29★

198 6 11
                                    

JEŠTĚ PŘED TÍM NEŽ TUHLE KAPITOLU ZAČNETE ČÍST SI TOHLE PŘEČTĚTE!!!
Rozhodla jsem se že udělám Ask
Takže mi pod tuhle kapitolu napište otázka. Dám vem sem názornou ukázku jak to napsat.
Grace- otázka (může to být na kohokoliv)
Ten kdo napíše co nejvíce otázek tak bude pro něj 30 kapitola věnovaná, teď už ke čtení 😍

Šel semnou takhle celou cestu až k letadlu. Sedla jsem si vedle Ell o kterou jsem si opřela hlavu a usnula.

Probudila jsem se asi v polovině cesty. Ell spokojeně spala a já se rozhodla že se budu koukat z okna. Tak moc mi chybí. A představa že bez něj budu bůhví jak dlouho mě prostě děsí. Opřela jsem se o okna a stekla mi jedna slza po tváři. Nemůžu plakat. Určitě se s ním uvidím. Slzu jsem utřela a šla na telefon. Prohlížela jsem si fotky s Camem a musela se zasmát některým fotkám. Všechny fotky s Danem jsem smazala a tapety si taky změnila. Na domovskou obrazovku jsem si dala fotku s Camem a na uzamykatelnou obrazovku fotku s Hayesem. Pro mě dva nejdůležitější lidi a k nim ještě patří Ellie a má rodina. Už se hrozně těším na mou malou lásku Nic. Lepší malou sestřičku jsem si přát nemohla. Celou cestu jsem koukala z okna a přemýšlela jaké to teď vlastně všechno bude. Když už se hlásilo přistání tak jsem probudila Ell. Hrozně se těším na kluky. Když jsme přistáli tak za námi zase přišel Nick a Chase. S nimi vždy přijdu na jiné myšlenky a vždycky mě rozesmějí. Když jsme si vzali kufry tak mě Nick objal okolo ramen a Chase objal Ellie. Jsme s nimi jen kamarádi protože obě jsme svým způsobem někým zabrané. Jakmile jsem se rozloučili s učitelkou a vyšli jsme s haly tak jsme nemohla uvěřit svým očím. Kluci tam stáli s obrovským plakátem VÍTEJTE DOMA HOLKY.
Okamžitě jsme se s Ell vytrhli klukům ze sevření a běželi za němi. První koho jsem objala byl Hayes.
"Ahoj zlato" usmál se na mě Hayes.
"Ahoj mimi moje" umačkávala jsem ho v objetí ještě víc. Poté jsem pořádně objala i ostatní kluky. Nick s Chasem mezitím stihli odjet takže jim pak napíšu. Camovi jsem ihned napsala a vyjeli jsme domů. Odvezli mě, já se s nimi rozloučila a vešla dovnitř. Když jsem se vyzouvala v chodbě přišlo mi že je tu až moc bot. Z obýváku jsem slyšela smích tak jsem se tam šla kouknout. Myslela jsem že ihned odsud uteču.
"Ahoj zlato" usmála se mamka na mě rychle ke mě přiběhla a objala mě. Já stále ale stála jako přikována k zemi. Neměla jsem sílu na to ho vidět hned dnes.
"Tak vy spolu chodíte a ani se nepřivítáte?" Usmál se táta.
"Chyba, nechodíme spolu" falešně jsem se usmála a vzala si kufr se kterým jsem se přesunula do svého pokoje. Zamkla jsem se a začala vybalovat. Kdokoliv kdo zaklepal tak jsem mu neodpověděla a pokračovala v tom co dělala. Když jsem si vybalila převlékla jsem se do domácího a dostala hrozný hlad. Odemkla jsem pokoj a šla do kuchyně. Daniel a jeho rodina tu jsou stále. Stoupla jsem si k lince a začala si dělat večeři. Najednou mě klučičí ruce chytly za boky a já sebou okamžitě trhla. Otočila jsem se a tam viděla stát Dana.
"Baby notak" chytl mě zase za boky a já mu vlepila facku.
"Nesahej už na mě, běž si za Kylie. Vždyť ti byla dobrá hned v den mého odjezdu" falešně jsem se usmála.
"Kylie je svině s tou nechci mít nic společného, dej mi poslední šanci lásko" pohladil mě po tváři.
"Nedám ti žádnou další šanci a lásko má teď právo mi říkat úplně někdo jiný" řekla jsem hnusně a tím narážela na Camerona.
"Myslíš si že on ti v Kanadě bude věrný? Vážně si to myslíš?" Zasmál se.
"Ano myslím, není tak bezcitný jako ty" řekla jsem hnusně a odešla. Neměla jsem na to tam s ním být déle. Došla jsem do pokoje a zapla si notebook. Najela jsem na Skype a zavolala Camovi. Povídali jsme si celkem dlouho. Asi o půl 11 večer jsme to ukončili a já šla spát. Byl to pro mě velmi náročný den.

Ráno
Dnes je první den v měsíci Prosinec. Na Miami miluju to že i když je zimní období tak je zde okolo 20°. Vstala jsem a udělala každodenní ranní hygienu. Oblékla si svůj outfit který jsem zase vybírala dlouho.

 Oblékla si svůj outfit který jsem zase vybírala dlouho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nalíčila jsem se a šla dolů. Zítra bude mít naše malá princezna Nicole dva měsíce.
"Ahoj princezno moje" pohladil jsem malou Nic po její tvářičce.
"Dáš si snídani?" Usmála se na mě máma.
"Nene, už pojedu do školy" usmála jsem se. Se všemi jsem se rozloučila a šla se obout. Vzala jsem si skateboard a vyšla ven.  Před mým domem stálo Danovo auto. Nechtěla jsem se na něj vůbec koukat ale zavolal na mě.
"Co chceš?" Řekla jsem nepříjemně.
"Nastup si" poprosil mě.
"Ne" řekla jsem hnusně a rozjela se na skatu. Protože jel celou cestu za mnou tak jsem si dala sluchátka do uší a neposlouchala ho. Dojela jsem ke škole a okamžitě jsem šla za ostatními. Všechny jsem objala.
"Sluší ti to" usmál se na mě Tay.
"Děkuji" zaculila jsem se. Do školy jsem viděla zacházet Nicka, Chase, Henryho a Ricka.
Rozeběhla jsem se za něma a Nickovi skočila na záda. Beru ho jako hodně dobrého kamaráda.
"Ahoj kluci" usmála jsem se na ně.
"Čau kočko" řekli všichni naráz. Jen jsme si chvilku povídali a já pak šla zase za svou partou. Někdy uvažuju o tom proč se bavím spíše s klukama. Ale jsem ráda za to že mám okolo sebe tak super kluky. S Ell jsme přišly do třídy a já narazila na někoho na koho jsem úplně zapomněla. Luke.
"Čau baby, zjistil jsem že jsi single. Co si třeba zajít na rande?" Usmál se na mě a pleskl mě po zadku. Začala ve mě vařit krev.
"Tak zaprvé hochu mě říkat baby nebudeš, za druhé single nejsem, za třetí určitě nepůjdu s klukem jehož sestra mi zničila vztah a za čtvrté ten zadek nepatří tobě takže se laskavě zklidni" řekla jsem hnusně a sedla si na svou židli. Všichni začali hvízdat a tleskat protože jsem mu to fakt vpalila přímo do obličeje. S tím že nejsem single jsem trošku zalhala. Nevím jestli s Camem chodím nebo ne ale rozhodně vím že ho miluju.

29 kapitola zdeee!❤️💍 Jak jsem nahoře psala tak budu ráda za jakékoliv otázky 💍
Už se blížíme k 1k přečtení což je neuvěřitelný 🥰
Moc vám za vše děkuju, vím že vám děkuju v každé kapitole ale to jinak nejde protože vy jste hrozný zlatíčka!✨☺️
XoXo 🤪

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat