★noví žáci★

234 8 3
                                    

Když už mě to nebavilo zhasla jsem světlo a pokusila se usnout. I přes mé rozbouřené myšlenky jsem spokojeně usnula.

Zase další den. Přijde mi že ty školní dny jsou stále stejné a nudné. Potřebovala bych nějaký zpestření. No nic.
Opět jsem vstala a udělala to co vždycky. Ale bacha dneska mi outfit netrval moc dlouho. Asi jen 5 minut.

Protože dnes narozdíl od ostatních dnů bylo krásně a teplo tak jsem se rozhodla pro tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože dnes narozdíl od ostatních dnů bylo krásně a teplo tak jsem se rozhodla pro tohle. A také jsem měla čas na to udělat si výraznější líčení. Dneska jsem fakt spokojená a kdyby se stalo ještě nějaké ozvláštnění dne bylo by to super. Na snídani jsem měla své oblíbené jídlo. Palačinky. Dnes je fakt super den i když jak jsem vstávala tak jsem byla úplně bez nálady. Snídani jsem snědla hrozně rychle takže jsem měla hodně času a ten využila na to že jsem si hrála s Nik. Když jsem slyšela troubení auta dala jsem jí pusinku, rozloučila se s rodiči a šla k autu Dana. Sedla jsem si a políbila ho.
"Wow zlato dneska ti to tak strašně sluší. Ne že by ti to jindy neslušelo ale dneska ti to sluší neskutečným způsobem" usmál se na mě a znova mě políbil.
"Děkuju moc zlato" usmála jsem se a my vyjeli směr škola. U školy jsme zase zaparkovali a šli za ostatními. Ell mě málem zase uškrtila v objetí ale to je jedno. Jakmile jsme se rozdělili začali mi zase básnit o tom jak je Shawn úžasný. Já samozřejmě Dana musela taky vychválit. Jen jsem zjistila že Shawn s Ell už dávno spolu spali a my s Danem pořád ne.
"Grace zlato nic si z toho nedělej, ještě nepřišel ten čas" usmála se. Jen jsem jí úsměv oplatila a upřela pohled na naší třídní učitelku a nového kluka ve dveřích. Je celkem hezký ale mám Dana takže nemám potřebu se koukat na ostatní kluky.
"Třído, vedu vám nového spolužáka. Představ se nám" usmála se učitelka na toho kluka a on spustil.
"Takže jmenuji se Luke,je mi 16 a přistěhoval jsem se z Británie společně s mou o rok starší sestrou" usmál se. No tak to tu máme sourozence. Super no. Určitě je v Danově třídě.
"Dobře posaď se támhle za holky" ukázala na nás. Super. Teď uslyší jakýkoliv náš rozhovor. Musela jsem prokroutit očima.
"Nekul těma očima" řekl drze a mrkl na mě. Co si to vůbec dovoluje.
"A ty zklidni ten svůj drzej tón" mrkla jsem já opět na něj. Bože proč na něj mrkám. Tím zpestřením jsem nemyslela zrovna tohle. Celou hodinu jsem na sobě cítila jeho pohled. Když hodina skončila tak jsem rychle chtěla vypadnout. Chytla jsem Ell za ruku a chtěla odejít ale on mě zastavil.
"Hele neutíkej a řekni mi radši jak se jmenuješ" mrkl znova na mě. Proč na mě mrká?
"Když ti to řeknu necháš mě napokoji?" Řekla jsem s pozvednutým obočím.
"No takhle krásnou holku napokoji nechat nemůžu" zasmál se a znova mrkl.
"Tak hele, ty drzej tupče. Jmenuje se Grace a mimochodem je šťastně zadaná tak jako já takže pracky pryč" řekla Ell hnusně.
"Ale i tak jste obě kus" mrkl a odešel.
"Můžeš mi říct kde se v něm bere taková drzost?" Řekla jsem naštvaně.
"Grace klid, je to namachrovaný blbeček. Kluci by mu hned napravili fasádu" zasmála se a já s ní ale úsměv mě ihned přešel když jsem viděla nějakou blondýnu i s tím blbečkem u kluků. S Ell jsme se na sebe podívali a ihned si to namířily k nim.
"Ahoj zlato" usmál se na mě Dan a dal mi pusu. Luke nás s zamračeným pohledem pozoroval.
"Grace tohle je Kylie a tohle je-" přerušila jsem ho.
"Já vím Luke, chodíme spolu bohužel do třídy" falešně jsem se usmála.
"Proč bohužel?" Řekl zaraženě Dan. Chtěla jsem mu to říct ale Ell mě přeběhla.
"Je to ten nejdrzejší parchant kterého znám" falešně se usmála a já přikývla.
"Luku co jsi jim udělal?" Řekl naštvaně Shawn a Dan se taky netvářil zrovna nadšeně.
"Otravoval nás, i přes to že jsme mu řekli že jsme zadané tak řekl že jsme kus" řekla jsem naštvaně. Luke si jen odfkrl. A jeho úžasná sestra nás jen pozorovala.
"Chceš plastickou operaci teď nebo až potom?" Řekl naštvaně Dan a už se k němu hrnul. Kylie ho ale zastavila.
"Notak Dane nech ho, já to s ním vyřídím" zastavila ho rukama a zářivě se na něj usmála. To je taková mrcha. Tohle jsem dal nemohla vidět takže jsem se naštvaně odebrala do třídy. Po chvíli zamnou přišla Ell.
"Proč jsi odešla?" Zeptala se překvapeně.
"Neviděla jsi jak na něj ta kráva koukala? Ell já nechci odjet" řekla jsem smutně. I když chci neskutečně moc vidět Camerona tak se bojím že se tady něco stane.
"Notak Grace, co to plácáš? Dan není debil aby něco takového udělal" usmála se Ell. Na jednu stranu jí věřím ale na druhou ne. Hrozně se bojím že by tahle mrcha dokázala náš vztah rozbít. Po zbytek školy jsem s nikým kromě Ell nemluvila. Protože jsem nechtěla jet s Danem tak jsem šla pěšky a stavila se do Starbucksu. Dnes mám plán jistý. Budu jen ležet a koukat na nějaký romantický filmy. Když jsem došla domů tak jsem jako tělo bez duše došla do pokoje a spadla na postel. Převlékla jsem se a ulehla do postele. Celé odpoledne jsem proležela v posteli a brečela když se ve filmu někdo rozešel nebo dal dohromady. Asi v 6 přišla máma.
"Nemáš hlad zlato?" Usmála se na mě.
"Ani ne" falešně jsem se usmála.
"Dobře, děje se něco?" Pohladila mě po vlasech.
"Ne mami, vše je v pořádku" usmála jsem se. Jen přikývla a odešla. Nemohla jsem jí říct pravdu. Navíc je to jen můj pocit a nemůžu vědět jestli se mýlím nebo ne. V osm jsem se šla osprchovat a smyla ze sebe všechnu tu špatnou energii. Zítra to bude určitě lepší. Ulehla jsem zase do své nejlepší postele, pustila si další film a u něj po chvíli konečně spokojeně usnula.

Copak říkáte na novou kapitolu?🍒
Upřímně mě tohle napadlo zase úplně náhodně😅
Budu ráda za jakoukoliv podporu od vás ❤️💋
XoXo🔥[v médiích Luke a Kylie]

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat