O 6 let později
Čím bych začla. Asi tím že od té doby co jsme se Shawnem odletěli domů po té hrozné "dovolené" tak jsem ho ani Ellie neviděla. Ani nevím jestli si přečetli náš dopis. S jediným s kým jsem zůstala z naší party v kontaktu je Hayes, Shawn a Tayler. My čtyři se vídáme hodně často. Ale teď spíše k tomu co se děje právě teď. Už bydlím sama a dnes jdu na pohovor do nějaké kanceláře. Vstala jsem a šla se vysprchovat. Umyla jsem si hlavu a tělo a potom vylezla ze sprchy. V županu jsem přišla před zrcadlo a začala se zkoumat. Po chvíli zkoumání jsem si vytáhla fén a vyfénovala si vlasy. Pak jsem se jemně namalovala a šla vybrat formální outfit.Poté jsem si už jen udělala kafe a vyrazila. Z kabelky jsem vytáhla klíče od svého krásného auta a vyjela.
Dorazila jsem na danou adresu a na recepci nahlásila že mám domluvenou schůzku. Paní mě zavedla přímo před dveře. Zaklepala jsem a za dveřmi se ozvalo dále. Otevřela jsem je a ihned je zase za sebou zavřela. Ten muž byl otočený na židli tak že jsem na něj neviděla. Koukal z krásně prosklené zdi kterou zde měl.
"Jsem Grace Smithová velmi mě těší" promluvila jsem. Ten muž se okamžitě otočil. Ty oči bych poznala vždycky.
"Grace?" Řekl překvapeně.
"Camerone?" Řekla jsem s údivem.
"Vyrostla jsi. Už je z tebe vážně žena" usmál se.
"Taky jsi vyrostl" řekla jsem a sedla si na židli naproti něj.
"Dáš si kávu?" Zeptal se. Jen jsem přikývla. Zavolal na recepci a objednal nám kafe ze Starbucksu.
"Řekneš mi co jsi za těch 6 let dělala?" Usmál se.
"Začni ty, jak se má Lea?" Usmála jsem se. Už o tom dokážu v pořádku mluvit bez toho aniž by jsem se rozbrečela.
"Po asi třech letech se zjistilo že dítě není moje" řekl s úsměvem.
"Cože?" Řekla jsem překvapeně.
"DNA testy prokázaly že nejsem otec Beatris" usmál se.
"Tak tohle jsem nečekala" řekla jsem stále překvapeně.
"No to já taky ne, ale řekni mi copak jsi dělala ty" usmál se.
"Nic zajímavýho, už dva roky bydlím sama. A protože firma ve které jsem pracovala skončila tak hledám novou práci" usmála jsem se.
"A přítele máš?" Usmál se. Jsem ráda že se dokážeme spolu bavit i po tom všem co se stalo.
"Celých 6 let jsem žádného přítele neměla. Jen takové menší známosti a co ty a holky?" Usmála jsem se. V tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Nějaká mladá malá blondýnka nám donesla kafe.
"Děkujeme Nathalii" řekl Cameron. Blondýnka jen přikývla a odešla.
"Já a holky, to samé co ty. Leu neberu jako mou ex, byl jsem s ní jen kvůli malé Beatris" usmál se.
"No a jinak pokud tohle místo bereš tak tě rád vezmu" usmál se.
"Vážně?" Řekla jsem překvapeně.
"Co bych pro lásku svého života neudělal" usmál se. Tuhle větu jsem si opakovala stále v hlavě.
"Tak moc děkuji" usmála jsem se. Pak jsme si ještě tak další tři hodiny povídali.
"Panebože to už je 12? Měla bych už jít" usmála jsem se a pomalu se zvedala.
"Nechceš zajít na oběd?" Usmál se na mě.
"Promiň ale už jsem s někým domluvená. Tady máš mé číslo a ozvi se kdy mám nastoupit" usmála jsem se a podala mu lísteček s mým číslem.
"Tak dobře" usmál se.
"Ahoj" řekla jsem a vylítla ven. Za 10 minut mám být v restauraci která je 20 minut odtud. Rychle jsem nastoupila do auta. Jela jsem nehoráznou rychlostí a celkem jsem se i divila se že jsem nenabourala. Přijela jsem před restauraci a rychle šla dovnitř. Hledala jsem stůl se čtyřma klukama. Ihned jsem ho našla.
"Ahojte" řekla jsem Taylerovi, Hayesovi, Shawnovi a Harrymu. Pokud si nepamatujete kdo je Harry tak je to kluk na kterého jsem kdysi spadla v autobuse. Teď jsme velmi dobrými kamarády.
"Tak jak jsi uspěla na pohovoru?" Usmál se Hayes.
"Úžasně, hádejte kdo je můj nový Šéf" zasmála jsem se.
"Nebuď jak malá a řekni nám to"zasmál se Harry a my všichni s ním.
"Mým novým šéfem je Cameron Dallas" řekla jsem s úsměvem.
"Blbá sranda Smithová" řekl Tayler.
"Já si opravdu srandu nedělám" řekla jsem s úsměvem a vše jim o dnešku pověděla.
"Wow, tak to se musí dnes večer zapít" řekl s úsměvem Shawn.
"Tak dneska u mě" usmála jsem se. Všichni přikývli a rozloučili jsme se. Jela jsem nakoupit. Koupila jsem nějaký ten alkohol a něco dobrého.
Ihned co jsem přijela domů tak jsem se šla znovu osprchovat a pak se převlékla do pohodlnějšího oblečení. Sedla jsem si k televizi a čekala než přijedou kluci.
Okolo osmé hodiny večera přijeli kluci. Vzala jsem skleničky na víno a pulky a přišla za nimi do mého útulného obýváku.
Nalili jsme si prvně víno.
"Tak na to že se Grace po šesti letech viděla s Dallasem" zasmál se Tayler a všichni jsme si ťukli. Víno mi opravdu zachutnalo. Po chvíli se to začalo snadno rozjíždět a já už tak v deset večer byla na mol. Rozhodli jsme se že si zahrajeme flašku. Však jo v pohodě, jsem tam jediná holka s totálně nadrženýma klukama. S každým tady jsem se líbala nejméně čtyřikrát. Asi ve 12 večer odešel Harry protože zítra vstává do práce a zůstali jsme tu jen já, Hayes, Tayler a Shawn. Upřímně se divím že i přes to kolik alkoholu mám v sobě tak jsem stále vnímala.
"Kluci jdu do kuchyně pro další flašku" řekla jsem opile a nějak jsem se dostala do kuchyně. Musím říct že když se vám motá celý svět tak to jde celkem špatně. Když jsem otevřela flašku rumu a napila se z ní tak se na mě někdo zezadu nalepil a ruce dal na moje boky. Protože jsem se lekla tak jsem se v rychlosti otočila. Byl to Shawn.
"Dneska ti to kurevsky sluší, měl jsem hroznou chuť tě omrdat přímo přede všema" zašeptal mi nadrženě do ucha. Se Shawnem jsme jen přátelé, opravdu. Nevydržela jsem to a začala jsem ho dravě líbat. Shawn mě chytil a vysadil mě na linku. Vášnivě jsme se líbali a Shawn osahával každý kousek mého těla. Najendou mi cinkla zpráva. I přes to že jsme se líbali tak jsem vytáhla mobil z kapsy.
"Počkej chvíli" přestala jsem ho líbat a koukla se na telefon. Psalo mi nějaké číslo.
Stále tě miluju Grace Smithová.
Než jsem si stihla uvědomit kdo mi píše tak mi Shawn vyrval telefon z ruky a zase se dravě vrhl na mé rty.Tak a jsme opravdu u konce. Upřímně nevím jestli je tohle úplně ten nejlepší konec ale mě se to líbí 🥰
Uvažovala jsem že bych udělala pokračování a je jen na vás jestli ho budete chtít ❤️
Děkuji za veškerou podporu kterou jste mi ukazovali při každém dílu 🖤
Moc vám děkuji za všechny votes, komentáře a hlavně za vás jakožto čtenáře 💋
Nikdy jsem netušila že se vám to takhle bude líbit 😍
Vážně vám děkuji za vše 🥺
Ani nevíte jak moc mi dělá radost všechny ty krásné komentáře♥️
Přesně ve 14:15 dnes vychází nová knížka 🥰
Budu ráda když si ji taky přečtete. Bude to sice na úplně jiné téma ale myslím si že by vás to také mohlo bavit🖤
Love you all ❤️
XoXo 🥺😍
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...