27★

180 6 2
                                    

Cameron mě chytl pod zadkem a vyhoupl si mě na sebe. Došel semnou k posteli na kterou mě zhodil a začal mi vyslékat oblečení.

Probudil mě hrozný zvuk budíku a otřesná bolest hlavy.
"Doprdele mě je tak zle" dala jsem si polštář přes hlavu.
"Nejoriginálnější probuzení které jsem kdy zažil" zasmál se vedle mě Cameron. A mě v tu chvíli něco došlo. Já se s ním vyspala. Se svým kamarádem. Ihned jsem vyběhla z pokoje do toho našeho. Ellie tu nebyla. Převlékla jsem se do outfitu a šla se alespoň trochu nalíčit.

Poté jsem se nenápadně vkradla do Camova pokoje a vzala si všechny své věci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poté jsem se nenápadně vkradla do Camova pokoje a vzala si všechny své věci. Bože ne to se nestalo. Když jsem přišla do kuchyně seděli tam všichni a mě nezbývalo nic jiného než si sednout vedle Camerona. Nahodila jsem falešný úsměv aby nikdo nic nepoznal.
"Dobré ráno" řekla jsem a všichni mi odpověděli.
"Tak jak bylo na party?" Zeptala se Gina.
"Jo bylo to super" usmál se Cameron. Jen jsem přikývla.
"No doufám že jste nic nepili a měli by jste si pohnout zachvíli vám začíná škola" usmála se. Jen jsem do sebe rychle hodila jídlo a šla se obout. Cameron mě zastavil a chtěl si promluvit ale já o tom teď nechci mluvit. Vždycky sedím v autě ve předu ale dnes jsem si sedla dozadu. Ellie se na mě podivně koukla.
"Děje se něco?" zeptala se strašně podivně.
"Ne nic se neděje, jen mi není dobře takže budu sedět tady" falešně jsem se usmála. Jakmile Cameron nastoupil tak jsme vyjeli. O něčem si povídali ale já je vůbec neposlouchala. Jak jsem to mohla udělat? Vždyť pořád ještě miluju Dana i přes to co mi udělal. Nebo když se tak nad tím zamyslím, milovala jsem Dana někdy vůbec nebo jsem si to jen nalhávala? V téhle myšlence mě vyrušila Ellie.
"Zlato, jsme tu" usmála se. Jen jsem přikývla a vystoupila. U vchodu jsme potkali Chase, Nicka, Henryho a Ricka. S Henrym a Rickem se moc nebavím ale i tak se s němi zdravím objetím. Cameron a Ellie šli před náma a já si povídala s klukama. Zjistili že už nejsem s Danem a tak mi řekli že kvůli něj hlavě nemám brečet že je to blbec. Sedli jsme si zase ke stolu jako včera až na to že si mě dnes na klín stáhnul Cameron. Něco učitelka mluvila a najednou jsem cítila jak mi Cameronova ruka jezdí po stehnu.
"Camerone, nech toho" šeptla jsem k němu.
"Nechám toho až mu řekneš co se děje" hladil mi dál stehno.
"Potom ti to řeknu ale okamžitě toho nech" šeptla jsem už trošku naštvaně. Konečně přestal. Bylo mi to nepříjemné. Zjistila jsem že musíme dnes jít vyfotit nějaký fotky přírody. Zajímalo by mě k čemu to sakra bude. Každému dala do skupiny dva foťáky.
"Okey, půjdeme do lesa kousek odsud. Chase, Nick a Ellie vy půjdete spolu a já půjdu s Grace" usmál se Cameron. No super.
"Ale proč Grace nemůže jít semnou?" Řekla naštvaně Ell.
"Ell nebuď jak malá, prostě to bude takhle" řekl přísně a Ell zklapla. Vydali jsme se k lesu a celou cestu si povídali. Když jsme došli k rozcestí tak jsme se tam rozloučili a šli svou cestou. V tichosti jsem šla vedle Camerona a občas vyfotila nějakou tu rostlinu.
"Tak povídej, co se děje a proč jsi odtažitá?" Zeptal se vážně.
"Hele nevím jestli byl nejlepší nápad se s tebou vyspat" řekla jsem smutně.
"Proč si myslíš že to nebyl dobrý nápad?" Řekl zaraženě.
"Protože se může stát že po tomhle k někomu něco začneš cítit. Něco víc než kamarádství víš a já nechci aby jsi byl pro mě něco víc než jen kamarád. Rozhodně ne teď když bydlíš v Kanadě" řekla jsem smutně a přitom se mu furt koukala do očí.
"Můžu se vrátit zpátky do Miami" usmál se.
"Ne Camerone, ty tady tenhle školní rok dodělat musíš. Nemůžeš se jen tak sebrat a znovu přestoupit. Takhle to nefunguje. A vztah na dálku nechci chápeš, ještě navíc jsem po rozchodu pár dnů. Vůbec to nebyl dobrý nápad, neměli jsme to dělat" stekla mi jedna slza po tváři. Bojím se že k němu začnu něco cítit a to teď vážně nechci. Slzu mi setřel.
"Notak zlato, nech si všechno promyslet v hlavě. Já tě miluju i když jsem si nalhávál že tě nemiluju. Ale já jsem do tebe úplný blázen" usmál se. Musela jsem ho obejmout protože jsem úplně blbá. Kdybych se rozhodla tehdy pro Camerona měla bych se lépe. Je hrozně těžký si teď uvědomit jestli ho vážně miluju nebo ne. Zase jsme šli v tichosti vedle sebe ale teď to byla taková příjemná tichost. Ell mi zavolala že už nic nemůžou najít a tak jsem si dali sraz. Asi po půl hodině jsem je viděla. Všechny jsem obejmula a domluvili jsme se že si zajdeme na Starbucks. Šla jsem vedle Cama a Nicka. Cítila jsem že mě Cam chtěl nenápadně chytnout za ruku jenže nevím co to Nicka napadlo ale vzal mě do náruče.
"Pusť mě" zasmála jsem se a bouchla ho do hrudi.
"Nepustím, musíme si nacvičit naší svatbu" zasmál se.
"Haha, vtipný. Prosím fakt mě pusť" řekla jsem vážně. Jak jsem řekla tak udělal. Šla jsem zase vedle Cama a Nicka. Vzpomněla jsem si na to jak mi chtěl dát Cam ruku. Odhodlala jsem se a chytla ho za ruku a koukla na něj. Usmíval se od ucha k uchu. Doufám že si toho ale nikdo nevšimne protože spolu nechodíme a zatím ani chodit nebudeme. Nechci vztah na dálku jako jsem to ze začátku měla s Danem. Chci vztah s každodenním kontaktem a to mi teď Cameron nabídnout nemůže. Došli jsme ke Starbucksu a já Cama pustila. Vešli jsme dovnitř a objednali si. Dala jsem si iced caramel latté se sójovým mlékem. Sedli jsme si ke stolu, povídali si a popíjeli kafe. Cítím se s nimi fakt hrozně super ale už mi neskutečně chybí kluci. Už je středa a já je v pondělí uvidím. Neskutečně se na ně těším. Ale zároveň se vůbec netěším do Miami kvůli Daniela.

Hello, další kapitola je tady!❤️💍
Strašně moc chci poděkovat těm kteří tu jsou semnou od začátku a kteří mě neskutečným způsobem podporují ❤️
Díky vám tenhle příběh stále pokračuje protože kdyby jste nebyli vy tam bych se na to vykašlala ❤️
Jsem neskutečně ráda za každé nové přečtení, za každý nový votes, za každý nový komentář a za každého nového čtenáře ❤️
Jsem ráda že vás to tak hodně baví ❤️ fakt nevím jak vám za to poděkovat ❤️
Love u ✨
XoXo😈

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat