★bazén★

392 10 2
                                    

Osprchovaná a spokojená jsem ulehla do postele a ulehla do překrásných snů.

Je další den a mě zase zvoní budík. Sama ze sebe jsem překvapená protože s úsměvem vstávám a dělám to co pokaždé. V pokoji si vyberu outfit který mi šel dnes celkem lehce vybrat.

 V pokoji si vyberu outfit který mi šel dnes celkem lehce vybrat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dnes samozřejmě sukně nemohla chybět. Miluju když můžu do školy nosit sukni. Ještě jsem se nalíčila a vydala se dolů. Protože jsem našla na lednici vzkaz tak jsem si ho přečetla.

Grace, jeli jsme navštívit babičku. Vrátíme se ve čtvrtek. Jídlo máš, kdyžtak máš peníze na lince. Hlavně žádný blbosti. S láskou Máma a Táta <3

No jo dneska je úterý takže to tu doma vydržím. Udělala jsem si snídani a u koukání do telefonu jsem jí snědla. Poté jsem uklidila nádobí, obula si boty, dala batoh na záda a na skatu jela do školy. Když jsem dojela před školu už jsem viděla Ellie a kluky.
"Ahoj Ellie a kluci" usmála jsem se.
"Ahoj Grace" usmála se na mě Ellie a objala mě. Potom mě pozdravili i kluci a také mě objali.
"Čekali jsme tu jen na tebe, tak můžeme jít" usmála se Ellie a už mě za ruku táhla do školy. Skate jsem si dala do skříňky s společně s Ellie šly do třídy. Povídaly jsme si když nějaká starší holka přišla k naší lavici.
"Tak hele ty ani nevím jak se jmenuješ, nesahej na Camerona a drž se od něj dál" řekla pohrdavě. Wtf kdo na něj sáhá?
"Tak hele ty nabotoxovaná barbíno. Cameron je můj bratr a ty Grace necháš na pokoji. Takže teď se svýma špičatýma botičkama vypadni z téhle třídy pryč" mrkla na ní Ellie. Jen se nasraně sebrala a já se musela zasmát.
"Tak tu jsi jinak dojebala" zasmála jsem se a plácla si s Ellie. Když zazvonilo do třídy přišel velmi sexy učitel. Ještě jsem ho zde neviděla. Celou hodinu jsem na něj koukala a on si nejspíše všiml mého pohledu.
"Grace že je neskutečně sexy" pošeptala mi Ellie.
"To je a jak" zasmála jsem se.
"Slečno Smithová čemu se tak chichotáte?" Řekl svůdně.
"Ale ničemu pane učiteli, omlouvám se" usmála jsem se. Jen přikývl a dál se věnoval učivu. Bože nebýt jeho studentka tak jdu do něj. Asi to je divný takhle přemýšlet když je nejméně o 10 let starší. Když hodina skončila šly jsme na chodbu kde jsme potkaly kluky.
"Tak co jaká byla první hodina?" Zasmál se Nash.
"Takže hele, je tu nejspíše nový učitel a je neskutečně sexy. S Grace jsme se na tom shodli a celou hodinu po nás házel pohledy" rozplývala se Ellie nad tím učitelem. Kluci se jen zamračili a zrovna shodou náhod vycházel ze třídy ten učitel. A šel k nám.
"Děvčata, příště se v mé hodině nesmějte" mrkl na nás.
"Omlouváme se, už se to nebude opakovat" usmála jsem se a Ellie taky.
"Dobře, to jsem rád" usmál se naposledy na nás a odešel. Kluci se začali nehorázně smát. Nechápavě jsme na ně koukli.
"Pokud vám tohle připadá sexy tak to jste ještě asi pořádně neviděly nás" zasmál se Cameron. Jen jsem prokroutila očima a vlezla do třídy.
Po zbytek dne se nic zajímavého nestalo a právě stojíme před školou.
"Nechcete dnes ke mě? Jsem sama doma a nechci se nudit" řekla jsme s úsměvem.
"Jojojo přijdeme hned jak budeme moct" usmála se energicky Ellie.
"Dobře, vemte si plavky půjdeme do bazénu protože je hezky" usmála jsem se a na skatu vyjela domů. Po cestě jsem si zapálila cigaretu. Když jsem dojela domů tak jsem se šla jen převléct do plavek a šla už k bazénu. Sedla jsem si na lehátko a byla na mobilu. Slyšela jsem hrozný řev takže jsem usoudila že už jsou tady. Přišla jsem jim otevřít a se všemi se pozdravila. Sice se koukali na mě ale sakra. Plavky jsou úplně normální a já mám hezkou postavu ne že ne.
"Páni Grace, nádherný plavky" usmála se Ellie.
"Děkuji" usmála jsem se.
"A hlavně perfektní zadek" řekl potichu Cam a myslel si že ho neuslyším.
"A ty prsa jsou taky top" dodal potichu Nash.
"Hovada" řekla se smíchem Ellie a já se tomu taky musela zasmát. V tu chvíli jim došlo že jsme je slyšeli a radši šli rychlejším krokem. Kluci byli v bazéně a já s Ellie jsme ležely na lehátkách. Najednou za námi přišel Hayes.
"Gracee?" Usmál se.
"Anooo?" Usmála jsme se na něj.
"Vyfotila by jsis semnou fotku?" Zaculil se.
"Jasně že jo" usmála jsem se a rozcuchala jeho mokré vlasy. Ellie jsem podala můj telefon a my zkoušeli nejrůznější pozice. (Bez dvojsmyslů prosiiim xd)
Když nás to přestalo bavit tak jsme se koukli na všechny ty fotky. Jedna se mi opravdu zalíbila tak jsem se rozhodla že jí dám na instagram.

Grace's Instagram

28269❤️    2827💬

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

28269❤️ 2827💬

Grace Smith: Bratříček muuuj❤️✨ @HayesGrier

Komentáře:

Hayes Grier: ségra mojeee💗
Grace Smith: @HayesGrier jen tvojee

Ellie Dallas: mojiii💗🍒
Grace Smith: @EllieDallas tvoji 💗

Cameron Dallas: a semnou si fotku neuděláš :(
Grace Smith: @CameronDallas možná jindy xd

Nash Grier: nejvíc cute jste!😍
Grace Smith: @NashGrier my vimee 🍒

End of Grace's Instagram

"Holky notak pojďte do vody" zařval na nás Shawn.
"No jo furt" zasmála jsem se a společně s Ellie jsme se zvedly a šly za klukama do vody. Dělali jsme hrozný kraviny a po těch nám vyhládlo takže jsme se rozhodli grilovat. Já a Cameron jsme šli připravit dovnitř maso.
"Grace, že si semnou taky uděláš fotku?" Usmál se na mě.
"To je jasný ale ne dnes" usmála jsme se na něj a posypala maso grilovacím kořením. Maso jsme donesli ven kde už měli nachystaný gril. Jack Gilinsky se ujmul grilování. Protože mi začínala být zima tak mi dal Cameron jeho tričko.
"Děkuji" usmála jsem se.
"Za málo zlato" mrkl na mě a dal si povídal s kluka s a u toho pili pivo. Nabízeli mi taky ale já nechtěla. Když Gilinsky dodělal maso tak jsme ho snědli. Kluci odešli domů ale Ellie u mě dneska přespí.

Druhá kapitolka here
Budu zase ráda za Votes a jakékoliv komentáře ✨
Xoxo 🍒 [v médiích Ellie]

Grace Smith [Magcon Boys] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat