★cover★

335 7 0
                                    

Protože má Hayes pokoj vedle mě tak jsem slyšel jak se tam pořád smáli, ach jo. Asi až v 11 přestali a já konečně usl.

Pohled Grace
Ráno mě probudil zase opět budík bože.
"Hayesi vypni ten zasraný budík" řekla jsem ospale.
Ale s ním to ani nehlo.
"Kurva Hayesi" zařvala jsem.
"Co je" zakřičel a rychle se vyzvedl do sedu.
"Vypni ten zkurvený budík" řekla jsem hnusně. Vzal do ruky telefon a konečně ten kravál vypnul.
"Tak a může se jít spát dál" řekla jsem ospale a zamuchlala se do deky.
"Tak to ne" zasmál se Hayes a strhl ze mě deku.
"Kurva Hayesi Griere okamžitě mi tu deku naval" zařvala jsem tak že to museli slyšet všichni. Taky že ano seběhli se tu jak hladová zvěř.
"Ne ty pěkně vstaneš" zasmál se.
"Doprdele pokud mi tu deku nedáš tak proletíš oknem" řekla jsem fakt nepříjemně.
"Bych chtěl vidět jak ty by jsi mě z něj vyhodila" zasmál se. Má pravdu nevyhodila bych ho i s toho důvodu že mi na něm moc záleží. Neochotně jsem teda vstala.
"Nechcete ještě k tomu popcorn?" Koukla jsem se na všechny.
"Hele celkem bych si i popcorn dal" zasmál se Cam. Když jsem okolo něj procházela schytal pěkný pohlavek. Zamkla jsem se v koupelně a vyčistila si zuby. Půjčila jsem si hřeben i makeup od Ell. Oblékla jsem si to co jsem si včera vzala z domu.

Co by to byl za den kdyby Smithová neměla samozřejmě sukni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co by to byl za den kdyby Smithová neměla samozřejmě sukni. Pyžamo která mi půjčoval Hayes tak jsem hodila k němu do pokoje a vzala jsem si batoh a sešla dolů. Hrozně se dneska těším protože hned po škole jdeme já, Cam, Shawn a Ellie do studia. Mám z toho našeho coveru neskutečnou radost. Dole už se dělaly vajíčka.
"Omlouvám se za svoji nepříjemnost" usmál jsme se a usedla vedle Cameron a Hayese.
"V poho Grace. Taky bych takhle reagoval" zasmál se Hayes. V tu chvíli nám přiletěly vajíčka před nás a my to snědli. Nejspíš přijdeme tak tak protože hádejte na koho jsme zase čekali. Ano opět na paní Dallas.
"Kurva ségra hýbni kostrou" zařval a protočil očima Cam.
"Však už jdu" zasmála se Ell a sešla schody. Po cestě jsme dělali zase hrozný blbosti. S němi fakt nejde po ulici jít v klidu. Když jsme došli do školy tak jsme se rychle rozutekli do našich tříd. Naštěstí ve třídě ještě žádný učitel nebyl. Asi vám nebudu popisovat den školy protože to byla fakt nuda. Jen co byla sranda bylo jak učitel uklouzl na chodbě a to byla fakt sranda. Teď čekáme na auto které nás poveze do studia. Dohodli jsme se že přidáme i nějaké hudební nástroje a že části které zpíváme trošku upravíme. Když pro nás přijelo auto tak už jsem se nemohla dočkat.
"Panebože Came já se tak nemůžu dočkat" usmála jsme se na něj.
"To já taky" usmál se a stiskl mi ruku ještě víc. Počkat. Cože?
"Came proč mě držíš za ruku?" Uchechtla jsem se.
"To ty jsi mi dala ruku" zasmál se.
"Promiň" usmála jsme se a pustila ho. Bože proč dělám věci bez mého vědomí. Když jsme dojeli ke studiu tak jsem celá natěšená vyběhla z auta.
"Já se tak neskutečně těším" zasmála jsem se.
"Dobrý my to víme zlato, ale už buď ticho prosím" zasmála se Ellie a já s ní. Když jsme došli do studia tak to tu bylo fakt krásné a dokonce už tam byli i nějací hudebníci. V rohu stála ještě kytara kterou si vzal Cameron.
"Ty umíš hrát na kytaru?" Usmála jsem se.
"Jo" usmál se. (Nevím jestli umí hrát na kytaru ale budeme dělat že ano xd)
Posadili jsme se a ještě jednou si to zkusili i s nástroji.
"Já myslím že to je dokonalý. Můžeme začít" usmála se Shawn.

Tak už to máme. Jsem šťastná a vypadá to fakt úžasně. Teď to ještě Shawnovi pomůžeme upravit a potom to už zveřejníme na můj kanál který není tak známý.

Už to nahráváme a v tom mi začne zvonit telefon.

M: sakra Grace Smithová kde jsi?

G: je ahoj mami, promiň zapomněla jsem ti to říct ale přespím u kamarádky

M: dobře, jinak zítra nemáte z nějaký neznámýho důvodu školu takže si to užijte a zítra přijď domů

G: tak to je super, dobře budu končit pa

M: papa

"Máma?" Zasmála se Ell.
"Jo" usmála jsem se.
"No ale kočko máme tu problém" řekl najednou Shawn.
"Co se stalo?" Řekla jsem vystrašeně.
"Budeš muset spát na ulici" řekl vážně Shawn.
"Cože? Co? Proč?" Řekla jsme zklamaně. Myslela jsme si že si dělá srandu ale vypadal fakt vážně.
"Ježiši Shawne chceš jí způsobit infarkt, samozřejmě že u nás budeš moct spát" usmála se Ell a dala Shawnovi opravdu velký pohlavek.
"Ty jsi pako Mendesi" zasmála jsme se a dala mu další pohlavek. Cameron se tomu jen smál.
"Hele nesměj se jinak ti dám taky" zasmála jsme se a došlo mi že to znělo celkem blbě.
"Jo tak to si nechám líbit" zasmál se. Jo takže mu to došlo.
"Bože ty jsi taky pako" zasmála jsme se dloubla mu prstem do hrudi. Tomu se vždycky usměje nevím proč.
"Lidi je to tam!" Vykřikl najednou Shawn.
"Omg jo. Bože Came my to dokázali" byla jsem plná radosti. Tak strašně jsem byla šťastná že jsem Camovi dala pusu. Až potom mi došlo co jsem udělala a radši jsme si sedla a šla na telefon. Rozhodla jsem se že dám na instagram příspěvek a tam to napíšu.

Grace's Instagram

Grace's Instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

83272❤️ 2762💬

Grace Smith: Náš cover je venku! Ani nevíte jak jsem na něj pyšná! Odkaz najde v biu jak u mě tak u Cama🥺💗✨ @CameronDallas

Cameron Dallas: bejbe je to ten nejúžasnější cover na světě!🥺💗
Grace Smith: @CameronDallas to ano!🥺😍

Shawn Mendes: jsem z toho nadšený!❤️
Grace Smith: @ShawnMendes já ale více!😍

Ellie Dallas: bylo úžasný vidět jak jste ty i Cam šťastní!❤️✨
Grace Smith: @EllieDallas věřím, byli jsme štěstí bez sebe! 🍀❤️😍

Hayes Grier: teď jsme to s kluky slyšeli a je to úžasný!!🥺💗
Grace Smith: @HayesGrier panebože mimiii děkujeme 😍🥺

End of Grace's Instagram

"Tak a jede se domů" zavelel Shawn a my se zvedli a šli k autu. Od té doby co jsem dala Camovi pusu tak s ním nemluvím. Nevím proč mi to přišlo divný prostě se teď cítím divně. Ellie a Shawn si ani toho nevšimli což jsem ráda a asi je to i dobře že to neviděli.

Panebože ani nevíte jak jsem ráda za tenhle příběh!😍 Neskutečně moc mě baví ho psát a doufám že to oceníte!💗🥺 Miluju vás mocinky moc!😍🍒
XoXo💋 [v médiích máte nějaký hezký cover který jsem našla ❤️]

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat