Když se Cam k nám blížil Hayes mě sundal. Hm tak dík no Hayesi.
Z pohledu Camerona
Pomalu jsem se blížil za Hayesem a Grace. Jelikož byla Grace na jeho zádech tak jí sundal. Je oproti mě strašně maličká. Viděl jsem její zmatený pohled. Protože jsem věděl že by mi pusu nejspíše nedala tak jsem jí jen pevně obejmula. Slyšel jsem její oddech. Když se ode mě odtáhla jen se usmála a usedla na sedačku vedle Nashe. Já osobně bych jí rád tu pusu dal ale nechci na ní tlačit. Když přišla Ell tak jsme se rozhodli že půjdeme kouknout na nějaký ten film. Vybrali horor. Miluju horory ale na Grace šlo vidět že se celkem bojí. Aaron tam pustil horor a my se všichni zakoukali. Jakmile tam byl první jumpscare tak Grace vypískla. Tak to bude ještě sranda. Všichni se začali smát.
"Notak nesmějte se mi" dělala uraženou. Hayes ji objal a už byla v pohodě. Skoro každý jumpscare Grace ječela. Když už to je konci bylo vážně strašně strašidelný tak Grace začala neskutečně řvát.
"Panebože, to je hnus. Okamžitě to vypněte" zařvala a hlavu zabořila do Hayesovy hrudi. Aaron to tedy vypl a my se nemohli ani dokoukat na konec.
"Notak Smithová nebylo to tak hrozný" zasmál jsem se.
"Dallas drž hubu" řekla do Hayesovy hrudi.
"Smithová hoď se do klidu" zasmál jsem se. Použil jsem její slova ze včerejší konverzace.
"Dallas nezapomeň že jsem pár metrů od tebe a můžu ti jednu natáhnout" stále byla ve stejné poloze.
"Už se bojím" zasmál jsem se. Na to se zvedla a dala mi pohlavek po hlavě. Otočila se a chtěla jít ale já ji vzal přes rameno a šel jí hodit do bazénu.
"Ne Camerone zapomeň na to" řekla hnusně. Nic jsme na to neodpovídal a šel dál.
"Kurva Came prosím" zakňučela. Stále jsem šel. Všichni už šli za námi a točili to.
"Dám ti tu pusu" zařvala. To jsem jí teda položil kousek od bazénu. Chytl jsem jí za boky a ona mě políbila. Samozřejmě mě chtěla shodit do bazénu. Jenže jsem to čekal takže jsem jí vzal sebou. Když jsem se vynořil musel jsem se zasmát. Všichni se váleli smíchy po trávě.
"Nějak ti to nevyšlo baby" zasmál jsem se.
"Nech mě" řekla uraženě.
"Ale ale nebudeš přeci uražená" zasmál jsem se.
"Budu" začala vylézat z bazénu. Musím uznat byla ta voda fakt ledová.
"Hayesi že mi půjčíš nějaké oblečení?" Usmála se na něj. Hayes jí vzal za ruku a spolu zmizeli v baráku. Chtěl bych mít s ní stejný vztah. Jsou si hodně blízcí i přes to že se znají tři dny. Všichni jsme šli dovnitř a já se šel převléct. Když už jsem přišel dolů všichni seděli na sedačce. Grace seděla na Hayesovi a Ell seděla na Shawnovi. Počkat co? Moje malá sestra na něm sedí. Shawn je hodný kluk to jo ale nevím jestli je pro ní nejlepší. Chci aby měla toho nejlepšího kluka. Jen jsem si sedl a byl jak to říct. Bez nálady. Vím že se Shawnovi Ell líbí ale je to hrozně divný vidět jak moje sestra sedí na mém kamarádovi. Najednou měl někdo probral z tranzu.
"Haló země volá Camerona" zamávala mi před očima Grace.
"Ehh... o čem jste mluvili?"
"Jestli jdeš semnou zpívat karaoke" zasmála se. Bože má dokonalý smích.
"Jasně" usmál jsem se. Všiml jsem si že Ell už sedí normálně na sedačce. Bohu dík. Kluci to nachystali a pustili tam písničku There's nothing holding me back od Shawna."I wanna follow where she goes
I think about her and she knows it" začal jsem"
I wanna let her take control
'Cause everytime that she gets close, yeah" Grace zpívá fakt nádherně."She pulls me in enough to keep me guessing" pokračoval jsem.
"And maybe I should stop and start confessing" bože má tak dokonalý hlas.
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...