★venek★

221 6 2
                                    

Asi v 11 večer jsme odešli domů a já se jen převlékl a ihned ulehl do peřin.

Vstal jsem asi o půl 12. Jsem hrozný spáč. Když jsem přišel do kuchyně máma už dělala oběd.
"Čau mami" řekl jsem ještě pořád ospale.
"No ahoj ospalče. Billy ti jel vyřídit školu a zařídí tak ať jste s Leou ve stejné třídě" usmál se.
(Vím že jeho roky vůbec nesedí tak jak mají ale přeci jen je to vymyšlený příběh takže ti snad nevadí ❤️)
"Tak to bude super" usmál jsem se a zase zašel do pokoje. Převlékl jsem se do šedých tepláků a obyčejného trička a zrovna mi někdo zavolal. Babe❤️
"Ne Grace teď ne" řekl jsem si sám pro sebe a zvedl to.

G: můžeš mi říct proč jsi jel do Kanady?

C: tak oni už ti to řekli, nemůžu se koukat na tebe a toho tvého

G: panebože já věděla že to je kvůli mě, bože Came je tu tolik holek které by chtěly tebe

C: ale já chci tebe Grace chápeš?

G: upřímně ne nechápu protože tu máš tolik holek

C: prostě to takhle bude lepší Grace

G: ale Came já tě brala jako nejlepšího kamaráda

C: máš tam Hayese

G: to ano ale... vlastně asi nemá smysl tě přemlouvat. V Kanadě si to užij

Řekla to hrozně naštvaně. Nejspíše jsem ji naštval. Ach jo už teď mi chybí. Po obědě jsem domluvený na venek s Leou. Je to jediný člověk v mém věku kterého tu znám takže mě doufám s někým seznámí.
"Oběd!" Zavolala mamka ze zdola a já rychle sešel schody. Už mám hlad jako vlk. Dokonce tu už je i Billy, je to fajn chlap.
"Čau Came, školu máš zařízenou" usmál se Billy.
"Čusky a díky moc" řekl jsem ještě předtím než jsem se pustil do jídla. Moje mamka je fakt nejlepší kuchařka. Tedy až po Grace, její špagety jsou něco užasnýho.
"Bylo to výborný" zasmál jsem se a talíř dal do myčky. Koukl jsem na telefon a zjistil jsem že je půl jedný takže se půjdu připravit. Vzal jsem si klasický černý kalhoty a k tomu šedé tričko. Vlasy jsem si jen jemně rozcuchal a ještě se navoněl. Musím uznat že mi to celkem sekne. Protože jsem měl asi ještě 15 minut tak jsem si lehl na postel a šel na telefon. Na stories od Ellie jsem si všiml že hráli Xbox. O vítězství hrála Grace a Nash. No jo moje šikovná Grace. Musel jsem se proplesknout. Co to sakra melu, musím na ni přestat myslet. Protože už jsem měl vycházet tak jsem rychle seběhl schody, obul si boty, rozloučil se a šel před dům od Lei. Zaklepal jsem a otevřela mi její mamka.
"Ahoj Camerone, Lea tu bude do dvou minut" usmála se.
"Ahoj, dobře" úsměv jsem jí opětoval. Po chvilce přišla a hrozně jí to slušelo. Červená mikina s ohmutými rukávy zastrčená do šedých kalhot s vanskama.
"Sluší ti to" usmál jsem se.
"Děkuji tobě taky" zaculila se.
"Tak co kdyby jsi mi představila nějaké svoje kamarády?" Usmál jsem se.
"To mám samozřejmě v plánu, tak pojď ať nepřijdeme pozdě" zasmála se, chytla mě za ruku a táhla mě někam ani nevím kam.
"Hele zpomal" zasmál jsem se. Ona mě pustila a krok zpomalila.
"Tak mi alespoň řekni na koho se mám připravit.
"Jen na dva kluky a dvě holky" usmála se. Super, doufám že si s něma budu rozumět. Po 10 minutách jsme došli do nějakého parku kde už seděli dva kluci a dvě holky.
"Ahojte" zasmála se Lea a šla je všechny obejmout. Ani nevím co dělala v Miami.
"Takže zlata moje, tohle je Cameron" ukázala na mě a zase spustila.
"Came tohle je Victoria" poukázala na nepřírodní blondýnku s hezkýma linkama.
"Scarlett" brunetka, taková roztomilá.
"Joshua" strašně mi připomínal očima Nashe a Hayese až na to že oni mají oči hezčí.
"A Chris" ukázala na kluka se světlými vlasy. S klukama jsme si podali ruku a kamarádsky je přitáhli k sobě.
(Moje vysvětlování špatný, snad chápete xd)
Holky mi jen řekli ahoj. Sice ze začátku jsem se moc do konverzace nezapojil ale potom už to šlo. Hrozně jsme se nasmáli a dokklonce se i prošli. Lea si furt půjčovala můj telefon a fotila tam různý fotky. Docela se bojím se tam pak podívat. Asi v 8 jsme došli před naše domy.
"Děkuju za dnešek" usmála se Lea a už se trošku třepala zimou.
"To bych měl já děkovat" usmál jsem se a objal ji. Objetí mi opětovala a pak jsme šli oba domů. Doma jsem si dal večeři, sprchu a pak ulehl do postele. Vzal jsem si telefon a řekl si že se kouknu do té galerie. Jsou tam fakt boží fotky a jedna se mi zalíbila.

Cameron's Instagram

Cameron's Instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

955545❤️ 74677💬

Cameron Dallas: díky všem za dnešek ❤️ @LeaJean

Lea Jean: to ja děkuju tobě zlato❤️✨
Cameron Dallas: @LeaJean ❤️❤️❤️

ChrisNeil: bylo to mega užitý ✌🏻
Cameron Dallas: @ChrisNeil jj to bylo✌🏻

Shawn Mendes: rychle jsi nás vyměnil bro🙂
Cameron Dallas: @ShawnMendes není pravda bro✌🏻

Grace Smith: doufám že ti je v Kanadě dobře 🙂
Cameron Dallas: @GraceSmith vím že jsi na mě naštvaná ale neměj mi to za zlé :/

Cameron's_wifey: omggg, new couple!😍

End of Cameron's instagram

Mobil jsem si potom jen dal do nabíječky a spokojeně usnul.

Chcete více částí z Cameronova pohledu? Podle mě když teď není s Magcony tak bych průběžně mohla dávat pohled z toho jak žije v Kanadě ❤️
A abych zjistila že tyhle zakončení čtete tak mi do komentářů napište něco hezkýho ❤️
[V médiích máte nové postavy]
XoXo💋

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat