26★

184 5 2
                                    

Zajímalo by mě proč se o mě stará jako kdybych byla pěti lété dítě. Snad si umím poradit sama.

Celou cestu v autě jsem nepromluvila a jakmile jsme zastavili tak jsem vystoupila a šla do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a koukala do mobilu. Po chvilce někdo přišel. Otočila jsem se ke dveřím a spatřila Camerona.
"Grace, chci pro tebe jen to nejlepší" řekl napůl vážně a napůl smutně.
"Víš co jsi mohl udělat úplně nejlépe? Nemusel jsi se sem vůbec stěhovat!" Řekla jsem naštvaně.
"Grace sama víš že to tak bylo lepší" sedl si vedle mě.
"Asi máš pravdu no, já sem vůbec nemusela ani jezdit protože jak vidím tak tu máš hodně lidí která mě a kluky nahradili" už jsem byla fakt naštvaná.
"Nikdo nikdy by nenahradil ani tebe, ani kluky a ani Ell. Je zbytečný se hádat Grace, přijela jsi tady aby jsme se po dlouhé době viděli a my se hádáme" řekl smutně. Má pravdu. Hádka by nikam nevedla, navíc Cameron pro mě znamená víc než on sám si myslí.
"Máš pravdu a víš co? Vlastně mi vůbec nevadí že pojedeš semnou. Jela jsem tu přece kvůli tobě" usmála jsem se a obala ho. Poté jsme se spolu vydali dolů na oběd. Jak říkám Gina vaří fakt výborně a každé jídlo co jsem tady zatím měla a chutnalo úžasně. Když jsme dojedli tak Ell, já a Cam jsme šli do pokoje od Camerona a různě si povídali. Asi v 5 Ell odešla protože jede někam s Ginou a Billym, tak se šla připravit. Zůstala jsem tam s Camem sama. On se koukal do telefonu a já se na něj nenápadně koukala. Nikdy jsem si nevšimla že má tak krásný karamelové oči.
"Nekoukej se tak na mě" zasmál se a kouknul na mě. Naše oči se střetli. Ráda bych se do nich koukala dál ale pohled jsem odtrhla a vzala si telefon. Napsala jsem Nickovi že půjde i Cameron. Protože jsem si chtěla nachvíli lehnout tak jsem si lehla a Cam si pochvíli lehl na mé břicho. Stále jsme oba koukali do mobilu a já si ale hrála i s vlasy od Cama. Miluju když se můžu přehrabovat někomu ve vlasech. Najednou jsem se ale koukla na čas a málem jsem dostala infarkt. Je 18:00 a já mám jen dvě hodiny. Okamžitě jsem vystřelila a šla k sobě do pokoje. Vzala jsem si jediné šaty které jsem si sem vzala a rychle běžela do koupelny. Vyslékla jsem ze sebe oblečení co jsem měla na sobě a vlezla rychle do sprchy. V rychlosti jsem si umyla i vlasy a vylezla ven. Stejně jsem na něco zapomněla. Odemkla jsem dveře a zavolala na Camerona. Vyšel z pokoje a koukl na mě.
"Prosím podej mi z pokoje taštičku s make-upem" prosebně jsem se na něj koukla a on přikývl. Ani ne do dvou minut mi ji donesl
"Děkuju, jsi zlato" usmála jsem se.
"Nemáš za co" uculil se a já zavřela dveře. Rychle jsem si půjčila fén a vyfoukala si vlasy. Poté jsem si vzala žehličku a vlasy si vyžehlila. Makeup jsem moc nehrotila. Udělala jsem klasické líčení co dělám jen jsem si udělala větší linky, přidala umělé řasy a dala výraznější rtěnku. Pak už jsem si tedy konečně oblékla ty šaty.

Poté jsem si už jen nasadila černé podpatky které mi půjčila Gina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poté jsem si už jen nasadila černé podpatky které mi půjčila Gina. Jsem se sebou spokojená. Zbývalo ještě asi 20 minut a tak jsem šla ke Camovi do pokoje. Zrovna si zapínal pásek u kalhot a byl bez trička. Upřímně krásný pohled.  Své oči přesunul na mě. Musela jsem se pousmát.
"Sluší ti to" usmál se a oblékl si tričko.
"Děkuji, taky nevypadáš zrovna nejhůř" úsměv jsem mu opětovala a sedla si na jeho postel. Vytáhla jsem telefon a projížděla instagram do té doby než jsem uslyšela zvonek. Zvedla jsem se a na svých podpatkách docupitala až ke dveřím a otevřela. Oběma to moc slušelo, ale stejně to Camovi slušelo nejvíc.
"Wow, sluší ti to" řekli oba naráz.
"Děkuji" usmála jsem se. Cameron zamknul barák a všichni jsme nastoupili do taxi. Upřímně se bojím že nás do baru nepustí ale tak nevadí. Taxi nám zastavil před klubem. Upřímně jsem nikdy v klubu ještě nebyla a celkem se bojím. Cam to poznal a chytl mě okolo ramen. Proklouzli jsme tam a už mě okamžitě táhli k alkoholu. Pár krát jsem něco zkusila ale nikdy jsem nebyla opilá. Podali mi jeden drink a pak jsem šli okamžitě tančit. Hrozně mě to bavilo a furt jsme se smáli. Fotila jsem i různé fotky a jednu přidala na instagram.

Grace's Instagram

482 387❤️  82 726💬Grace Smith:  party night baby 🔥😍 @CameronDallas @NickHall @ChaseCase

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

482 387❤️  82 726💬
Grace Smith:  party night baby 🔥😍 @CameronDallas @NickHall @ChaseCase

Cameron Dallas: mega najetý ✌🏻😈
Grace Smith: yeah baby🥰🤪

Hayes Grier: hlavně se mi moc neopij lass😉✨
Grace Smith: neboj😅💗

Nick Hall: love u☺️❤️
Grace Smith: too🍒🕊️

Chase Case: best night in my life🤣💍
Grace Smith: yeeesss😆🔥

Daniel Gray: pěkně si užíváš Kanadu jak vidím, a jen s klukama 🙂👍🏻
Grace Smith: nestarej se do mého života 🙄✌🏻

End of Grace's Instagram

Celou noc jsme protančili a propili a já na sobě poznala že jsem už opilá. Asi v jednu ráno jsme si zavolali s Camem taxík a s klukama se rozloučili. Celou cestu v taxíku jsme se smáli. Řidič musel být z nás na nervy. Když už přijel před dům tak mu Vám zaplatil a my šli potichu dovnitř. Rychle jsem šli nahoru a Cam mě zatáhl do jeho pokoje. Sedla jsem si na postel a koukala se na něj. Byl tak roztomilý i když byl opilý. Zvedla jsem se a přešla k němu. Navzájem jsme si koukali do očí. Byl to on kdo tu vzdálenost překonal a políbil mě. I přes opilost jsem věděla co dělám a tak jsem pokračovala. Sice jsem po rozchodu ale řešit to nebudu. Cameron mě chytl pod zadkem a vyhoupl si mě na sebe. Došel semnou k posteli na kterou mě zhodil a začal mi vyslékat oblečení.

Upřímně mě zajímá vás názor na tuhle kapitolu😆 vůbec jsem nevěděla jestli to takhle udělat ale ano udělala jsem to takhle a jsem s tím spokojená 🤣❤️
Myslíte že Grace a Cam budou spolu nebo ne?
XoXo😍

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat