Zazvonil mi budík a já s nechutí vstala. Vešla jsem do koupelny kde jsem si opláchla obličej, učesala vlasy a umyla zuby. Poté jsem šla zpátky do pokoje a oblékla si svůj outfit který jsem vybírala celkem dlouho.
Jsem milovník sukní ale miluju i kalhoty. Poté jsem zase přešla do koupelny a dala si korektor, pudr, linky, rozjasňovač a upravila si obočí. Poté jsem si vzala batoh a šla dolů do kuchyně kde jsem potkala rodiče.
"Ahoj beruško, budeš chtít hodit do školy?" Usmála se na mě mamka když stála u kuchyňské linky. Má už velké bříško. Vlastně tohle jsem vám neřekla. Mamka čeká miminko. Strašně se těším protože miluju děti.
"Budeš hodná" usmála jsem se a pustila se do připravené snídaně. Mamka se šla obléct a taťka si četl noviny.
"Tak co zlatíčko, jak se těšíš?" Řekl táta ale stále se koukal do novin.
"Těším se hodně ale převládá u mě strach" řekla jsem sklesle.
"Uvidíš že to bude v pohodě, věřím že si najdeš kamarádku" podíval se na mě a usmál se. Jen jsem přikývla a odnesla špinavé nádobí do myčky. Sedla jsem si ještě na židli a koukala do telefonu. Po pár minutách přišla mamka a my vyrazily do školy. Po cestě mě strach převládal ještě více. Když už jsme stály u školy vůbec se mi tam nechtělo.
"Sluníčko, uvidíš že to bude v pořádku" usmála se na mě.
"Snad jo, tak já jdu. Pá" vyšla jsem z auta a zavřela dveře. Nadechla jsem se a vešla do školy. Jenže jsem takové nemehlo kdybych do někoho nenarazila. Spadla jsem přímo na zadek. Au. Podívala jsem se na dotyčného. Hnědé vlasy, hnědé oči a hrozně vysoký.
"Jsi v pohodě?" Zasmál se.
"Jo" zasmála jsem se. Podal mi ruku na pomoc abych se zvedla. Přijala jsem ji.
"Děkuju a promiň nekoukala jsem se" uchcetla jsem se.
"V pohodě, jak se jmenuješ?" Usmál se na mě a společně šli po chodbě.
"Grace a ty?" Usmála jsem se. Najednou za námi přišel nějaký kluk.
"Kámo dělej musíme jít" řekl tomu klukovi.
"Promiň Grace musím jít, těšilo mě" usmál se a s tím druhým klukem odběhl. Hm super. Ani nevím jak se jmenuje. Došla jsem do své třídy a všichni se bavili se všemi. Ach jo. Všimla jsem si jedné holky v zadní lavici která s nikým nemluvila. Přišla jsem k její lavici.
"Ahoj, je tu volno?" Usmála jsem se.
"Ahoj, jasně pojď si sednout" usmála se na mě. S úsměvem jsem si sedla.
"Jak se jmenuješ?" Usmála se na mě.
"Jsem Grace, ty?" Usmála jsem se já na ni.
"Ellie" zaculila se. Potom jsme probíraly další informace o nás. Když začala hodina tak přišla naše třídní a postupně jsme se představovali. Když jsme se představily já a Ellie tak jsme dál už neposlouchaly a povídaly si spolu. Zjistila jsem že má bratra a že s jeho kamarády bydlí v jednom obrovském baráku. Upřímně já bych to asi nevydržela. Každá hodina probíhala tak že jsme se spíše seznamovali s učiteli. Když škola skončila tak jsme si s Ellie ještě předaly Instagramy a já odešla domů. Toho kluka už jsem bohužel nepotkala což mě celkem mrzí. Když jsem přišla domů tak jsem všechno popovídala mamce a pomohla jí udělat oběd. Společně jsme ho snědly a já se šla převléct do domácího oblečení. Poté jsem i s telefonem ulehla do postele.Grace's Instagram
Uživatel Ellie Dallas vás začal/a sledovat
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Hayran Kurgu16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...