Kluci odešli domů ale Ellie u mě dneska přespí.
"Máš ještě hlad?" Usmála jsem se.
"Ne děkuju, ale mohla bych se jít prosím osprchovat?" Koukla na mě s úsměvem.
"Jasně, jen ti dám něco na spaní" vstala jsem a vyndala ze skříně tričko a kraťasy a podala jí to.
"Koupelna je hned naproti" usmála jsem se. Ellie jen přikývla a už si to pelášila do koupelny. Já si vzala telefon a všimla jsem si že vytvořili skupinu na messengeru.Ti nejlepší 🔥💗
💗Nash💗: Hi guyss✌🏻
✌🏻Cam✌🏻: čuuus💗
🔥Grace🔥: čauky 🍒
✨Shawn✨: copak děláte kočky?😏
🔥Grace🔥: Ell se sprchuje a já si píšu s váma retardama 😂
✨Shawn✨: ona tam je jako beze mě? 🥺
✌🏻Cam✌🏻: tak hele hele klidni se Mendes😒 a jací redarti Smithová? 🙄
🔥Grace🔥: Dallas uklidni se jakoo😂😂
✨Shawn✨: jo Dallas hoď se do klidu 😂😂
✌🏻Cam✌🏻: já jsem v klidu 😒
🔥Grace🔥: no to vidím, lhát ti moc nejde zlato 😉
🍒Hayes🍒: Cam je nejhorší lhář že všech to víme všichni 😂😂
✌🏻Cam✌🏻: Grier drž hubu, nezapomeň že máš pokoj hned vedle mě
Smíchy jsem se válela po zemi a Ell mě se smíchem pozorovala.
"Co se tak směješ?" Zasmála se.
"Podívej se do skupiny, já jdu do sprchy" zasmála jsem se a vzala si pyžamo. Zavřela jsem se do koupelny a vyslékla jsem se. Vlezla jsem do sprchového koutu a nechala příjemné horké kapky stékat po mém těle. Po asi 10 minutách jsem vylezla a usušila se. Oblékla jsem se do připraveného pyžama a šla za Ellie. Ta zrovna volala s klukama.
"Čau kočko" pozdravil mě Cam.
"Nazdar nejhorší lháři" zasmála jsem se a poslala mu vzdušnou pusu. Jen ukázal prostředníček a my se všichni začali smát. Chvilku jsme si s nimi povídali ale pak jsme se šli koukat na film a u toho usnuly.Ráno
Probudil nás budík. Protože vstáváme o půl hodinky dříve aby jsme stihly dojít ještě k Ellie. Vykopala jsem se z postele a šla si vyčistit zuby a učesat se. Když jsem přišla do pokoje tak Ellie byla na telefonu. Stálá jsem asi 10 minut u skříně dokud mi Ell nepomohla vybrat oblečení.
To co vybrala se mi opravdu líbilo. Ještě jsem se rychle namalovala a Ell šla udělat snídani. Když jsem byla hotová vzala jsem si batoh a šla za Ellie. Ta už měla skoro hotovou snídani takže jsem jí ještě pomohla dodělat. Daly jsme nádobí do myčky a protože mám dva skaty tak jsem jí jeden půjčila a vyjely jsme k ní. Během 20 minut jsme tam byly a kluci pořád byli doma.
"Nazdar kočky" usmál se Shawn. Ell ho jen letmě pozdravila a běžela do svého pokoje. Já Shawna objala a společně jsme čekali na ostatní. Nejdéle to samozřejmě trvalo Ell. No jo no brzda.
"Ségra ty jsi hrozná brzda" povzdechl si Cam.
"Drž hubu, ty zase neumíš lhát" vyplázla na něj Ellie jazyk a my se všichni až na Cama zasmáli. Dělal uraženýho. Jakmile jsem mu dloubla prstem do žeber tak se rozesmál.
"Grace nechceš dnes u nás přespat?" Usmál se Hayes.
"No pokud jsem vítána tak klidně" usmála jsem se.
"Ty vždycky" mrkl na mě Nash. Jen jsem se usmála a společně s Ell jsme byli trošku po předu a povídaly si. Když jsme došli do školy tak jsme se s klukama rozdělili a my s Ell šly do třídy. Upřímně chudák Hayes. Je ještě v 8. na základce a je tam bez nás. Chudáček můj malinký. Nad tímhle jsem se musela usmát.
"Co se směješ?" Koukla se na mě nechápavě Ellie.
"Jen jsem si tak v hlavě říkala že je Hayes můj malinký chudáček" zasmála jsem se.
"Proč?" Zasmála se taky.
"Tak je na základce bez nás sám" řekla jsem smutně ale zároveň jsem se u toho smála.
"Hayes je šikovný, zvládne to tam" usmála se na mě a to už zvonilo.Po škole
Domluvily jsme se s Ell že půjde semnou domů a my pak půjdeme k nim. Po cestě domů jsem si zase zapálila cigaretu. Ell si jednu ode mě vyprosila i když vím že bych jí je dávat neměla. Přeci jen Cameron mě zabije. Doma jsem si vzala projistotu nějaký peníze, oblečení a učení do školy a ihned jsme zase šly k nim. Kluci mají za úkol vymyslet něco co budeme dělat takže mě zajímá co. Když jsme vstoupili dovnitř tak jsme se ihned musely zasmát protože se Cameron a Nash hádali o polštář. Vážně nevím proč o polštář.
"Jste v pořádku?" Zasmála se Ell.
"Jo jsme" řekli nastejno.
"No neřekla bych" zasmála jsem se a oni po mě hodili vražedný pohled. Protože si nevšímali toho polštáře tak toho Hayes využil a ukradl jim ho. Běžel s ním rychle za mě takže se teď okolo mě točili. Zhodili mě dokonce i na zem a jediný kdo si toho z nich všiml byl Cam. Pomohl mi vstát. Takže teď probíhala hádka o polštář mezi Griery. Super.
"Kde budu spát?" Uchechtla jsem se.
"U mě" vykřikl najednou Hayes a okamžitě si přestal všímat polštáře. Jen jsem se uchechtla a vzala Hayese za ruku aby mi ukázal kde má pokoj. Tam jsem si dala věci a společně jsme šli zase dolů. Protože jsem hrozně lenivá chodit tak jsem Hayesovi skočila na záda. Trochu se zakymácel ale udržel mě. Beru ho vážně jako menšího brášku. Když jsme přišli do obýváku tak tam zrovna Cameron lechtal Ellie.
"Přestaň kurva!" Řvala na něj se smíchem.
"Co za to?" Zasmál se Cameron.
"Já nevím" říkala zase na něj se smíchem.
"No tak to je smutný no" zasmál se a začal jí lechtat ještě víc.
"Já se počůrám, když toho necháš dá ti Grace pusu" zařvala na něj.
"Tak jo" řekl Cameron a přestal. Až teď mi došlo co to vlastně Ell řekla.
"Cože?" Zařvala jsem. Hayes musel teď ohluchnout.
"No ježiš dáš Cameronovi pusu" zasmála se. "Jdu na záchod" dodala a rychle odešla. Ne já mu dávat pusu vážně nebudu. Když se Cam k nám blížil Hayes mě sundal. Hm tak dík no Hayesi.Máte tady novou kapitolu. Co myslíte že Grace udělá? Uteče nebo mu tu pusu dá?🍒
Jinak kapitoly se budu snažit vydávat skoro každý den ať máte co číst 💗🍒
XoXo✨
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...