirlerinin bedenlerini sardı ve aradaki mesafeyi tamamen kapadı.
Elleri birbirlerinin vücutlarında dolaşıyor ve her yeri yeniden keşfediyordu. Birbirlerini aynı zamanda yavaşça soyuyorlardı.
Tony kısa bir an geri çekilip mumu söndürdü. Sonra onu da ayağa kaldırarak pantolonların çıkmasını da sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY MAHKUM (STONY)
FanfictionEşi tarafından aldatılırken onları basan Steve Rogers öfkesi yüzünden ikisini de öldürür ve sonucunda kendini Avengers hapishanesinde bulur. Burada tek başına hayatta kalmak çok zordur. Güçlü olan üç gruptan birini seçip katılmazsa onun için işler h...