Z pohledu Camerona
Grace zapípal mobil a jakmile se na něj podívala začala brečet. Ještě předtím než jsem se stihl zeptat co se stalo zmizela v koupelně kde se zamkla. Telefon nechala odemčený a tak jsem se koukl. Zpráva z neznámého čísla. Fotka nějaký blondýny s tím zmrdem Danielem jak ji drží za prdel a líbe ji. Hajzl jeden. Kdybych mohl tak tam hned jedu a jednu mu střelím. Pomalu jsem šel ke koupelně a zaklepal.
"Grace, otevři prosím" řekl jsem smutně.
"N-e, Camerone nech mě" řekla s brekem a nakonci se jí zlomil hlas. Sedl jsem si ke dveřím a opřel se o ně. Tak moc mě ničí tohle vidět a slyšet. Ještě další půl hodinu jsem si prohlížel tu fotku a stále seděl u dveří. Jak jí to ten zmrd mohl udělat? Najednou přišla Ell.
"Co se děje? Kde je Grace?" Nic jsem neřekl a jen ji podal telefon. Jakmile to uviděla měla slzy v očích. Vím že jí na Grace záleží.
"Grace, zlato" řekl Ell a čekala co Grace řekne.
"Ano?" Řekla stále smutně.
"Notak vylez" řekla smutně. Po chvíli se odemkli dveře a já vstal. Když se otevřeli dveře chtělo se mi začít brečet. Červené oči, černo pod očima a koukala se na nás strašně zlomeně. Okamžitě jsem ji pořádně objal a odnesl jí do mého pokoje. Položil jsem jí do postele a přikryl jí peřinou.
"Odpočiň si" usmál jsem se, pohladil jí a zavřel dveře. Zrovna přišla máma a Billy takže se šla Ell s nimi přivítat. Šel jsem taky dolů.
"Ahoj zlato, kdepak je Grace?" Usmála se na mě máma.
"Odpočívá, není jí totiž dobře" pokusil jsem se o úsměv.
"Dobře, na oběd budou špagety. Jí je?" Usmála se máma a začala vybalovat věci z tašky. Ell si podívala s Billym a poznávali se. Už ho beru jako tátu.
"Jo jí doslova je miluje" usmála se Ell a znova se zapojila do konverzace s Billym. Já odešel a šel se kouknout za Grace. Otevřel jsem opatrně dveře. Byla otočená zády ke dveřím a byla celá zamuchlaná do peřiny. Bože mě ji je tak líto. Sedl jsem si vedle ní a jemně jí pohladil vlasy. Kdybych mohl hned bych tomu hajzlovi udělal plastickou operaci obličeje zadarmo. Dal jsem jí pusu do vlasů a chtěl jít ale její ruka mě zastavila.
"Nechoď prosím" řekla potichu. Jen jsem si lehl k ní pod peřinu a nic neříkal. Otočila se ke mě, objala mě a svou hlavu položila na mou hruď.
"Děkuji" koukla na mě. Stále měla červené oči.
"Nemáš za co děkovat" pohladil jsem jí po tváři. Sedla si a hlavu položila na mé rameno.
"Proč mi to udělal? To jsem tak hrozná a škaredá?" Zeptala se najednou.
"Grace" chytil jsem ji za ruce a koukal jí do očí.
"Tohle neříkej, jsi tak nejúžasnější, nejchytřejší, nejkrásnější, nejhodnější a nejlepší holka co znám. To že on je hajzl a kretén ta to nemůžeš, nebreč kvůli něj. Milovala jsi ho a udělala by jsi pro něj to nejlepší ale on si vybral tohle tak ho nech, on si později uvědomí o jaký poklad přišel" jemně jsem se na ni usmál. Koukla na mě a pevně mě objala.
"Máš pravdu, nebudu kvůli něj brečet. Budu silná a nebudu dávat najevo že jsem z toho tak zlomená" usmála se a vstala. Nejspíše šla do pokoje kde teď budou spát. Stále jsem seděl na posteli a ona po asi pěti minutách přišla. Řasenku která se jí roztekla si odlíčila. Jemně se usmála a skočila do mojí postele. Vzala si telefon a zprávu kterou jí někdo poslal smazala a kontakt zablokovala. Poté najela na číslo Dana a vytočila ho.Z pohledu Grace
Odhodlaně jsem klikla na tlačítko zavolat a čekala až to zvedne."Ahoj zlato"
"No nazdar, líbalo se ti s tou kurvou Kylie dobře?"
"O čem to mluvíš baby?""Nedělej hloupého, baby ani nic podobného mi neříkej. Je definitivní konec a nesnaž se to jakkoliv napravit"
"Notak Grace, nemůžeš se semnou rozejít"
"Ale můžu, sbohem"
Hajzl jeden. Zablokovala jsem si jeho číslo a všechny jeho zprávy jsem dala ignorovat. Protože mi Ell poslala fotku toho jak se s Cameronem objímáme na letišti tak jí postnu na instagram.
Grace's Instagram
272272❤️ 28727💬
Grace Smith: finally, thank you for everything ❤️ #bff @CameronDallas
Cameron Dallas: miluju tě bby❤️
Grace Smith: @CameronDallas já tebe zlato!❤️🥰Ellie Dallas: jsem nejlepší fotografka✌🏻🔥
Grace Smith: @EllieDallas jojo💗Hayes Grier: tyhle vaše fotky mi tak chyběly!🍒🕊️
Grace Smith: @HayesGrier mě taky✨LoveCameron: omggg😍😍😍😍
Daniel Gray: rychle jsis našla náhradu 🙂
Cameron Dallas: @DanielGray neotravuj ji zmrde🙂
Grace Smith: @DanielGray říká ten pravej👍🏻"Camerone oběd!" Zakřičela najednou Cameronova mamka. Ještě jsem jí neviděla. Cameron mě rychle chytl za ruku a rychle semnou šel dolů. U stolu už seděla Ellie a nějaký pán. Jeho máma chystala jídlo na talíře.
"Mami, Billy tohle je Grace. Grace tohle je máma a její snoubenec Billy" usmál jsem se. Máma k ní ihned přišla a objala ji.
"Chovej se zde jako doma zlato" usmála se na ní a Grace jí úsměv opětovala. Billy si s ní potřásl rukou a všichni jsme si sedli. Jedli jsme a povídali si a já zase konečně viděl usmívající se Grace. Když jsme dojedli tak jsem vše dali do myčky.
"Děkuji moc Gino, bylo to vynikající" usmála se Grace když jsme šli už pomalu nahoru. Máma se jen usmála a my šli nahoru. Holky šli do pokoje pro hosty a já si šel pro čisté boxerky a tepláky a šel do koupelny. Zrovna jsem si sundal tepláky když někdo vstoupil do koupelny. Byla to Grace.
"Ježíši promiň" zasmála se a zčervenala. Ne aby zavřela ona se furt na mě koukala. Když si to uvědomila rychle zavřela a odešla. Projistotu jsem se zamkl a sundal si boxerky. Vlezl jsem do sprchového koutu a umyl se. Pak jsem se jen usušil a šel do pokoje. Ulehl jsem do peřin a pokoušel se usnout. Bohužel marně. Neusl jsem.Myslíte si že ji nechá Daniel jen tak nebo o ní bude bojovat??
XoXo💍
ČTEŠ
Grace Smith [Magcon Boys] ✓
Fanfiction16ti léta Grace nastupuje na střední školu Najde si kamarády? Najde si kluka? To vše se dozvíte když tohle začněte číst ❤️ |Předem se velmi omlouvám za chyby, ale někdy se bohužel překliknu☺️| Příběh jsem psala když mi bylo 14, není to zrovna to n...