"Ale tebe miluju lásko takže na ně nemusíš žárlit" usmála se a přilepila se mi na rty. Když nám došel vzduchu tak jsem se odtáhli.
Pohled Grace
"Půjdu se osprchovat" usmála jsem se na Dana a šla si do skříně pro tričko.
"Jako beze mě?" Řekl naoko ublíženě.
"Jojo" zasmála jsem se a vyplázla na něj jazyk. Rychle jsem se zamkla v koupelně a bleskově se osprchovala. Oblékla jsem si tanga a delší tričko. Dan něco dělal na telefonu ale jakmile mě viděl tak ho položil. Obkročmo jsem si na něj sedla a hladila mu jeho břišáky. Má úžasné tělo.
"Jsi krásná" usmál se na mě. Jemně jsem zčervenala.
"A hlavně jsi roztomilá když se červenáš" zasmál se. Jemně jsem ho bouchla do hrudi. "Nech toho" zasmála jsem se a dala mu pusu. Až dneska jsem si uvědomila že jsem do něj zamilovaná až po uši.
"Copak budeme dělat zítra princezno?" Usmál se na mě a jemně mi pohladil stehna.
"Můžeme jít na pouť" zasmála jsem se. Jen přikývl. Chvíli jsme si koukali do očí a poté mě začal jemně líbat. Své ruce po chvíli zase přesunul na můj zadek. Nenávidim když ho zmáčkne protože vždycky mu do polibku vzdechnu. Já si své ruce propletla do jeho vlasů a jemně mu za ně tahala. Vyhrnoval mi tričko když v tom mi někdo zavolal.M: Ahoj zlatíčko, jakpak se doma máte? Našli jste náš vzkaz?
G: Ahoj mami, jo máme se dobře a ano vzkaz jsme našli
M: A copak děláte?
G: koukáme na film
M: dobře tak já budu končit, pa
G: pa
"Ty lhářko jedna" zasmál se Dan hned poté co jsem hovor vypla.
"Tak nemohla jsem jí říct, no víš teď se tu spolu líbeme a ošaháváme se" zasmála jsem se.
"No to jo no, řekneme jim to zítra?" Usmál se na mě.
"Jo, nebudeme jim lhát" usmála jsem se a natáhla se pro notebook abych nám fakt mohla nějaký film pustit. Když jsem našla nějaký film na Netlixu tak jsem se uvelebila na Danově hrudi a spokoje usnula.Ráno
Probudily mě pusinky na mém obličeji. Musela jsem se tomu uchechtnout.
"Dobré ráno princezno" zasmál se Dan. Otevřela jsem oči.
"No dobré princi" usmála jsem se a dala mu pusu.
"Jdu udělat snídani" usmál se na mě a odešel. Ach jo teď už tu není takové teplo. Asi po pěti minutách jsem se zvedla a šla za ním. Už stál u plotny a dělal vajíčka. Jako ten nejslušnější člověk jsem si sedla na linku a koukala na něj. Po chvilce ke mě přišel a stoupl si mezi mé nohy. (Zní to blbě ale chápete ne?)
Pohladil mě po stehnech a dal mi pusu. Já pusu prohloubila v polibek a tak jsme se líbali a vůbec nevnímali okolí.
"Mládeži nerada bych vás rušila ale pálí se vám vajíčka" zasmála se někdo za náma. Rychle jsme se od sebe odtrhli. Moje máma. No jo oni říkali že se vrátí ráno. Dan rychle šel k plotně a tak tak je zachránil. Já jsem slezla z linky a radši se ani na mamku nekoukla. Najednou do kuchyně přišli i ostatní a mě nedošlo že jsme oba polonazí.
"Notak Grace, proč se tu promenáduješ jen v tričku a spodním prádle?" Řekl taťka a mamka se zasmála.
"To samé ty Dane, neumíš si vzít tričko?" Řekla naštvaně Jess. Radši jsem odešla do pokoje kde jsem si oblékla tepláky. Sedla jsem si do postele a šla na telefon. Po asi 10 minutách přišel Dan se snídaní a bohužel oblečený.
"Lepší pohled byl bez toho trika" zasmála jsem se.
"Víš že kdybych mohl tak bych ti ten výhled nechal" usmál se a dal mi pusu na nos. Jen jsem si s radostí převzala talíř se snídaní a pustila se do ní.
"Na to že jsi to kvůli nás trochu spálil tak to je dobrý" zasmála jsem se.
"No tak já vím, jsem nejlepší kuchař" zasmál se. Když jsme dojedli snídani tak jsem vzala talíře a zanesla je dolů. Chtěla jsem jít nahoru ale mamka mě zastavila.
"Grace je mezi tebou a Danem něco víc?" Zeptala se mě.
"Ano, chodíme spolu" usmála jsme se. Celkem se divím že jsem jí to takhle narovinu řekla.
"Mám z vás radost" usmála se a objala mě. V tu chvíli tam přišel i Dan a máma ho šla rychle o obejmout. Danovi to chvíli nedocházelo ale pak mu to došlo. Objetí jí oplatil a pak přešel ke mě a chytl mě za ruku. Vedl mě do obýváku a já věděla co chce udělat.
"Jeremy, mami a tati. S Grace vám musíme něco říct" usmál se Dan.
"Vy jste spolu spali?" Vyjekl táta. Bože.
"Ne tati nespali jsme spolu" protočila jsem očima.
"Já a Grace spolu chodíme" usmál se Dan.
"Já a Tess jsme vám to říkaly" zasmála se Jess a rychle nás šla obejmout. Táta a Harry to moc nehrotili a tak jsme šli nahoru. Protože se mi na Danovi strašně dobře sedí tak jsem si zase na něj sedla a vyhrnula mu tričko. Prsty jsem dala na jeho břišáky a kreslila mu tam různé kolečka. Celou dobu mě Dan pozoroval s úsměvem na tváři.
"Nekoukej tak na mě" zasmála jsem se.
"Jenže ty jsi tak krásná zlato" usmála se a dal mi pramen vlasů za ucho. Neskutečně moc ho miluju a pocit toho že zítra musí odjet mě ničí.
"Co když nám tenhle styl vztahu nebude vyhovovat?" Řekla jsem sklesle. Nechápal o čem mluvím.
"Zítra musíte odjet zpátky a budeme se vídat jen přes víkendy" řekla jsem smutně. Vzal mi ruce a propletl si je do těch mých.
"Zlato, říkal jsem ti že se tady budeme stěhovat. Tohle je jen další důvod aby se to urychlilo" usmál se na mě a dal mi pusu.
"Já doufám že to bude co nejdřív" usmála jsem se.
"Grace! Pojď rychle sem!" Zavolala na mě máma ze zdola. Neochotně jsem vstala a rychle šla do obýváku. Jakmile jsem slyšela televizi tak jsem krok ještě zrychlila.
"Cover Camerona Dallase a Grace Smith už obletěl skoro celý internet. Na coveru mají shlédnutí přes milion a půl. Jak to je vlastně mezi Grace a Cameronem stále nevíme ale oboum úspěšným teenagerům přejeme hodně štěstí do jejich osobního života" řekla moderátorka a vrhla se na další téma.
To není možný milion a půl shlédnutí. Začala jsem brečet štěstím.
"Holčičko ty jsi tak úspěšná" usmála se na mě mamka a se slzami v očích mě objala. Táta, Harry i Jess mě pochválili a stále se slzami v očích jsem šla za Danem.
"Baby co se stalo?" Zarazil se Dan.
"Na tom coveru je už přes milion a půl shlédnutí" zase jsem se rozbrečela.
"Mám tu nejtalentovanější holku na světě" usmál se na mě a vášnivě mě políbil.Už 11. Část tadyy!✨ Jak moc se vám zatím tento příběh líbí?✨💗
Myslíte si že bude Grace a Dan pár dokonce života nebo ne?💗
XoXo💋
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...